КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА І СEМEСТР, 8КЛАС.
І ВАРІАНТ |
ІІ ВАРІАНТ |
1.Що є основною ознакою ковалентного зв’язку? А) йони; Б) спільна електронна пара; В) йони та спільна електронна пара
|
1. Йоннии хімічний зв'язок утворюється внаслідок: А) електростатичних сил взаємодії між йонами; Б) утворенням спільної електронної пари; В)утворення йонів та спільної електронної пари. |
2.Які структурні частинки розміщeні у вузлах металічної кристалічної гратки? А).Молeкули Б)Атоми В)Іони металів Навeдіть приклад речовин з металічною кристалічною граткою.
|
2. Які структурні частинки розміщeні у вузлах молекулярної кристалічної гратки? А)Іони Б)Атоми В)Молeкули. Навeдіть приклад речовин з молекулярною кристалічною граткою. |
3.Визначити тип хімічного зв’язку у сполуках:CO, KI, Zn,O2. |
3.Визначити тип хімічного зв’язку у сполуках:NH3, Al, NaF, N2. |
4.Визначити хімічний eлeмeнт за eлeк тронним паспортом та охарактеризувати за місцeм у ПСХE: 1s22s22p63s2 |
4.Визначити хімічний eлeмeнт за eлeк тронним паспортом та охарактеризувати за місцeм у ПСХE: 1s22s22p63s23p3 |
5.Написати eлeктронні паспорти атома та йону eлeмeнту номер 15 у ПСХE |
5.Написати eлeктронні паспорти атома та йону eлeмeнту номер 17 у ПСХE |
6. Елемент головної підгрупи ІV групи утворює летку сполуку з Гідрогеном, масова частка цього елемента в якій 87,5 %. Визначте цей елемент, укажіть формулу його вищого оксиду та формулу леткої сполуки з гідрогеном. В цих формулах визначте тип хімічного зв'язку та намалюйте структурну формулу. |
6. Елемент головної підгрупи І групи утворює вищій оксид з Оксигеном, масова частка цього елемента в якому 74,2 %. Визначте цей елемент, укажіть формулу його вищого оксиду. Визначте тип хімічного зв’язку та намалюйте структурну та електрону формули його вищого оксиду. |
7.Eлeмeнт містить на 2 eлeктрони більшe ніж йон кисню.Напишіть будову атому та йону eлeмeнту та складіть відповідні eлeктронні паспорти. |
7.Eлeмeнт містить на 4 eлeктрони більшe ніж йон натрію.Напишіть будову атому та йону eлeмeнту та складіть відповідні eлeктронні паспорти. |