Наш сад
(2 клас)
На шкільне подвір'я в’їхала підвода. На возі сиділи старий садівник Влас Григорович і Володя.
Діти оточили підводу.
- Раз ви таке діло хороше задумали, - сказав дід Влас, - я вам найкращих саджанців смородини та аґрусу привіз. Зараз ми їх прикопаємо, щоб коріння не посохло. А ви після уроків, коли пообідаєте, за роботу. Дерево любить, щоб його зразу ж у землю. А як будете саджати кущі, то добре втоптуйте землю навкруги, щоб земля за коріння взялася.
Тільки задзвонив дзвоник з уроків, діти відразу ж кинулися по домівках. Незабаром вони повернулися з лопатами в руках.
І от взялися діти до роботи. Вчителька Ольга Павлівна порадила молодшим школярам розділитися по троє: один тримає саджанець, а двоє засипають коріння землею і втоптують її.
Незабаром всі кущі були посаджені.
(Лаврін Гроха).
(126 слів)
Завдання.
1. Ким працював дід Влас?
+а) Садівником. б) Сторожем. В) Вчителем
2. Для чого саджанці прикопали?
а) Щоб вони не зав’яли. +б) Щоб коріння не посохло.
В) Щоб листочки не замерзли.
3. Куди побігли діти після школи?
а) До шкільного саду. +б) Додому пообідати.
В) У парк погуляти.
4. Коли діти садили кущі?
а) У вихідний день. +б) Після уроків. В)На канікулах.
5. Встанови відповідність
Садівник Ольга Павлівна
вчителька Володя
хлопчик Влас Григорович
6. Які саджанці садили учні? (Смородина та аґрус).
7. Встанови послідовність.
1. В’їхала підвода.
3. Діти пообідали.
2.Задзвенів дзвоник.
4.Взялися до роботи.
8. По скільки дітей розділили дітей для роботи?(По троє)