Контрольна робота з математики

Про матеріал
Контрольна робота для учнів третього класу . №5 ІІ семестр Тема " Числа. Дії над числами. Сюжетні задачі"
Перегляд файлу

Ім'я, прізвище учня

Клас

Дата

Варіант

                    Діагностична робота №5.

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

У кожному рядку знайди «зайве» число. Обведи його. Порівняй обведені числа.

125, 150, 175, 200, 210, 225, 250.

723, 623, 523, 432, 423, 323, 223, 123.

 

 

Очисли письмово:

675-324=                       342+527=                

764+136=                       867-285=                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв'яжи рівняння:

Х + 375 = 975                  у – 260 = 480                     650 – с = 300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв'яжи задачу:

Для відкриття нового  дитячого магазину  придбали 1000  надувних кульок. З них - 420 рожевих  надувних кульок, білих – на 120 менше, а  решту – червоних. Скільки червоних  надувних кульок придбали для відкриття нового дитячого магазину ?

 

 

 

             

 

                      Читає, записує,   утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

 

 

 

                 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

        Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок

     Числа. Дії над числами. Сюжетні задачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайди периметр прямокутної ділянки, яку виділили для облаштування дитячого майданчика, якщо відомо, що його довжина  400 м, а ширина – на  300 м менша.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довжина  відрізка АВ – 150мм, побудуй відрізок ОК на 60 мм коротший.

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання:                     

                          -  -  - мені було дуже легко

                           

                         - - - мені потрібно було  довше    подумати, я       

 вагався/вагалася

 - - - мені потрібна була допомога вчителя

 

 - - - мені було важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

            Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами

 

 

 

 

 

 

            Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

docx
Додав(-ла)
Ранця Людмила
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
1 липня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку