Ім'я, прізвище учня |
Клас |
Дата |
Варіант |
Діагностична робота №5.
1.
2.
3.
4. |
У кожному рядку знайди «зайве» число. Обведи його. Порівняй обведені числа. 125, 150, 175, 200, 210, 225, 250. 723, 623, 523, 432, 423, 323, 223, 123.
Очисли письмово: 675-324= 342+527= 764+136= 867-285=
Розв'яжи рівняння: Х + 375 = 975 у – 260 = 480 650 – с = 300
Розв'яжи задачу: Для відкриття нового дитячого магазину придбали 1000 надувних кульок. З них - 420 рожевих надувних кульок, білих – на 120 менше, а решту – червоних. Скільки червоних надувних кульок придбали для відкриття нового дитячого магазину ?
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок |
Числа. Дії над числами. Сюжетні задачі.
5.
6. |
Знайди периметр прямокутної ділянки, яку виділили для облаштування дитячого майданчика, якщо відомо, що його довжина 400 м, а ширина – на 300 м менша.
Довжина відрізка АВ – 150мм, побудуй відрізок ОК на 60 мм коротший.
Самооцінювання: - - - мені було дуже легко
- - - мені потрібно було довше подумати, я вагався/вагалася - - - мені потрібна була допомога вчителя
- - - мені було важко |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |