19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Контрольна робота з розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури»

Про матеріал

Ця контрольна робота допоможе перевірити засвоєння знань з першого розділу. Була використана при роботі з ученицею з особливими освітніми потребами.

Перегляд файлу

ПІ учениці______________________________        Клас______  Дата_________

 

Контрольна робота з розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури»

 

РІВЕНЬ І

Вибрати одну правильну відповідь (0,5 балів за правильну відповідь, найбільша кількість балів – 4).

1. Найдавніше минуле людства вивчає:

а) історія стародавнього світу;                                 б) історія середніх віків;

в) нова історія;                                                            г) новітня історія.

2. Першими заняттями найдавнішої людини були:

а) збиральництво, полювання;                               б) скотарство, збиральництво;

                                         в) полювання, землеробство.

3. Групи первісних людей, перші колективи - мали назву:

а) стадо;                                        б) держава;                                в) клас.   

4. Назва «кам’яний вік» виникла через те, що:

а) люди їли сире м’ясо і мали шкіру;                 б) люди жили в печерах і в степу;

                                     в) люди робили знаряддя праці з каменю.

5. Віра людей в надприродні сили, у богів називається:

а)   реакція;                                      б) релігія;                                      в) ремесло.

6. Упродовж яких століть існувала трипільська культура?

а) VI — перша половина V тис. до н. е.;  

б) IV — перша половина III тис. до н. е.;

в) друга половина III—II тис. до н. е.;

7. Першим винайшов залишки трипільської культури:

а) В. Хвойка;                                  б) Г. Шліман;                                 в) Саутуолі.

8. В Україні на Закарпатті були знайдені залишки найдавнішої людини біля селища:

а)  Коблево;                                    б) Королеве;                                  в) Косарі.

 

 

РІВЕНЬ ІІ (1 бал за правильну відповідь, найбільша кількість балів-5)

1. Розташуйте в хронологічній послідовності появу видів людини на землі, зазначивши відповідний номер у клітинці.

Кроманьйонець

 

Австралопітек

 

«Людина вміла»

 

Неандерталець

 

 

 

2.Установіть відповідність:

2017 р.                                                                               X ст. до н. е.

901 р. до н.е.                                                                     ХХІ ст.

1496 р.                                                                               VIII ст. до н. е.

743 р. до н. е.                                                                    XV ст.

 

3. Продовжте  речення:

До привласнюючих форм господарства відносяться

___________________________________,________________________________,_____________________________.

До відтворюючих  форм господарства відносять ______________________________,____________________________________.

4. Дайте визначення поняттям:

Історія-…………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................

Археологічна культура

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

5. Які теорії походження людини ви знаєте?

____________________________________________;

____________________________________________;

____________________________________________.

Рівень ІІІ

Розвяжіть задачі:  (1,5 бали одна задача, найбільша кількість балів – 3.)

1. Філософ Арістотель жив у 384-322 рр. до н.е., математик і фізик Архімед –

у 285-212 рр. до н.е. Хто з цих славетних людей жив раніше?

Відповідь:

 

 

 

 

2. У 395 р. Римська імперія розділилася на Західну і Східну. Скільки років

тому це відбулося?

Відповідь:

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку