Контрольна робота з теми "Додавання і віднімання звичайних дробів

Про матеріал
Перевірити рівень засвоєння знань з теми "Додавання і віднімання звичайних дробів", формувати вміння правильно висловлювати думки в письмовому вигляді, виховувати відповідальність за результати своєї роботи.
Перегляд файлу

Математика

6 клас

Тема.  ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. Додавання та віднімання звичайних дробів

Урок 31. Контрольна робота з теми «Додаванні і віднімання звичайних дробів»

Очікувані результати: учень/учениця:

формулює основну властивість дробу;

розуміє правила: порівняння, додавання і віднімання дробів;

розв’язує вправи, що передбачають  скорочення дробів, зведення дробів до спільного знаменника, порівняння дробів, додавання і віднімання мішаних чисел.

Обладнання: підручник Математика 6 клас (Н.А Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк)

 

ПРАКТИЧНИЙ БЛОК

 

Варіант 1

1. Якщо скоротити дріб , то одержимо дріб:

А)                       Б)                           В)                        Г)     

 2. Записати дріб дробом зі знаменником 36:

А)                      Б)                         В)                   Г)  

 3. Яке з тверджень правильне?

А)    =                     Б)        >                 В)     <

 4. Який із поданих дробів дорівнює 0,25?

А)       ;              Б)       ;                   В)         ;              Г)

 5. Обчислити:                 а)    ;                          б)    ;     

                               в)    ;                      г)    .

6. Розв’язати рівняння:     а)  ;     б)  ;

          7. Поле було зоране трьома трактористами. Перший тракторист зорав

             усього поля, що на менше, ніж зорав другий.

            Яку частину поля зорав третій тракторист?

Варіант 2

1. Якщо скоротити дріб , то одержимо дріб:

А)                       Б)                           В)                        Г)     

 2. Записати дріб дробом зі знаменником 32:

А)                      Б)                         В)                   Г)  

 3. Яке з тверджень правильне?

А)    =                     Б)        >                 В)     <

 4. Який із поданих дробів дорівнює 0,4?

А)       ;              Б)       ;                   В)         ;              Г)

 5. Обчислити:                 а)    ;                          б)    ;     

                               в)    ;                      г)    .

6. Розв’язати рівняння:     а)  ;     б)  ;

          7. Туристи за три дні подолали маршрут. За перший день вони пройшли

  усього маршруту, за другий день – на більше, ніж за перший.

Яку частину маршруту пройшли туристи за третій день?

Варіант 3

1.Якщо скоротити дріб , то одержимо дріб:

А)                       Б)                           В)                        Г)     

 2. Записати дріб дробом зі знаменником 36:

А)                      Б)                         В)                   Г)  

 3. Яке з тверджень правильне?

А)    =                     Б)        >                 В)     <

 4. Який із поданих дробів дорівнює 0,5?

А)       ;              Б)       ;                   В)         ;              Г)

 5. Обчислити:                 а)    ;                          б)    ;     

                                в)    ;                      г)    .

6. Розв’язати рівняння:     а)  ;      б)  ;

 

\          7. За три дні зі складу було вивезено усю картоплю. За другий день вивезли усієї картоплі, що на більше, вивезли за перший день.

Яку частину картоплі вивезли зі складу за третій день?

 

 

 

 

 

Варіант 4

 

1.Якщо скоротити дріб , то одержимо дріб:

А)                       Б)                           В)                        Г)     

 2. Записати дріб дробом зі знаменником 32:

А)                      Б)                         В)                   Г)  

 3. Яке з тверджень правильне?

А)    =                     Б)        >                 В)     <

 4. Який із поданих дробів дорівнює 0,04?

А)       ;              Б)       ;                   В)         ;              Г)

 5. Обчислити:                 а)    ;                          б)    ;     

                               в)    ;                      г)    .

6. Розв’язати рівняння:     а)  ;         б)  ;

          7. Автобус за першу годину проїхав усього шляху, а за другу годину – на більше, ніж за першу. Яку частину шляху йому потрібно проїхати за третю годину, щоб проїхати увесь шлях?

 

 

Домашнє завдання. § 6-8,       323, 324.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горбачова Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 жовтня 2021
Переглядів
11539
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку