Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок семикласників.
Дата ____________ Зарубіжна література, 7 клас
Тема. Контрольна робота з теми «Дружба і кохання»
Мета. перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми
розвивати логічне мислення, увагу;
виховувати самостійність, відповідальне ставлення до навчання.
І варіант
І рівень.
А ) Зурбагані Б) Старому Криму В) Феодосії Г) Каперні
А) Царськосельському ліцеї Б) Санкт-Петербурзькому університеті
В) Московському університеті В) Олександрійському ліцеї
3. Укажи ім’я поета, який брав участь у Другій світовій війні:
А) Р. Бернс Б) К. Симонов В) О. Пушкін Г) Г. Гейне
ІІ рівень
4. Дайте визначення поняття «феєрія»
5. Установіть відповідність між поетичними рядками та їхніми авторами (один варіант зайвий)
А |
|
Б |
|
В |
|
Г |
|
А) Зберіг ти , друже, в долі мандрівній 1) А. Міцкевич
Прекрасних років звичаї недавні…
Б) Тому коханню не зміліть, 2) Г. Гейне
Хоч висхнуть всі моря.
В) Коли настав чудовий май, 3) К. Симонов
Садочків розвивання,
Тоді у серденьку моїм 4) О. Пушкін
Прокинулось кохання
Г) І коли листів нема 5) Р. Бернс
Із далечини…
Інші вже не ждуть дарма –
Стомлені вони…
ІІІ рівень
6. Продовжте твердження.
Автором твору «19 жовтня» є _______________________________.
Основна думка повісті «Пурпурові вітрила» - ______________________________
Головними героями цього твору є __________________________________________.
Вірш «Моя любов – рожевий квіт…» належить перу __________________________.
Основна думка цього твору _______________________________________________
7. Схарактеризуйте образ Ассоль.
ІІ варіант
І рівень.
А) Польдішок Б) Меннерс В) Лонгрен Г) Егль
2. Укажи подію, що випадала на 19 жовтня, яку щороку святкував О. Пушкін:
А) закінчення ліцею Б) заснування ліцею В) день народження
3. Укажи жанр твору «Пурпурові вітрила»
А) повість-казка Б) повість-феєрія В) роман-феєрія Г) казкова поема
ІІ рівень
4. Установіть відповідність між назвами творів та їхніми авторами (один варіант зайвий)
А |
|
Б |
|
В |
|
Г |
|
А) «19 жовтня» 1) Р. Бернс
Б) «Чуєш… ти чекай мене…» 2) Г. Гейне
В) «Коли настав чудовий май» 3) Ф. Шиллер
Г) «Моя любов – рожевий квіт» 4) О. Пушкін
5) К. Симонов
5. Дайте визначення поняття «повість».
ІІІ рівень
6. Продовжте твердження.
Автором твору «Пурпурові вітрила» є _______________________________.
У повісті «Пурпурові вітрила» багато символів. Назвіть основні. ____________
Основний конфлікт цього твору __________________________________________.
Вірш «Чуєш… ти чекай мене …» належить перу __________________________.
Основна думка цього твору ______________________________________
7. Схарактеризуйте образ Грея.
Високий рівень.