Контрольна робота з теми "Дружба і кохання"

Про матеріал

Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок семикласників.

Перегляд файлу

Дата ____________                                                                    Зарубіжна література, 7 клас

Тема. Контрольна робота з теми «Дружба і кохання»

Мета. перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми

розвивати логічне мислення, увагу;

виховувати самостійність, відповідальне ставлення до навчання.

                            І варіант

І рівень.

  1. Події повісті «Пурпурові вітрила» відбуваються в

А ) Зурбагані    Б) Старому Криму  В) Феодосії    Г) Каперні

  1. О. Пушкін здобув освіту в

А) Царськосельському ліцеї       Б) Санкт-Петербурзькому університеті

В) Московському університеті   В) Олександрійському ліцеї

      3. Укажи ім’я поета, який брав участь у Другій світовій війні:

            А) Р. Бернс      Б) К. Симонов   В) О. Пушкін   Г)  Г. Гейне

ІІ рівень

 4. Дайте визначення поняття «феєрія»

5. Установіть відповідність між поетичними рядками та їхніми авторами (один варіант зайвий)

А

 

Б

 

В

 

Г

 

А) Зберіг ти , друже, в долі мандрівній                        1) А. Міцкевич

      Прекрасних років звичаї недавні…

Б)  Тому коханню не зміліть,                                        2) Г. Гейне

       Хоч висхнуть всі моря.

В)   Коли настав чудовий май,                                     3) К. Симонов

       Садочків розвивання,

        Тоді у серденьку моїм                                             4) О. Пушкін

         Прокинулось кохання

Г)   І коли листів нема                                                       5) Р. Бернс 

       Із далечини…

       Інші вже не ждуть дарма –

       Стомлені вони…                                               

ІІІ рівень

6. Продовжте твердження.

Автором твору «19 жовтня» є _______________________________.

Основна думка повісті «Пурпурові вітрила» - ______________________________

Головними героями цього твору є __________________________________________.

Вірш «Моя любов – рожевий квіт…» належить перу __________________________.

Основна думка цього твору _______________________________________________

7. Схарактеризуйте образ Ассоль.

 

ІІ варіант

І рівень.

  1. Батька Ассоль у повісті «Пурпурові вітрила» звали

А) Польдішок   Б) Меннерс    В) Лонгрен   Г) Егль

 2.  Укажи подію, що випадала на 19 жовтня, яку щороку святкував О. Пушкін:

А) закінчення ліцею    Б) заснування ліцею   В) день народження

3. Укажи жанр твору «Пурпурові вітрила»

А) повість-казка  Б) повість-феєрія  В) роман-феєрія   Г) казкова поема

ІІ рівень

4. Установіть відповідність між назвами творів та їхніми авторами (один варіант зайвий)

А

 

Б

 

В

 

Г

 

А) «19 жовтня»                                                            1) Р. Бернс 

Б) «Чуєш… ти чекай мене…»                                     2) Г. Гейне

В) «Коли настав чудовий май»                                    3) Ф. Шиллер

Г) «Моя любов – рожевий квіт»                                  4) О. Пушкін

                                                                                          5) К. Симонов

5. Дайте визначення поняття «повість».

ІІІ рівень

6. Продовжте твердження.

 Автором твору «Пурпурові вітрила» є _______________________________.

У повісті «Пурпурові вітрила» багато символів. Назвіть основні.  ____________

Основний конфлікт цього твору __________________________________________.

Вірш «Чуєш… ти чекай мене …» належить перу __________________________.

Основна думка цього твору ______________________________________

7. Схарактеризуйте образ Грея.

Високий рівень.

  • Які життєві цінності є найважливішими для героїв прочитаних вами творів Бернса, Гейне, Пушкіна, Симонова (на вибір)? Дайте розгорнуту відповідь.
  • Що цінують у дружбі та коханні герої прочитаних вами творів Пушкіна, Гріна, Симонова (на вибір)? Дайте розгорнуту відповідь.
  • Розкриття теми дружби у вірші О. Пушкіна «19 жовтня 1825».
  • Особливості втілення теми кохання в повісті-феєрії О. Гріна «Пурпурові вітрила».
  • Розкриття сили кохання у вірші К. Симонова «Жди мене…».
  • Образ коханої у ліричних творах Роберта Бернса та Генріха Гейне.
  • Продовжте історію Ассоль і Грея, враховуючи особливості їхніх характерів, різний рівень освіти, виховання, соціальні статуси.
  • Значення мрії в житті людини

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Pochtarenko Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
6466
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку