7 КЛАС
Контрольна робота № 4 з теми «Дружба і кохання»
(Г.Гейне, Р.Бернс, Шолом-Алейхем)
-
Назвіть спільне в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями» з поезіями Роберта Бернса «Моя любов…» і Генріха Гейне «Коли настав чудовий май…» (1 б.)
-
Визначте кольори, звуки та пахощі, з якими у вас асоціюються вірші Роберта Бернса «Моя любов…» і Генріха Гейне «Коли настав чудовий май…» (1,5 б.)
Кольори - ….
Звуки - ….
Пахощі - …
-
Складіть асоціативний ряд слів до образу героя повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»: БУЗЯ - … . (1,5 б.)
-
Наведіть приклади з «Пісні над піснями» Шолом-Алейхема, які ілюструють зв'язок тексту повісті з Біблією (2 б.)
-
Генріх Гейне писав: «Кохання дарує особливе бачення, це наче чарівна п р и з м а, крізь яку ми зовсім по-іншому сприймаємо все довкола.» Доведіть слова Г.Гейне змістом повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями» (1,5 б.)
-
Продовження слів Генріха Гейне: «Однак ця призма кохання подібна до крихітного кришталю – її дуже легко розбити, і тоді вже ніколи не зібрати друзки…». Проілюструйте слова Г.Гейне змістом повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями» (1,5 б.)
-
Складіть висловлювання.
Які враження і почуття залишила у вашій душі повість Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»? До яких роздумів спонукала? (3 б.)