Завдання для контрольної роботи складається із двох варіантів та містить такі частини:
запитання з теорії літератури;
знання змісту вивчених творів;
уміння аналізувати вивчені твори;
уміння висловлювати власні судження;
уміння орієнтуватися у літературному процесі, часі, просторі
Контрольна робота з теми:
«Фольклорна та літературна балада»
1 варіант
Запитання з теорії літератури
1. Закінчіть речення:
Балада – це…
Билина — це …
Гіпербола – це…
2. Знання змісту творів
1.Як вдалося Іллі Муромцю перемогти Солов’я Розбійника?
2.Як дісталася поля бою матір Юговичів?
3.Опишіть місце події в баладі «Рукавичка».
4. Що означає ім’я Робін Гуд?
5.З чого робили напій пікти? Який це напій?
6.Як поводяться іспанці в завойованому місті?(«Альпухара»)
7.Яке плем’я кочівників переміг князь Олег? Як помер сам Олег?
3. Уміння аналізувати балади
1. Порівняйте образи короля і піктів з балади Р.Л.Стівенсона.
2.У чому особливості «Балади прикмет» Ф.Війона?
4.Уміння висловлювати судження
4.1. Як ви вважаєте, чи правильно зробив старий пікт, що пожертвував сином і власним життям, але не відкрив іноземцям таємниці вересового трунку?
4.2. Напишіть відгук про епічну героїчну пісню або баладу, яка вам сподобалася найбільше.
4.3. Заповни таблицю
Назва твору |
Автор |
Країна |
«Ілля Муромець і Соловей - Розбійник» «Король Лір та його дочки» «Про Робіна Гуда» «Смерть матері Юговичів» «Балада прикмет» «Рукавичка» «Вільшаний король» «Пісня про віщого Олега» «Вересовий трунок» «Альпухара» «Світязь» |
|
|
Контрольна робота з теми:
«Фольклорна та літературна балада»
2 варіант
Запитання з теорії літератури
1. Закінчіть речення:
Балада – це…
Билина — це …
Гіпербола – це…
2. Знання змісту творів
1.Як вдалося пикту вберегти таємницю вересового трунку?
2.Чому Альманзор добровільно віддався в руки своїх ворогів?
3.Чому Олег отримав імення «віщий»?
4.Як називався ліс, де переховувались друзі Робін Гуда. Які дерева в основному росли в лісі?
5.Які перешкоди на шляху до Києва трапилися Іллі Муромцю?
6.Як прореагувала мати Юговичів на загибель чоловіка і синів?
7.Чому Делорж кинув рукавичку Кунігунді?
3. Уміння аналізувати балади
1.Які фольклорні традиції використовує автор у баладі «Світязь»?
2.Доведіть, що «Пісня про віщого Олега» — балада за жанром.
4.Уміння висловлювати судження
4. 1.Висловіть особисте ставлення до проблем, порушених у баладі «Альпухара»А.Міцкевича.
4.2. Напишіть відгук про епічну героїчну пісню або баладу, яка вам сподобалася найбільше.
4.3. Заповни таблицю.
Назва твору |
Автор |
Країна |
«Ілля Муромець і Соловей -Розбійник» «Король Лір та його дочки» «Про Робіна Гуда» «Смерть матері Юговичів» «Балада прикмет» «Рукавичка» «Вільшаний король» «Пісня про віщого Олега» «Вересовий трунок» «Альпухара» «Світязь» |
|
|