Контрольна робота з теми: «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (І частина)

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (І частина) , розроблена у двох варіантах. Сформована із завдань закритої форми, з вибором однієї правильної відповіді, на встановлення відповідності, завдань відкритої форми.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми:  «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»    (І частина)

 І варіант

Початковий та середній рівень

  Завдання 1-8 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1. Позначте звуки, які є спільними для слів яблучко, щасливий, листячко, пішачок:

А [а], [ч], [й];

Б [а], [ч], [л];

В [а], [ч];

Г [а], [к], [ч].

2.  В алфавітному порядку записано всі слова рядка
А ранок, ракурс, радість, розум
Б обличчя, облік, опера, округ
В мереживо, місяць, морква, молодь
Г палітра, праска, проба, програма

3. Позначте рядок, у якому кількість звуків і букв однакова:

А ясність, щедрість, святковий, щирість;

Б яблуко, парта, їдальня, щастя;

В ліжко, джерельний, здоров’я, жанр;

Г олень, читання, джаз, дитина;

4. Позначте слово, у якому кількість звуків і букв не збігається:

А щавель;

Б зв’язок;

В пакунок;

Г надземний.

5.  Звук [й] є в кожному слові рядка
А ярус, лінія, юність, боєць
Б буря, кальцій, мрія, єдність
В іній, сюжет, більярд, клятва
Г поет, історія, сяйво, юрмитися

6.  Глухий приголосний є в кожному слові рядка
А світанок, міць, боротьба, вогнище
Б пальма, юнак, голуб, вочевидь
В дзьоб, затишок, сонце, донька
Г просьба, легко, книга, фігура

7. Позначте рядок слів, у якому фонетичний запис відображає правильну вимову:

А просьба [прос’ба];

Б береговий [береговий];

В пісня [піс’на’];

Г учишся [учес’а].

8. Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають два звуки:

А краєзнавчий, боєць, куля, портьєра;

Б малювати, п’єса, куля, м’ята;

В юрта, в’язати, переїхати, віяло;

Г їдальня, м’ясо, заєць, кар’єра.

 Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позна­чений цифрою.

9. Установіть відповідність між словом та його характеристикою:

1 щабель; 

А На одну букву більше, ніж звуків.

2 джміль; 

Б На дві букви більше, ніж звуків.

3 біль; 

В Кількість букв і звуків однакова.

4 явір. 

Г На два звуки більше, ніж букв.

 

Д На один звук більше, ніж букв

 

Достатній та високий рівень

10. Виконайте звукопис слів. Підкресліть слова, що мають однакову кількість букв і звуків. (1 бал )

Верб’я, кошеня, радіють, трудиться.

11. У поданих словах уставте, де треба, м’який знак. Поставте слова у форму давального відмінка однини. (1бал )

Зірон..ка, Натал..ка, дон..ка, гол..ка.

12. Запишіть назви міст в алфавітному порядку. (1 бал )

Вінниця, Київ, Боярка, Рівне, Ковель, Житомир, Львів, Харків, Одеса, Чернігів, Запоріжжя, Івано-Франківськ.

13. Написати твір-мініатюру «Що для мене значить дружба» (3 бали  ).

 

Контрольна робота з теми:  «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»     (І частина)

 ІІ варіант

Початковий та середній рівень

 Завдання 1-8 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відпо­віді.

1. Позначте звуки, які є спільними для слів молотьба, боротьба, дьоготь, дядько:

А [о], [т];

Б [о], [д];

В [а], [о], [д];

Г [а], [о].

2. В алфавітному порядку записано всі слова рядка
А ранок, ракурс, радість, розум
Б палітра, праска, проба, програма
В мереживо, місяць, морква, молодь
Г обличчя, облік, опера, округ

3. Позначте рядок, у якому кількість букв і звуків різна:

А ясність, щирість, щабель, Гуцульщина;

Б генерал, книжка, рясний, пюре;

В щастя, дзвякнути, пір’їна, солом’яний;

Г платня, мавпеня, порося, черепаха.

4. Позначте слово, у якому кількість букв і звуків збігається:

А янтар;

Б хлопець;

В промінь;

Г щавель.

5.  Звук [й] є в кожному слові рядка
А іній, сюжет, більярд, клятва
Б буря, кальцій, мрія, єдність
В ярус, лінія, юність, боєць
Г поет, історія, сяйво, юрмитися

6.  Звук [д] є в кожному слові рядка
А родина, погода, депутат, молодість
Б здоровий, джаз, одержати, думка
В футбол, сад, дискусія, надписати
Г далина, відійти, домисел, надріз

7. Позначте рядок слів, у якому фонетичний запис відображає не­правильну вимову:

А [молот’ба];

Б [пас:а];

В [бород’ба];

Г [радіст’].

8. Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають один звук:

А морквяний, пір’я, м’ята, яблуко;

Б під’їзд, жаб’ячий, інтерв’ю, зв’язок;

В мавпячий, медвяний, пюре, буряк;

Г пів’юрти, рясний, сузір’я, тьмяний.

 Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позна­чений цифрою.

9. Установіть відповідність. До кожного рядка, позначеного циф­рою, доберіть відповідник, позначений буквою:

1 дзьоб; 

А У слові на один звук більше, ніж букв.

2 ящик; 

Б У слові на один звук менше, ніж букв.

3 рояль; 

В У слові на два звуки менше, ніж букв.

4 галька. 

Г У слові однакова кількість букв і звуків.

 

Д У слові на два звуки більше, ніж букв.

 

 Достатній та високий рівень

10. Виконайте звукопис слів. Підкресліть слова, що мають однакову кількість букв і звуків. (1 бал )

Ґудзик, вечеря, їдуть, вернешся.

11. У поданих словах уставте, де треба, м’який знак. Поставте слова у форму давального відмінка однини. (1 бал )

Черешен..ка, Юл..ка, сопілон..ка, краплин..ка.

12. Запишіть назви міст в алфавітному порядку. (1 бал )

Батурин, Ізюм, Чернівці, Миколаїв, Херсон, Буковель, Варшава, Суми, Ялта, Ужгород, Юрмала, Кропивницький.

13. Написати твір-мініатюру «Що для мене значить сім’я» (3 бали).

Ключ для оцінювання   

Контрольна робота

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

(І частина) (тестування)

Тип завдання

Завдання закритої форми

з вибором однієї правильної відповіді

На встановлення відповідності

Номер завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Варіант 1

в

г

а

б

а

г

г

в

1-В, 2-Б, 3-А, 4-Д

Варіант 2

б

б

в

г

в

в

а

в

1-В, 2-Д, 3-Г, 4-Б

Кількість балів

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

     2

 

з/п

І варіант

ІІ варіант

10

 

 

 

 

 

11

Зіронька/Зіроньці, Наталка/Наталці, донька/доньці, голка/голці

Черешенька/черешеньці, Юлька/Юльці, сопілонька/сопілоньці, краплинка/краплинці

12

Боярка, Вінниця, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Ковель, Львів, Одеса, Рівне, Харків, Чернігів

Баку, Батурин, Варшава, Ізюм, Кропивницький, Миколаїв, Суми, Ужгород, Херсон, Чернівці, Юрмала, Ялта

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шпак Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
3312
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку