Контрольна робота з теми "Казки народів світу"

Про матеріал

Поданий матеріал призначений для контролю навчальних досягнень учняв 5 класу із зарубіжної літератури з теми "Казки народів світу" і складений відповідно до нової програми та підручників.

Перегляд файлу

Контрольна робота  з теми «Казки народів світу»  І варіант

  1. Фольклор є видом:

а) музичного мистецтва

б) словесного мистецтва

в) мистецтва живопису

г)театрального мистецтва

 2. Шакала Чандараву видали перед звірами:

        а) його ображені родичі;

        б) його симпатія до подруги;д

        в) його власне виття;

        г) фарба, що злізла й витерлася.

3. Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:

        а) мудрість, дотепність, патріотизм;

        б) жорстокість, нечесність, безрозсудство;

        в) допитливість, кмітливість, сміливість;,

        г) щирість, задушевність, прагнення до спокійного життя.

4.Слово «Момотаро» означає японською мовою

     а) хлопчик-горобчик;

     б) хлопчик-зірка;

     в) хлопчик-персик;

      г) хлопчик мізинчик

 5.У далекому місті, щоб його не викрили, Малян:

     а) ніколи вдень не виходив з дому;

     б) ні з ким не спілкувався;

     в) ніколи не домальовував картин до кінця.

6. Встановити відповідність між назвою твору і його героями:   (1,5б)

  1. «Фарбований шакал».                    А. Учитель, поміщик, імператор.
  2. «Момотаро,абоХлопчик                 Б. Дикуни, велетень, гадюка.                                          Персик».                    
  3. «Пензлик Маляна».                         В. Лев, тигр, пантера, вовк.
  4. «Синдбад-мореплавець».                Г. Фазан, мавпа, собака.

 

7. Встановити відповідність між речами і назвою казки  (1,5б)

1.   Синя шия.                                   А. «Пензлик Маляна».

2.   Чашка рису.                                Б. «Фарбований шакал».

3.   Поживні і смачні овочі              В. «Синдбад-мореплавець».

4.   Плуг, мотика                               Г. «Момотаро, або Хлопчик-Персик».

 

8. Назвіть види фольклорних казок (1б)

9. Чим фольклор відрізняється від літератури (1б)

10. (одне на вибір) (2б) . Скласти чарівну казку                         

 Продовжте історію одного з героїв — Маляна або Синдбада.

 Написати твір-мініатюру «Якби я мав чарівний пензлик».

 

Контрольна робота  з теми «Казки народів світу»  ІІ варіант

  1. Слово «фольклор» у перекладі з англійської означає:

а) народні танці

б) народне мистецтво

в) народний  живопис

г) народна творчість

 2. Казка «Фарбований шакал» входить до збірки

        а) «Тисяча й одна ніч»

        б) «Панчатантра»

        в) «Фарбовані звірі»

        г) «Казки народів світу»

3. Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:

        а) дотепність, патріотизм, мудрість;

        б) зрадництво, нечесність, безрозсудство;

        в) допитливість, кмітливість, мужність;,

        г) милосердя, задушевність, прагнення до спокійного життя.

4. Заповітною мрією Маляна було навчитися

     а) воювати;

     б) співати;

     в) малювати;

      г) ліпити

 5.Коли Малян отримав чарівний пензлик, спочатку він намалював

     а) чарівного птаха;

     б) білогривого коня;

     в) великого корабля на морі;

     г) селянський реманент

6. Встановити відповідність між назвою твору і його героями:   (1,5б)

  1. «Фарбований шакал».                         А. Кінь, журавель, імператор.

  2. «Момотаро або хлопчик-персик»      Б. Капітан, карлики-дикуни, пліт.                                         

 3.«Пензлик Маляна».                               В. Місто, пси, вовк.

4.«Синдбад-мореплавець».                       Г. Чашка рису, коржі, чудовисько.

 

7. Встановити відповідність між речами і назвою казки  (1,5б)

1.    Синя голова                                А. «Пензлик Маляна».

2.    Просяні коржі                            Б. «Фарбований шакал».

3.   Знайдений крам                          В. «Синдбад-мореплавець».

4.   Журавель,бридка жаба             Г. «Момотаро, або Хлопчик-Персик».

 

8. Назвіть особливості  казок (1б)

9. Дайте визначення, що таке фольклор (1б)

10. (одне на вибір) (2б) . Скласти чарівну казку                         

 Продовжте історію одного з героїв — Маляна або Синдбада.

 Написати твір-мініатюру «Якби я мав чарівний пензлик».

 

 

docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
2757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку