Поданий матеріал призначений для контролю навчальних досягнень учняв 5 класу із зарубіжної літератури з теми "Казки народів світу" і складений відповідно до нової програми та підручників.
Контрольна робота з теми «Казки народів світу» І варіант
а) музичного мистецтва
б) словесного мистецтва
в) мистецтва живопису
г)театрального мистецтва
2. Шакала Чандараву видали перед звірами:
а) його ображені родичі;
б) його симпатія до подруги;д
в) його власне виття;
г) фарба, що злізла й витерлася.
3. Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:
а) мудрість, дотепність, патріотизм;
б) жорстокість, нечесність, безрозсудство;
в) допитливість, кмітливість, сміливість;,
г) щирість, задушевність, прагнення до спокійного життя.
4.Слово «Момотаро» означає японською мовою
а) хлопчик-горобчик;
б) хлопчик-зірка;
в) хлопчик-персик;
г) хлопчик мізинчик
5.У далекому місті, щоб його не викрили, Малян:
а) ніколи вдень не виходив з дому;
б) ні з ким не спілкувався;
в) ніколи не домальовував картин до кінця.
6. Встановити відповідність між назвою твору і його героями: (1,5б)
7. Встановити відповідність між речами і назвою казки (1,5б)
1. Синя шия. А. «Пензлик Маляна».
2. Чашка рису. Б. «Фарбований шакал».
3. Поживні і смачні овочі В. «Синдбад-мореплавець».
4. Плуг, мотика Г. «Момотаро, або Хлопчик-Персик».
8. Назвіть види фольклорних казок (1б)
9. Чим фольклор відрізняється від літератури (1б)
10. (одне на вибір) (2б) . Скласти чарівну казку
Продовжте історію одного з героїв — Маляна або Синдбада.
Написати твір-мініатюру «Якби я мав чарівний пензлик».
Контрольна робота з теми «Казки народів світу» ІІ варіант
а) народні танці
б) народне мистецтво
в) народний живопис
г) народна творчість
2. Казка «Фарбований шакал» входить до збірки
а) «Тисяча й одна ніч»
б) «Панчатантра»
в) «Фарбовані звірі»
г) «Казки народів світу»
3. Для Синдбада-Мореплавця характерними були такі риси вдачі:
а) дотепність, патріотизм, мудрість;
б) зрадництво, нечесність, безрозсудство;
в) допитливість, кмітливість, мужність;,
г) милосердя, задушевність, прагнення до спокійного життя.
4. Заповітною мрією Маляна було навчитися
а) воювати;
б) співати;
в) малювати;
г) ліпити
5.Коли Малян отримав чарівний пензлик, спочатку він намалював
а) чарівного птаха;
б) білогривого коня;
в) великого корабля на морі;
г) селянський реманент
6. Встановити відповідність між назвою твору і його героями: (1,5б)
1. «Фарбований шакал». А. Кінь, журавель, імператор.
2. «Момотаро або хлопчик-персик» Б. Капітан, карлики-дикуни, пліт.
3.«Пензлик Маляна». В. Місто, пси, вовк.
4.«Синдбад-мореплавець». Г. Чашка рису, коржі, чудовисько.
7. Встановити відповідність між речами і назвою казки (1,5б)
1. Синя голова А. «Пензлик Маляна».
2. Просяні коржі Б. «Фарбований шакал».
3. Знайдений крам В. «Синдбад-мореплавець».
4. Журавель,бридка жаба Г. «Момотаро, або Хлопчик-Персик».
8. Назвіть особливості казок (1б)
9. Дайте визначення, що таке фольклор (1б)
10. (одне на вибір) (2б) . Скласти чарівну казку
Продовжте історію одного з героїв — Маляна або Синдбада.
Написати твір-мініатюру «Якби я мав чарівний пензлик».