26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Зразок оформлення програми для дітей на індивідуальному навчанні

Про матеріал
Зразок оформлення програми для дітей на індивідуальному навчанні. Програма для унів 8 класу.
Перегляд файлу

 

 ПОГОДЖЕНО

Заступник директора

    _________ ПІБ             

«__» вересня 2018 р.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ 

Директор

_________ ПІБ      

«__»  вересня 2018 р. 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА

З АЛГЕБРИ

для учня 8 класу

ПІБ дитини

 

 

Для 8 класу

ПІБ дитини

Усього

70 год.

2 год на тиждень

35 год.

1 години на тиждень

І семестр

32 год

16 години

ІІ семестр

38 год

19 годин

 

 

 

 

К-ть годин

ПІБ дитини

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

 

24+4

12+2

Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ

Степінь із цілим показником та його властивості.

 

Стандартний вигляд числа.

 

Раціональні вирази.

 

Раціональні дроби. Основна властивість раціонального дробу.

 

Арифметичні дії з раціональними дробами.

 

Раціональні рівняння.

Рівносильні рівняння.

 

Функція , її графік і властивості

Учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює:

·   як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

·   що таке стандартний вигляд числа;

формулює:

·   основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;

·   правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

·   умову рівності дробу нулю;

·   означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції 

10+4

5+2

Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА

Функція y = x2, її графік і властивості.

 

Арифметичний квадратний корінь. Властивості арифметичного квадратного кореня.

 

Раціональні числа.

 

Ірраціональні числа. Дійсні числа.

 

Функція , її графік і властивості

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій   ,  за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ;

16+10

8+5

Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ

Квадратні рівняння.

 

Формула коренів квадратного рівняння.

 

Теорема Вієта.

 

Квадратний тричлен.

 

Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

 

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.

 

Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач 

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;

формулює:

·  означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

·   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

 

Учитель  математики                                                   ПІБ

 

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку