1.Маховикова Лариса Миколаївна
2. Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 117
3.Внутрішня мотивація в багатьох учнів ще нестійка і залежить від ситуації. Тому необхідно пропонувати цікаві логікорозвивальні завдання, розв’язання ситуативних завдань, цікаві факти із життя знаменитих людей, різноманітні історичні матеріали, ігрові ситуації.
Сприяють формуванню позитивної мотивації й різні форми заохочення, підтримка успіхів, емоційне спілкування.
Розвитку пізнавальних інтересів та пізнавальної активності учнів математичних класів сприяє: залучення їх до самостійного пошуку й «відкриття» нових знань, розв’язання задач проблемного характеру; якщо навчання потребує напруження думки, мислення, але посильне; коли навчальний матеріал пов’язаний з раніше вивченим; завдання практичного і прикладного характеру, зокрема і старовинні; використання методів таблиць і графів, розв’язання задач на переливання та зважування.
У світі логіки
Математична гра «Хрестики-нулики» (для учнів 7-9 кл.)
Мета:
Правила гри:
|
|
Питання відбіркового туру:
Складіть із слова «математика» якомога більше слів – іменників у називному відмінку. Власні імена не допускаються.
Задачі основного туру (Додатки)
У місті мешкають 5 друзів: Коваленко, Петренко, Сидорчук, Кондратюк та Гришин. У них різні профессії: маляр, мельник, перукар, поштар, тесля. Але я точно знаю, що Петренко і Гришин ніколи не тримали в руках малярської кисті, а Коваленко і Гришин вже давно збираються відвідати млин, де працює їх товариш. Петренко і Кондратюк живуть в одному будинку з поштарем. Сидарчук нещодавно був на риболовлі разом із Петренком і перукарем. Коваленко і Петренко кожну неділю грають у шахи з теслею і малярем, а Гришин і Кондратюк по суботах зустрічаються у перукарні, де працює їх друг. Поштар любить голитися вдома. Допоможіть мені встановити професію кожного з друзів.
Казкові королі, чорти, баби-яги та інші злодії невичепні у вигадуванні різноманітних перепон і перешкод на дорогах, що ведуть до щасливого життя. Герої проявляють винахідливість та хоробрість, обирають на перехресті кращу з трьох доріг, будують палаци за одну ніч, залагоджують закоренілі конфлікти, стають арбітрами у суперечках , знаходять найкраще рішення хитромудрих загадок та задачок, іноді дійсно безглуздих і тому вони здаються нерозв’язними. Так трапилось і в цій казці.
Діти! Невже ми залишимо Попелюшку без підтримки?
В школі працювали три секции: волейбольна, баскетбольна і тенісна. Всього в секціях займалися 38 учнів. У волейбольній 21 учень, серед яких трое ще займалися тенісом, шестеро – баскетболом, а один – одразу в трьох секціях. В секції теніса було 13 школярів, серед яких 5 займалися одразу в двох секціях. Скільки школярів займалися у баскетбольній секції? 4. «Знайди ім’я»
Хлопчик замінив у своєму імені кожну букву її номером в українській абетці і отримав 115518611. Як його звуть?
5.«Скільки важить»
Собака та порося мають таку вагу, як і 5 цуценят. Одне порося важить стільки , скільки важать 5 кошенят. Одна кішка і порося мають таку ж масу, що і три цуценяти. У скільки разів собака важить більше ніж кішка?
6. «Умови найму»
Господар найняв робітника за такою умовою : за кожен робочий день буде платити йому по 20 копійок, а за неробочий – відраховувати по 30 копійок. Після 60 днів робітник нічого не заробив. Скільки було робочих днів?
На столі стоять три однакові коробочки. В одній лежать дві білих, в другій дві чорних, а в третій чорна і біла кульки. На коробочках зроблені надписи: « дві білі», «дві чорні», «чорна і біла», але ні одна з надписів не відповідає дійсності. Як, вийнявши тілько одну кульку з однієї коробки, узнати, які кульки де знаходяться?
Перед початком забігу на іподромі чотири знатоки з числа глядачив обговорювали шанси фаворитів А, В и С.
Після заїзда з’ясувалося, що три фаворити А, В і С дійсно зайняли перші три місця і що всі чотири твердження знатоків оказалися істинними. Як фаворити поділили між собою призові місця?
Підведення підсумків та нагородження переможців.