Контрольна робота з теми «Літературні казки»

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Літературні казки». Складається із чотирьох рівнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Літературні казки»

1 варіант

І рівень

 1.Який характер мала Хуха?

А) Злий, зухвалий;            Б) непосидющий, ледачий; 

В) лагідний, слухняний;  Г) грубий, примхливий.

2. Як Хухи називають людей?

А) «Вищі створіння»;                 Б «люди»; 

В «господарі»;                            Г  «істоти»

3. Чому немає Хух – болотянок?

А) Бо Хухи не люблять вогкого; 

Б) бо їм не подобається ця назва;

В) бо вони так далеко не селяться; 

Г) бо вони є лише лісові

4.Як називалася країна, де царював Плаксій?

А Сльозограй;      

Б Плаксивий край;    

В Сльозолий;      

Г Плакса.

5. З чим порівнюється голова царя Плаксія?

А) 3 бочкою;                     Б) з кавуном;                         

В) з м'ячем;                       Г з глечиком.

6. Що було заборонено в цій казковій країні?

А) Розмовляти;       Б) кричати;       

В) плакати;              Г) сміятися

7.Що відрізняло Алю від інших дітей?

А) Вона нічого не могла доробити до кінця;    

Б) вона була дуже розумна;

В) вона була зовсім непосидюча;                      

Г)вона була звичайною дівчинкою.

8. Як вона вишила подарункового рушничка для бабусі?

А) Повністю, з гарним квітковим візерунком;      

 Б) вишила лише половину рушника;

В) поставила лише один хрестик;                           

Г) вишила кілька квіточок.

9. Кого побачила Аля у своїй кімнаті?

А) Домовика у старій одеж 

Б) маленького чоловіка в величезних черевиках; 

В) невідому істоту в чудернацькому костюмі;  

Г) кролика в маленькому капелюсі.

10.Народний вислів «мов полуда з очей спала» в казці І. Франка «Фарбований Лис» вжито під час розповіді про те, як

А) Лис пробирався на базар;

Б) Лис під час концерту заспівав по-лисячому;

В) Лис, просидівши день у бочці, чкурнув до лісу й заснув у норі;

Г) Лис потрапив до бочки з фарбою

ІІ рівень

1. З՚єднайте частини прислів՚їв

1.згода будує                          а) а розум ще далі

2.око бачить далеко               б) а на людину, як робить

3. злий плаче від заздрості,   в) а незгода руйнує

4. На дерево дивись,               г) а добрий – від радості

2.Відгадайте загадки

Махнула птиця крилом – закрила півсвіту чорним рядном

Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі

ІІІ рівень

Опишіть життєву ситуацію, в якій можна було б вжити приказку «Товкти воду в ступі»

 

ІV рівень

Напишіть твір-мініатюру на тему «Що треба робити, щоб не опинитися в країні Недоладії»

 

 

Контрольна робота з теми «Літературні казки»

2 варіант

І рівень

1. Яке нещастя трапилося одного дня в хліві?

А) Коза заплуталась у сітку;          

Б) господар забув нагодувати худобу;

В) кози втекли до лісу;                      Г) хлів зруйнували.

2. З ким потоваришувала Моховинка?

А) 3 дітьми господаря;                     

Б) з дідом-лісорубом;  

В) з домашніми комахами;    

Г) з господарем та його дружиною.

3.Чому Моховинці довелося повернутись до лісу?

А) Дід-лісоруб поранив її;         

Б) господар прогнав її;

В) рідні дуже сумували за нею  

Г) тому що скінчилась зима.

4. Як потрапити в цю чарівну країну?

А) Блукати лісом до цілковитої утоми;  

Б) уявити її уві сні;

В) закликати перед сном Лоскотона;    

Г) сховатися в шафі та знайти таємні дверцята.

5.Як Аля допомогла недоладянам?

А) Доробила все, що було недороблено;            

Б)перемогла Першого Недорадника;

В) прогнала з країни Недочеревика;                   

Г) допомогла Недоладьку завоювати трон.

6. Що насамперед зробила Аля, повернувшись додому?

А) Попросила вибачення в бабусі;    

Б) розповіла про свої пригоди друзя;

В) написала листа недоладянам;  

Г) домалювала голову Першому Недораднику.

7. Що трапилося з Першим Недорадником?

А) Втік на пошуки свого шолома;     

Б) помер від горя;

В) зник;     

Г) став новим правителем Недоладії

8.Яку квіточку нагадувало личко Хухи-Моховинки? (В. Королів-Старий. «Хуха-Моховинка»)

А) пролісок;     Б) фіалку;     В) братки;   Г) троянду

9.Де жила Моховинка після того, як злий дід зруйнував її оселю?

А) у підвалі;     Б) у хліві;     В) на горищі;   Г) у сінях

10 Лиса Микиту з казки «Фарбований Лис» покарали за

А) обман;

Б) жорстокість;

В) жадібність;

Г) хвалену мудрість

ІІ рівень

1.З՚єднайте частини прислів՚їв

1 дерево міцне корінням     а) але й свій розум май

2 око бачить далеко,        б) а людина родом і народом

3 людей питай,                в) як вилетить – не піймаєш

4 слово – не горобець     г) а розум ще далі

2.Відгадайте загадки

Махнула птиця крилом – закрила півсвіту чорним рядном

Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі

ІІІ рівень

Опишіть життєву ситуацію, в якій можна було б вжити приказку «Курям на сміх»

ІV рівень

Напишіть твір-мініатюру на тему «Чому мене навчила Хуха-Моховинка»

 

 

Контрольна робота з теми «Літературні казки»

3 варіант

І рівень

1. Як мудрий і досвідчений Хо-Суковик порадив Моховинці рятувати свою домівку?

А) Атакувати лісоруба зграєю Хух;     

Б) покликати на допомогу лісника;

В) перенести домівку до іншого дерева; 

Г) звернутися за допомогою до лісових мешканців.

2. Де Моховинка знайшла собі нову домівку?

А) її запросили до себе рідні;    Б) в іншому дереві в лісі;

В) у домі лісника;                       Г) у хліві на узліссі.

3. Чим годувалась Моховинка в новому домі?

А) Недоїдками;        Б) крихтами хліба;     

В) медом;                  Г) сіном.

4. Хто врятував Лоскотона?

А) Батраки й робітники;     Б) діти, що хотіли сміятися;

В) таємно закохана в нього дочка Плаксія;   

Г) син Плаксія.                                                

5. Що трапилось з царем Плаксієм після звільнення Лоскотона?

 А) Лопнув від заздрощів;         Б) помер від сміху;

В) втопився в своїх сльозах;      Г) втік до іншої країни.

6. Куди поділися діти Плаксія після смерті батька?

А) Залишилися царювати по черзі;            

Б) почали жити радісно разом з Лоскотоном;

В) померли від сміху;       Г) втекли до чужих країн.

7. Чому перший Недорадник носив лицарський шолом?

А) Йому це подобалось;         Б) він був лицарем;

В) у нього не було іншого капелюха;    

Г) у нього не було голови.

8. Що знайшла Аля в домі Недочеревика?

А) Двері, які вели до її кімнати;           

Б) інструкцію з повернення додому;

В) свої втрачені речі;    Г) голову Першого Недорадника.

9. Чому не працював годинник на головній площі Недограду?

А) Не вистачало хвилинної стрілки;  

Б) не вистачало годинної стрілки;

В) був зламаний годинниковий механізм;     

Г) циферблат було пошкоджено.

10.Народний вислів «мов полуда з очей спала» в казці І. Франка «Фарбований Лис» вжито під час розповіді про те, як

А) Лис пробирався на базар;

Б) Лис під час концерту заспівав по-лисячому;

В) Лис, просидівши день у бочці, чкурнув до лісу й заснув у норі;

Г) Лис потрапив до бочки з фарбою

ІІ рівень

1.З՚єднайте частини прислів՚їв

1.згода будує                      а) а розум ще далі

2.око бачить далеко            б) а на людину, як робить

3. злий плаче від заздрості,     в) а незгода руйнує

4. На дерево дивись,                г) а добрий – від радості

2.Відгадайте загадки

Сидить баба на грядках, вся закутана в хустках

Ой за лісом за пралісом золота діжа сходить

ІІІ рівень

Опишіть життєву ситуацію, в якій можна було б вжити приказку «Товкти воду в ступі»

ІV рівень

Напишіть твір-мініатюру на тему «Що треба робити, щоб не опинитися в країні Недоладії»

 

Контрольна робота з теми «Літературні казки»

4 варіант

І рівень

1. Коли Хухи змінюють місце проживання?

А) Постійно, бо вони кочують з місця на місце; 

Б) коли вони облюбують інше місце;

В) ніколи, бо вони з роду в рід живуть по одних і тих самих місцях;

Г) коли щось зруйнує їхню домівку.

2. Хто доглядав за бором, у якому жила Моховинка?

А) Лісник;        Б) інші Хухи;      В) лісоруб;      Г) лісовик.

3. Що насправді побачила Моховинка, прокинувшись одного дня?

А) Імлу;                   

Б)густий туман;       

В) перший сніг;       

Г) срібну пелену.

4. Чому всі сміялися після візитів Лоскотона?

А) Він розповідав смішні історії;      

Б) він усіх лоскотав;

В) він пародіював Плаксія;         

Г) він показував фокуси.

5. Хто впіймав Лоскотона?

А) Капітан Макака;     Б) гвардійці-сльозівці;  

В) син Плаксун;           Г) цар Плаксій.

6. Яку саме дочку цар Плаксій віддав тому, хто упіймав Лоскотона?

А) Вай-Вай;        

Б) Плакоту;      

В) Нудоту;         

Г) Сльозолийку.

7. Хто першим зустрівся дівчинці в дивній країні?

А) Песики з рюкзаками;      

Б) котики в чоботях;

В) кролики в окулярах;        

Г) рибки під парасольками.

8. Як називалась країна, до якої потрапила Аля?

А) Недоладія;                   Б) Недоділанія;

В) Недоробія;                     Г) Недопрація.

9. Хто був правителем диво-країни?

А) Недороб Десятий;             Б) Недоділь Десятий;

В) Недороль Десятий;            Г) Недоноль Десятий.

10 Лиса Микиту з казки «Фарбований Лис» покарали за

А) обман;

Б) жорстокість;

В) жадібність;

Г) хвалену мудрість

ІІ рівень

1.З՚єднайте частини прислів՚їв

1 дерево міцне корінням,     а) але й свій розум май

2 око бачить далеко,            б) а людина родом і народом

3 людей питай,                     в) як вилетить – не піймаєш

4 слово – не горобець           г) а розум ще далі

2.Відгадайте загадки

Сидить баба на грядках, вся закутана в хустках

Ой за лісом за пралісом золота діжа сходить

ІІІ рівень

Опишіть життєву ситуацію, в якій можна було б вжити приказку «Курям на сміх»

ІV рівень

Напишіть твір-мініатюру на тему «Чому мене навчила Хуха-Моховинка»

docx
Додано
29 березня 2021
Переглядів
2301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку