Літературна казка.
Тестові завдання
Варіант І
Початковий та середній рівні ( 1 балл)
1.Уривок «Край лукомор’я дуб зелений…» є вступом до твору
О. С. Пушкіна:
а) «Казка про царя Салтана»;
б) «Руслан і Людмила»;
в) «Казка про мертву царівну та сімох богатирів»;
г) «Казка про рибалку та рибку».
2.Брати Грімм були збирачами та дослідниками:
а)англійського фольклору; б)французького фольклору;
в) німецького фольклору; г) російського фольклору.
3.У казці Г. К. Андерсена «Соловейко» протиставлені:
а) красиве й потворне; б) багатство й бідність;
в) чесне й нечесне; г) справжнє і штучне.
4.Хлопчик-зірка в перетвореному, потворному вигляді був проданий:
а) королю; б) охоронцю міської брами;
в) чаклуну; г) прокаженому.
5.Що називають оригіналом?
а) твір, відтворений іншою мовою; б) твір, автором якого є народ; в) твір, який ми читаємо тією мовою, якою він був написаний.
6.Мандрівний сюжет про злу мачуху й добру пасербицю покладено в основу казки:
а) «Бременські музиканти»; б) «Пані Метелиця»; в) «Кіт у чоботях»
Достатній рівень (1 балл)
1.Охарактеризуйте Непохитного олов’яного солдатика за однойменною казкою Г. К. Андерсена.
2.Визначте головних і другорядних героїв казки
О.Уайльда «Хлопчик – зірка»
3.Що таке антитеза?
Високий рівень (3 бали) одну тему на вибір
1.Що це за смола, якої за все життя відмити не можна (за казкою «Пані Метелиця»)?
2. Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою Г.Х.Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.
Літературна казка.
Тестові завдання
Варіант ІІ
Початковий та середній рівні (1 балл)
1.Укажіть казку, автором якої є О.С.Пушкін:
а) «Русалочка» б) «Попелюшка»
в) «Казка про золотого півника» г)«Непохитний олов’яний солдатик»
2.У вступі «Край лукомор’я дуб зелений…» О. С. Пушкіна 12 разів (у перекладі М. Терещенка), 13 разів (в оригіналі) вживає слово «там», яке означає:
а) за дверима будинку, палацу; б) за кордоном;
в) у казковому світі; г) за морем.
3.У казці Г. К. Андерсена «Соловейко» імператора рятує:
а) штучний соловей; б) придворний лікар;
в) кухарочка; г) справжній соловей.
4.Хлопчик-зірка заслужив прощення, тому що:
а) дуже страждав і розкаявся; б) тяжко працював;
в) попросив допомоги в чаклуна; г) відмовився від багатства.
5.Хто прищепив О.Пушкіну любов до російської народної казки?
а) батьки ; б) няня-Орина Родіонівна; в) вчителі; г) брат та сестра
6. Як називається збірка казок О. Уайльда, до якої входить казка «Хлопчик – зірка»:
а) «Гранатовий будинок» б) «Хлопчик – зірка»
в) «Щасливий принц» г) «Казки матінки моєї Гуски»
Достатній рівень (1 балл)
1.Розкрийте образ Хлопчика-зірки.
2.Визначте головну думку казки Г. К. Андерсена «Непохитний олов’яний солдатик».
3.Що таке антитеза?
Високий рівень( 3 бали) одну тему на вибір
1.Що це за смола, якої за все життя відмити не можна (за казкою «Пані Метелиця»)?
2. Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою Г.Х.Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.