Контрольна робота з теми "Казки народів світу" 5 клас

Про матеріал
Контрольна робата містить завдання тестового характера, завдання на співвідношення, упізнай героя за реплікою , завдання з теорії літератури та творче завдання(міні-твір,есе або твір-роздум)
Перегляд файлу

Вступ. Казки народів світу

Варіант І

1. «Панчатантра» — одна з найдавніших … 0,5 б.

А. Японських пам’яток.

Б. Китайських пам’яток.

В. Індійських пам’яток.

 

2. Рятуючись від голодних псів, шакал сховався ... (казка «Фарбований шакал»)

А. У лісі.

Б. На дереві.

В. У домі маляра.

 

3. У лісовому краю жив Чандарава. Таке ймення мав…

А. Лев.

Б. Шакал.

В. Лис.

 

4. Казка «Пензлик Маляна» закінчується тим, що …

А. Задоволений імператор нагородив хлопця і відпустив його.

Б. Малян погодився бути придворним художником.

В. Імператор та всі його попутники пішли на дно.

 

5. Алі-Баба, Аладдін, Синдбад-Мореплавець — це розумні і мужні герої збірки ...

А.  «Тисяча і одна ніч».

Б. "Панчатантра".

В. "Казки матінки Гуски".

6. Синдбад-Мореплавець був ...

А. Купцем.

Б.  Лікарем.

В.  Моряком. 

7. Встановіть, хто кому допомагає. 1б.

Хто допомагає:                                                  Кому допомагає:

1) Хлопчик-Персик;                           а) хлопчику Маляну;

2) Синдбад-Мореплавець;                 б)власному народу;

3) пані Метелиця;                              в) самому собі;

4) сивобородий дідусь.                        г) пасербиці.

      

8. Встановіть відповідність між назвою казки та країною, де вона була створена:

 

Казки:                                                           Країни:

1 ) "Фарбований шакал";                            а) Китай;

2) "Пані Метелиця";                                    б) Японія;

3) "Момотаро, або Хлопчик-Персик";        в) Індія;

4) "Пензлик Маляна".                                 г) Німеччина;

 

                                                                  

2 бали

9. Про кого з героїв вивчених вами казок йдеться у наведених  фрагментах? Записати ім'я героя та назву казки.

А. "Дівчина у всьому догоджала старі, збивала подушки так сильно, що аж пір'я летіло

Б. "А щоб його не викрили, ніколи не домальовував їх до кінця, тож птахи та звірі на картинах ніколи не оживали"

В. "Проте мій непогамовний норов не давав мені спокою і під'юджував знову вирушити в мандрівку..."

Г. "Зі своєю ріднею... він навіть не захотів говорити: наказав вигнати геть усіх до одного"

 

10. Продовжте речення: «Антитеза — це …»

 

11 . Продовжте речення: «Алегорія — це …»

 

12.Творче завдання  3 бали

 

Висловіть своє судження про роль книги в сучасному світі.( міні-твір)

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ. Казки народів світу

Варіант ІІ

1. До «Панчатантри» ввійшов твір … 0,5 б.

А. «Фарбований лис».

Б. «Райнеке-лис»

В. «Фарбований шакал».

 

2. Автором фольклорної казки є ...

А. Народ.

Б. Письменник.

В. Учений.

 

3. «Високий, як пальма, весь чорний, з єдиним оком на лобі, червоним і вогняним, як жар. Із рота в нього стирчали два довгих, гострих передніх зуби, нижня губа одвисла й торка-лася грудей. Довгі слонові вуха теліпалися по плечах, а пазурі на величезних руках були загострені й зігнуті, як у яструба.» Це опис ...

А. Чудовиська з казки "Момотаро, або Хлопчик-Персик".

Б. Мешканця лісу з казки "Фарбований шакал".

В. Велетня-людожера з казки "Синдбад-Мореплавець".

 

4. Як закінчилася третя подорож для Синдбада?

А. Потрапив у полон.

Б. Постраждав  під час бурі.

В. Розпродав крам і повернувся у Багдад.

 

5. Німецька казка «Пані Метелиця» належить до …

А. Чарівних казок.

Б. Побутових казок.

В. Казок про тварин.

 

6. Як Малян своїм мистецтвом допомагав людям?

А. Роздавав гроші, отримані за картини.

Б. Малював їм необхідні речі.

 

В. Прикрашав малюнками їхні домівки.

 

7. Встановіть, хто кому допомагає. 1б.

Хто допомагає:                                                  Кому допомагає:

1) Хлопчик-Персик;                           а) хлопчику Маляну;

2) Синдбад-Мореплавець;                 б)власному народу;

3) пані Метелиця;                              в) самому собі;

4) сивобородий дідусь.                        г) пасербиці.

      

8. Встановіть відповідність між назвою казки та країною, де вона була створена:

 

Казки:                                                           Країни:

1 ) "Фарбований шакал";                            а) Китай;

2) "Пані Метелиця";                                    б) Японія;

3) "Момотаро, або Хлопчик-Персик";        в) Індія;

4) "Пензлик Маляна".                                 г) Німеччина;

 

2 бали

9. Про кого з героїв вивчених вами казок йдеться у наведених  фрагментах? Записати ім'я героя та назву казки.

А. "Дівчина у всьому догоджала старі, збивала подушки так сильно, що аж пір'я летіло

Б. "А щоб його не викрили, ніколи не домальовував їх до кінця, тож птахи та звірі на картинах ніколи не оживали"

В. "Проте мій непогамовний норов не давав мені спокою і під'юджував знову вирушити в мандрівку..."

Г. "Зі своєю ріднею... він навіть не захотів говорити: наказав вигнати геть усіх до одного"

 

10. Продовжте речення: «Антитеза — це …»

 

11 . Продовжте речення: «Алегорія — це …»

 

12. Творче завдання  3 бали

Висловіть своє судження про роль книги в сучасному світі.

( міні-твір)

 

docx
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
7954
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку