Людські стосунки 6 клас (А.П.Чехов «Хамелеон», «Товстий і тонкий»;Дж.-Лондон «Жага до життя»; В.Короленко «Сліпий музикант»)
І варіант
1.Оповідання - це
а) прозовий твір,який охоплює події з життя героїв протягом декількох років;
б) епічний твір,в якому розповідається про епізод з життя 12 героїв;
в) невеликий прозовий твір з повчальним змістом.
г) невеликий епічний твір, який розповідає про одну подію із життя головного героя.
2. Ідея оповідання Дж. Лондона «Жага до життя»:
а) ніщо в житті не дається задарма;
б) кожна Людина повинна боротися за своє життя;
в) ніколи не залишати друга в скрутному становищі, завжди залишатися людиною.
3. Сатира-це:
а)добрий сміх; б)злий сміх; в)вживання слів у переносному значенні?
4. Впізнай героя за описом: «На обличчі було написано стільки благоговіння , солодощів і шанобливої кислоти»:
а) Очумєлов; б) тонкий; в) Хрюкін?
5. Який чин мав Товстий з оповідання «Товстий і тонкий»:
а)унтер-офіцер; б)колезький асесор; в)таємний радник?
6. Головною думкою оповідання А.П.Чехов «Хамелеон» є:
а)висміювання підлабузництва;
б)висміювання самоприниження;
в)висміювання підлабузництва, чиношанування , самоприниження.
7. В.Короленко визначає жанр твору («Сліпий музикант», як:
а)новела; б)повість; в)етюд
8. Події твору В.Короленка «Сліпий музикант» відбуваються:
а) в Польщі; б) на Заході сучасної України; в) в Центральній Україні ?
9. Потяг до музики Петро Попельський відчуває завдяки:
а) грі матері на віденському піаніно; б) грі на сопілці слуги Йохима;
в) навчанню дядька Максима?
10. Петро Попельський увійшов у реальне життя завдяки:
а) мандрам із бідними сліпими до Почаївської Лаври;
б) книгам, які давали знання про оточуючий світ;
в) музиці?
А |
Б |
В |
|
|
|
А) Чехов 1 «Сліпий музикант»
Б) Джек Лондон 2 «Товстий і тонкий»
В) Короленко 3 «Жага до життя»
4 «Острів скарбів»
12. Установіть відповідність
1. Петро А. піднявши руку до гори, показує закривавлений палець
2. Хрюкін Б. губи в маслі лисніли, мов стиглі вишні
3. Максим В. молодий чоловік з гарними великими очима, блідим лицем
4. Товстий Г. шкандибав далі, так і не озирнувся
5. Біл Д. очі засвітилися тугою пораненого оленя
Е. ходив на милиці, а ліва рука була покалічена
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
Людські стосунки 6 клас (А.П.Чехов «Хамелеон», «Товстий і тонкий»;Дж.-Лондон «Жага до життя»; В.Короленко «Сліпий музикант»)
ІІ варіант
1. До жанру повісті належить:
А) «Жага до життя» Джека Лондона
Б) «Хамелеон » А. Чехова
В)«Сліпий музикант» В. Короленка .
А) В. Короленко Б) А. Чехов В) Ч. Діккенс
3. Художній прийом, використаний А. Чеховим у заголовку оповідання «Товстий і тонкий», - це…
А) метафора Б) антитеза В) іронія
4. Головний герой оповідання Джека Лондона на привалах ретельно рахує
А) золоті зливки Б) сірники В) набої
А) прихований, внутрішній зміст висловлювання
Б) тип художнього образу
В) хитромудра пастка для читача
6. Установіть відповідність між персонажами і творами.
А) Очумєлов 1 «Жага до життя»
Б) Евеліна 2 «Хамелеон»
В) Біл 3 «Товстий і тонкий»
7. Головною думкою оповідання А.П.Чехова «Товстий і тонкий»є:
а) висміювання тих, хто втратив почуття людської гідності;
б) засудження порядків, які змушували людину принижуватись;
в) засудження тих, хто не вміє дружити.
А. Чехова.
А ) Очумєлов 1 у нього нова шинель й вузлик у руці.
Б) Хрюкін 2 він несе решето, ущент наповнене конфіскованим аґрусом.
В) городовий 3 напівп’яне обличчя й закривавлений палець
Г) товстий 4 його губи, зі слідами масла, вилискували спілими вишнями.
5 від нього пахло шинкою й кавовою гущею.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
9 . Яку роль у повісті В.Г. Короленка Сліпий музикант» відіграє образ дядька Максима?
А. Просто старий солдат, який живе в родині сестри;
Б. Наставник та вчитель головного героя;
В. Людина, яка зіпсувала життя головному герою;
Г. Замінив головному герою батька.
10. Головною думкою повісті В.Короленка «Сліпий музикант» є:
а) духовне випробування особистості, яка має знайти сенс існування;
б) віра в перемогу добра й справедливості;
в) Наполегливою працею, за підтримки рідних і друзів людина може здолати будь-які перешкоди.
а) на Північному полюсі; б) на Південному полюсі; в) в північно-західній Канаді?
12.Що вразило вчених китобійного судна «Бедфорд», коли вони побачили на березі живу істоту?
А) те, що вона виявилася людиною;
Б) те, що вона кричала нелюдським голосом;
В) те, що це була людина, яка звивалася немов велетенський хробак;
Г) те, що ця істота була сліпа і безтямна