Контрольна робота з теми "Однорідні члени речення"

Про матеріал

Контрольна робота містить два варіанти завдань чотирьох рівнів складності, кожен з яких передбачає перевірку знань, умінь, навичок учнів з теми "Однорідні члени речення"

Перегляд файлу

Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Тест

І в                                                    І рівень

1. Однорідні члени речення:

а) передають ставлення мовця до висловлюваного;

б) називають того, до кого звертаються;

в) відповідають на одне і те ж запитання, відносяться до одного і  того ж члена речення.

2. Вкажіть поширені однорідні члени речення:

а) На ялинці загорілись білі, червоні, зелені вогники.

б) А скільки звичаїв, прикмет пов’язано з калиною!

в) І кличе мене батькова хата на синь, на роси, на вишневий цвіт.

3. Неоднорідні означення є в реченні (розділові знаки пропущено):

а) У густім березовім гаю над Дністром весело щебетали пташки.

б) Берези рідні скромні милі так тепло люблені людьми.

в) Червоні ягоди калини на смак терпкі солодкі запашні.

4. Вкажіть речення з двома рядами однорідних членів:

а) Вірш починається не з великої літери, а з великого болю;

б) Люблю рожеві крила ранку і золотого дня ходу;

в) Тобі, народне слово, у славі й цвіті сам Бог велів перемагати й жити!

5. Узагальнювальне слово стоїть перед однорідними у реченні (розділові знаки пропущено):

а) У мене гарне товариство Шекспір і Лермонтов і Блок.

б) І право людське й воля і закон усе потоптано.

в) Лози висип кручі ліс усе блищить і сяє на сонці..

6. Вкажіть речення, де неправильно розставлені розділові знаки:

а) Усе в плині, русі, осіянні – дерева й квіти – води і лани.

б) Тут були такі звірі: вовки, лисиці, олені, лосі.

в) У степах водилися комахи, як-от: бджоли, цвіркуни, мурахи.

ІІ-ІІІ рівні

  1. Перебудувати речення так, щоб однорідні означення стали неоднорідними (1б.)  

Видніються кручі, задумливі, сірі. Степ дихнув в обличчя вітром міцним, рівним.

2. Поширте речення кількома рядами однорідних членів. (2б.)  

День закінчився швидко. Сонечко сховалось за горами.

3. Побудувати речення за схемою (1б.)

                 :, та

4. Поставити розділові знаки, виконати повний синтаксичний розбір речення (2б.)     Весь степ і лиман і озеро і море все закуталось в якийсь чарівний світ.

IV рівень

Скласти розповідь про випадок із життя, використовуючи в реченнях однорідні члени.

 


Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Тест

ІІ в.          І рівень

1. Між однорідними членами речення існує зв’язок:

а) сполучниковий сурядний;

б) сполучниковий підрядний;

в) сполучниковий, безсполучниковий, змішаний.

2. Поширені однорідні члени речення є:

а) На пагорбах росли смереки й кипариси.

б) В лісі пахне медом і грибами.

в) Шаную плуг, долоні мозолясті, тепло і ласку від упертих рук.

3. Вкажіть речення з однорідними означеннями (розділові знаки пропущено):

а) За партами виднілись біляві русяві чорняві голівки.

б) Похилена стара верба вказувала дорогу.

в) Довге пишне волосся спадало хвилями на плечі.

4. Вкажіть речення з двома рядами однорідних членів:

а) І бідність, і багатство не дають спати.

б) Над селом, над полем, над борами райдуга біжить.

в) От розкопають ями та кар’єри та й доберуться в царські інтер’єри.

 5. Узагальнювальне слово стоїть після однорідних у реченні (розділові знаки пропущено):

а) Всього дісталось і добра і зла.

б) Лози висип кручі ліс все блищить і сяє на сонці.

в) Все тимчасове інструкції слава і гроші злет і падіння.

6.Вкажіть, де правильно розставлені розділові знаки:

а) Все в золоті – каштани й вербняки.

б) Гори, дерева, хмари: усе таке неземне!

в) Все: і дзвінке повітря, і дзвінкі гори, і ліси – починало від кожного слова бриніти.

ІІ-ІІІ рівні

  1. Перебудувати речення так, щоб неоднорідні означення стали однорідними(1б.)  

Мене гнітить сіре одноманітне життя. Великими блакитними очима я дивлюсь на світ

 2. Поширте речення кількома рядами однорідних членів. (2б.)  

Сніг виблискував яскраво. Зима складає свої права.

3. Побудувати речення за схемою(1б.)

, та

4. Поставити розділові знаки, виконати повний синтаксичний розбір речення(2б.)  

Все навколо дерева птахи люди сповнене нестримної весняної сили.

IV рівень

Скласти розповідь про випадок із життя, використовуючи в реченнях однорідні члени.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скиртач Наталя
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
13439
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку