Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Контрольна робота "Займенник"

Про матеріал

Контрольна робота містить 2 варіанти з різнорівневими завданнями. 1 рівень- 12 тестових завдань по 0,5 б., 2 рівень- 3 завдання по 2 бали. Завдання на правопис, відмінювання займенників та морфологічний розбір займенника

Перегляд файлу

 

Контрольна робота №  з української мови

Займенник

I варіант

1 рівень

1.Займенниками є всі слова рядка

А. Ви, всякий , що, ніяк, жоден

Б.  Вони, мій, скільки, хто? котрий

В. Деколи, чий, наші, їх

Г.  Моя, скільки? абияк, ти

2. Займенник співвідноситься з

А.  Дієсловом, іменником, прислівником

Б.  Прикметником, прислівником, іменником

В.  Числівником, прийменником, прикметником

Г.  Іменником, числівником, займенником

3. З’ясуйте , яким членом речення виступає виділений займенник  

Усяка травичка на своєму корені росте.

А.  Підметом

Б.  Додатком

В. Означенням

Г.  Обставиною

4. З’ясуйте скільки займенників у цьому уривку

Вона була красуня з Катеринівки.

Було у неї п’ятеро вже нас.

Купляла нам гостинчика за гривеник,

Топила піч і поралась гаразд.

 А. 4       Б. 2      В. 3     Г. 5

5. Усі займенники є особовими

А.  Я, мені, мене, мій

Б.  Твій, ти, тобою, тебе

В.  Ви, ваш, вам, вас

Г.  Мене, тобі, вам, ти

6. Присвійний займенник є в кожному рядку, ОКРІМ

А.  взяти його зошит

Б.  схвалити мій проект

В.  запросив її в кіно

Г.  знає своє місце

7. Разом треба писати всі займенники рядка

А.  Будь/з/ким, де/хто, ні/який

Б.  Що/небудь, аби/який, хтозна/що

В.  Аби/до/кого, ні/кому, казна/яка

Г.  Ні/скільки, де/який, аби/чий

8. Через дефіс треба писати всі займенники рядка

А.  Аби/кому, ні/скільки, хтозна/кого

Б.  Бозна/що, будь/кого, ані/кому

В.  Що/небудь, казна/чому, який/небудь

Г.  ні/з/чого, бозна/кому, чий/небудь

9. Немає орфографічної помилки у словосполученні

А.  залишитися ні з чим

Б.  де-які питання

В.  які сь незрозумілі дії

Г.  гніватися хтозна чому

10.  До одного розряду належать усі займенники в рядку

А.  Ніхто, скільки, ніщо, ніскільки

Б.  Мій, наш, вони, ваш

В.  Абияка, який, скільки-небудь, чий

Г.  Інший, сам, всякий, весь

11.  Неозначені займенники творяться від

А.  Особових

Б.  Присвійних

В.  Вказівних

Г.  Відносних

12. Виділені займенник належить до одного розряду в усіх реченнях, ОКРІМ

А. Що не забуду я  ніколи?

Б.  Намалюю квіти, що ростуть у лузі.

В.  Хто наш народ? Яка у нього доля?

Г.  Та до кого ж я літатиму?

2 рівень (всього 6б)

13.  Перепишіть слова, розкриваючи дужки.

(Що) небудь, (коли) небудь, (ні) (до) чого, (ні) коли, (де) хто, (де) коли, (аби) як, (аби) хто, який (сь), (де) кілька, (ні) який, (ні) де, (ні) хто, (ні) (за) що, (ні) звідки, (ні) як, (казна) де, (казна) хто, (хто-зна) коли, (хтозна) скільки, (ні) (від) кого, де (небудь), який (небудь), (будь) де, (будь) що.

13. Провідміняти займенники оцей, вони, бозна-хто.

14.Записати речення, підкреслити головні і другорядні члени речення. Розібрати займенник як частину мови.

У нього очі наче волошки в житі (А. Головко).

 

 

 

 

 

Контрольна робота №  з української мови

Займенник

II варіант

1 рівень

1. Займенниками є всі слова рядка, ОКРІМ

А.  Він, себе, мій, твій, сам

Б.  Ні в чому, скільки-небудь, інший, ти

В.  Собі, їх, стільки, його

Г.  Коли-небудь, нічий, жодний, я

2. Приставний звук [н] у непрямих відмінках мають займенники

А.  Присвійні

Б.  Особові

В.  Означальні

Г.  Вказівні

3. З’ясуйте , яким членом речення виступає виділений займенник  

У її очах ворухнувся здогад. 

А.  Підметом

Б.  Додатком

В.  Означенням

Г.  Обставиною

4. З’ясуйте скільки займенників у цьому уривку

Моя княгине! Ти ідеш вмирати,

піднявши вгору стомлене лице,

Я плачу й можу сліз не витирати.

Старі дуби, спасибі вам за це.

А. 4       Б. 3      В. 5       Г. 2 

5. Усі займенники є особовими

А.  Він, ваш, його, на ньому

Б.  Вони, їх, ми, нами

В.  Їй, їхній, її, вона

Г.  Ми, нас, наш, нею

6. Присвійний займенник виділено в рядку

А.  показати йому дорогу

Б.  повідомити моїх батьків

В.  поділитися з нею таємницею

Г.  зробити їм зауваження

7. Разом треба писати всі займенники рядка

А. Ні/який, аби/скільки, яка/сь

Б.  Бозна/чого, ані/хто, ні/з/ким

В.  Хто/небудь, аби/чий, котрий/сь

Г.  Де/що, ні/до/чого, казна/з/ким

8. Окремо треба писати всі займенники рядка

А. Ні/який, будь/у/що, кому/небудь 

Б.  Ні/до/кого, аби/з/ким, ні/в/кого

В.  Хтозна/скільки, ні/з/чого, де/чиє

Г.  Ні/в/чому, чий/небудь, ані/скільки

9. Допущено орфографічну помилку в словосполученні

А.  без будь-яких пригод

Б.  хтозна-які питання

В.  ні ким не визнаний

Г.  чомусь не заперечує

10.  До одного розряду належать усі займенники в рядку

А.  Той, цей, такий,стільки

Б.  Її, наш, ви, мій, ти

В.  Хто, ніякий, чий, котрий

Г.  Що-небудь, якийсь, жодний, казна-чого

11.  Заперечні займенники творяться від

А.  Особових

Б.  Присвійних

В.  Вказівних

Г.  Відносних

12.  Виділені займенник належить до одного розряду в усіх реченнях, ОКРІМ

А.  Не знаю я, хто поступиться своєю волею.

Б.  Хто ввечері тобі розказує казки?

В. У бур’янах губилася стежка, якою ходимо до річки.

Г. Я чую пісню солов’я, який сховався в нетрях гаю.

2 рівень (всього 6б)

13. Перепишіть слова, розкриваючи дужки.

(Що) небудь, (коли) небудь, (ні) (до) чого, (ні) коли, (де) хто, (де) коли, (аби) як, (аби) хто, який (сь), (де) кілька, (ні) який, (ні) де, (ні) хто, (ні) (за) що, (ні) звідки, (ні) як, (казна) де, (казна) хто, (хто-зна) коли, (хтозна) скільки, (ні) (від) кого, де (небудь), який (небудь), (будь) де, (будь) що.

14. Провідміняти займенники чий, він, казна-хто.

15.Записати речення, підкреслити головні і другорядні члени речення. Розібрати займенник як частину мови.

Усі ми знаємо слово порт.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.6
Оригінальність викладу
3.8
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.5
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. _ _Shine_Master
    Я нічого не зрозумів
    Загальна:
    2.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Лопошук Тетяна
    Дайте відповіді. Я теж учитель
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Game Extreme
    Дайте ответы на тест я учитель
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    3.0
  4. Кордик Льоня
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  5. Антонюк Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
41226
Оцінка розробки
3.5 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку