Контрольна робота з теми «Подібність трикутників»

Про матеріал
Контрольна робота з теми «Подібність трикутників», яка містить тестові завдання і задачі (4 варіанти).
Перегляд файлу

 

        

    Тема.  Контрольна робота з теми «Подібність трикутників»

Мета:перевірити рівень засвоєння учнями знань змісту основних понять з теми подібність трикутників, якість сформованих умінь розв’язувати задачі на використання ознак подібності та вивчені співвідношення у колі.

Тип уроку: контроль рівня засвоєння знань та вмінь.

Наочність та обладнання: картки.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Зібрати зошити з виконаною домашньою роботою.

 

ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку

Метою контрольної роботи є демонстрація учнями своїх навчальних досягнень.

 

ІV. Умова тематичної контрольної роботи

Варіант 1.

1º.  Які з наведених наборів відрізків є сторонами подібних трикутників?

   А

Б

В

Г

4м, 6м, 9м і 12м, 18м, 36м

3м, 5м, 6м і 6м, 10м, 12м

3м, 4м, 5м  і 15м, 12м, 25м

11м, 13м, 15м і 5,5м, 6,5м, 9м

 

2º.  На рисунку МN || АС.  Знайти АМ,  якщо  АВ = 6см,  МN =  4см, АС = 12см.

        А

Б

В

Г

2см

4см

3см

Визначити неможливо

 

3. Сторони трикутника дорівнюють 10см, 16см і 18см.  Знайдіть  сторони   подібного трикутника, різниця найбільшої і найменшої сторін якого дорівнює 24см.

4. У трапеції  АВСD  АD || ВС,  О – точка перетину діагоналей,      АО = 2см, ОС =  5см, АС + ВD = 14см. Знайти АС.

5••. Хорда, довжиною 30см перпендикулярна до діаметра і ділить його на відрізки різниця між якими 40см. Обчисліть радіус кола.

 

Варіант 2.

1º.  Які з наведених наборів відрізків є сторонами подібних трикутників?

 

   А

Б

В

Г

4м, 6м, 9м і 12м, 18м, 27м

3м, 5м, 6м і 7м, 10м, 12м

5м, 4м, 5м  і 15м, 12м, 25м

10м, 13м, 17м і 5м, 6,5м, 9м

 

2º.  На рисунку КL || ВС.  Знайти LC,  якщо   АС  = 24см, КL = 3см, ВС = 12см.

        А

Б

В

Г

6см

4см

18см

Визначити неможливо

 

3. Сторони трикутника відносяться, як 5 : 4 : 2. Знайдіть  сторони   подібного трикутника, сума найбільшої і найменшої сторін якого дорівнює 21см.

4. У трапеції  АВСD  АD || ВС,  О – точка перетину діагоналей, АО = = 6см, СО =  4см, середня лінія трапеції 10см. Знайдіть основи трапеції.

5••. Хорда, перетинаючи другу хорду, ділить її на відрізки 20см і 4см, і в свою чергу ділиться нею на відрізки, різниця між якими 2см. Обчисліть довжину першої хорди.

 

Варіант 3.

1º.  Які з наведених наборів відрізків є сторонами подібних трикутників?

   А

Б

В

Г

4м, 6м, 9м і 12м, 18м, 8м

14м, 21м, 28м і 2м, 3м, 4м

7м, 10м, 9м  і 15м, 42м, 20м

11м, 13м, 15м і 55м, 65м, 12м

 

2º.  На рисунку МN  || АС.  Знайти АМ,  якщо АВ = 30см, МN =  5см, АС = 25см.

        А

Б

В

Г

6см

5см

24см

Визначити неможливо

3. Сторони трикутника дорівнюють 13см, 14см і 15см.  Знайдіть  сторони   подібного трикутника, сума найбільшої і найменшої сторін якого дорівнює 84см.

4. У трапеції  АВСD  АD || ВС,  О – точка перетину діагоналей. Основи трапеції 3см і 12см, а діагональ АС = 10см. Знайти АО і ОС.

5••. Хорда, довжиною 30см перпендикулярна до діаметра і ділить його на відрізки у відношенні 1 : 9. Обчисліть радіус кола.

 

Варіант 4.

1º.  Які з наведених наборів відрізків є сторонами подібних трикутників?

   А

Б

В

Г

3м, 6м, 9м і 11м, 18м, 18м

3м, 5м, 7м і 6м, 10м, 12м

2м, 4м, 5м  і 15м, 12м, 24м

11м, 12м, 13м і 22м, 24м, 26м

 

2º.  На рисунку КL || ВС. Знайти LC, якщо       АС = 30см,  КL = 3см, ВС = 18см.

        А

Б

В

Г

24см

5см

25см

Визначити неможливо

 

3. Сторони трикутника відносяться, як 7 : 2 : 6. Знайдіть  сторони   подібного трикутника, різниця найбільшої і найменшої сторін якого дорівнює 21см.

4. У трапеції  АВСD  АD || ВС,  О – точка перетину діагоналей, ВD = 5см, основи 12см і 16см. Знайдіть АО і ОС.

5••. Хорда довжиною 24см, перетинаючи другу хорду, ділить її на відрізки 10см і 8см. Обчисліть довжину відрізків першої хорди.

 

VІ. Підсумки уроку

Роздати учням для опрацювання вдома копії правильних розв’язань завдань контрольної роботи.

 

VІІ. Домашнє завдання

Виконати аналіз контрольної роботи.

Повторити матеріал про прямокутні трикутники.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Стефаник Алла Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Радченко Анна
    Завдання номер 4, варіанти 1 і 4 - напевне, плутанина в назвах сторін.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кудря Поліна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
26835
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку