Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок шестикласників.
Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу»
Рівень І
1.З’єднайте автора і назву твору:
1.«Листівки з видами міст» А Басьо
2.«Моє серце в верховині» Б Роберт Бернс
3.«На всохлу гілку» В Джанні Родарі
2.Традиційний неримований трирядний японський вірш,який складається з 17 складів, називається…..
3.Кого з вивчених поетів називають національним символом Шотландії?
Рівень ІІ
1. Пригадай з вірша Дж. Родарі, які визначні пам’ятки Італії найчастіше зображають на листівках ?
2.Упізнай жанр твору, його автора:
3.Яким почуттям сповнений ліричний герой поезії «Моє серце в верховині» Р.Бернса?
Рівень ІІІ
1.Що таке «сезонні слова» у хайку? Наведіть приклади .
Рівень ІV 1 завдання (на вибір)
1. Напишіть міні-твір на тему : «Картини рідного краю у вірші Р.Бернса «Моє серце в верховині»»
Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу»
Рівень І
1.З’єднайте автора і назву твору:
1.«Листівки з видами міст» А Басьо
2.«Моє серце в верховині» Б Роберт Бернс
3.«На всохлу гілку» В Джанні Родарі
2.Традиційний неримований трирядний японський вірш,який складається з 17 складів, називається…..
3.Кого з вивчених поетів називають національним символом Шотландії?
Рівень ІІ
1. Пригадай з вірша Дж. Родарі, які визначні пам’ятки Італії найчастіше зображають на листівках ?
2.Упізнай жанр твору, його автора:
3.Яким почуттям сповнений ліричний герой поезії «Моє серце в верховині» Р.Бернса?
Рівень ІІІ
1.Що таке «сезонні слова» у хайку? Наведіть приклади .
Рівень ІV 1 завдання (на вибір)
1. Напишіть міні-твір на тему : «Картини рідного краю у вірші Р.Бернса «Моє серце в верховині»»