Контрольна робота з теми "Прислівник" за підручником В.Заболотний. Складається з 4 рівнів.
Контрольна робота. Прислівник.
ІІ варіант
Початковий рівень (кожна відповідь 0.5 б.)
1. Усі слова є прислівниками у рядку:
А. випадково, восени, пішки;
Б. на пам’ять, завширшки, втричі;
В. хата, по-моєму, прегарно;
Г. тишком-нишком, навзаєм, написано.
2. Прислівник відповідає на питання:
А. який? чий?
Б. що роблячи? що зробивши?
В. як? куди? звідки?
Г. скільки? котрий?
3. Які прислівники можуть утворювати ступені порівняння?:
А. якісні, відносні, присвійні;
Б. якісно-означальні;
В. обставинні часу;
Г. обставинні причини та місця.
4. Прислівник згарячу відноситься до розряду:
А. способу дії;
Б. міри та ступеня дії;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
5. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:
А. наймудріше;
Б. більш актуально;
В. найменш вдало;
Г. менш гірше.
6. Усі прислівники пишуться з двома -нн у рядку:
А. прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;
Б. грішн..о, невпин..о, живописн..о;
В. рівнин..о, туман..о, бажан..о;
Г. спосон..я, попідтин..ю, попідвікон..ю.
Середній рівень
7. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням (за кожну правильну відповідь 0,25б.)
1. довіку А. причини
2. наперекір Б. часу
3. спересердя В. способу дії
4. вдвічі Г. міри й ступеня дії
5. по-українськи Д. мети
8. Установити відповідність між прислівником та формою ступеня порівняння прислівника (за кожну правильну відповідь 0,25б.)
1. тепліше А. проста форма найвищого ступеня порівняння
2. найбільш чисто Б. складена форма вищого ступеня порівняння
3. найгірше В. проста форма вищого ступеня порівняння
4. більш точно Г. складена форма найвищого ступеня порівняння
Достатній рівень
9. Утворити усі можливі форми ступенів порівняння прислівників легко, мудро. (1б)
10. Записати слова, знявши риску. (1б.)
Зо/зла, де/небудь, в/двічі, що/най/сильніше, без/кінця, дарма/що,час/від/часу, поза/торік, яко/мога, по/перше, всього (на) всього, як (не) як, де (не) де, віч (на) віч, сама (самотою), пліч (о) пліч, (по) своєму, рік (у) рік, раз (у) раз, хоч (не) хоч, (будь) де, день (у) день, багато (багато), з діда (прадіда).
Високий рівень
11.Написати власне міркування на тему: «Якою я бачу Україну в майбутньому». Увести в нього прислівники, підкреслити їх як члени речення (2 бали).