Контрольна робота № з теми:Рівняння. Варіант -І. І-рівень. 1(1б). Чи є число 2 коренем рівняння: 10-у=у(у+2). 2(2б). Розв’язати рівняння: 13х+10=6х-4. ІІ -рівень. 3(1б). Скільки коренів має рівняння: (5у+7)(2у-0,4)=0 4(2б). Розв’язати рівняння: 0,4(х-3)+2,5=0,5(4+х). ІІІ -рівень. 5(1б). Розв’язати рівняння: 6(2б).У трьох ящиках було 75 кг апельсинів. У другому ящику було апельсинів у 4 рази більше, ніж у першому, а у третьому – на 3 кг менше,ніж у першому. Скільки кілограмів апельсинів було у першому ящику? ІV-рівень. 7(3б). Знайдіть корені рівняння: І3х+7І-2=0. |
Контрольна робота з теми:Рівняння. Варіант -ІІ. І-рівень. 1(1б). Чи є число 3 коренем рівняння: 7х+12=3х. 2(2б). Розв’язати рівняння: 17х-8=20х+7. ІІ -рівень. 3(1б). Скільки коренів має рівняння:(-4х-3)(3х+0,6)=0. 4(2б). Розв’язати рівняння: 0,6(х-2)+4,6=0,4(7+х). ІІІ -рівень. 5(1б). Розв’язати рівняння: 6(2б). Три брати зібрали 88кг полуниць. Старший зібрав у 3 рази більше,ніж молодший, а середній – на 13кг більше,ніж молодший. Скільки кілограмів полуниць зібрав молодший брат? ІV-рівень. 7(3б). Знайдіть корені рівняння: І2х-5І-3=0.
|
Контрольна робота з теми:Рівняння. Варіант -ІІІ. І-рівень. 1(1б). Чи є число 2 коренем рівняння:3х+8=7х. 2(2б). Розв’язати рівняння: 7х+30=19х-6. ІІ -рівень. 3(1б). Скільки коренів має рівняння: х(х-2)(х+2)=0 4(2б). Розв’язати рівняння: 0,6(х-6)+14,2=0,8(8-х). ІІІ -рівень. 5(1б). Розв’язати рівняння: 6(2б). За три дні Михайлик розв’язав 37 математичних задач за другий день він розв’язав у 2 рази більше задач,ніж за перший, а за третій – на 5 задач більше, ніж за перший. Скільки задач розв’язав Михайлик першого дня? ІV-рівень. 7(3б). Знайдіть корені рівняння: І2х+1І-5=0. |
Контрольна робота з теми:Рівняння. Варіант -ІV. І-рівень. 1(1б). Чи є число 3 коренем рівняння:х(х-3)=0. 2(2б). Розв’язати рівняння: 16х-3=8х-43. ІІ -рівень. 3(1б). Скільки коренів має рівняння: х(х-4)=0. 4(2б). Розв’язати рівняння: -0,9(х-4)-3,3=0,6(2-х). ІІІ -рівень. 5(1б). Розв’язати рівняння: 6(2б). Дівчинка придбала підручник,іграшку та цукерки, заплативши за всю покупку 61 гривню. Іграшка коштувала у 6 разів більше,ніж цукерки,а підручник – на 3 гривні менше,ніж цукерки. Скільки гривень коштували цукерки? ІV-рівень. 7(3б). Знайдіть корені рівняння: І5х-6І-4=0.
|