Повторити, систематизувати та закріпити вивчений матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати уміння виділяти головне, оцінювати прочитане та висловлювати й аргументувати свою думку; виховувати кращі моральні якості на основі загальнолюдських цінностей.
Дата ____________ 8 клас
Тема. Контрольна робота №______ з теми «Веди, Біблія, Коран» (тести)
Очікувані результати: повторити, систематизувати та закріпити вивчений матеріал; виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою їх корекції; розвивати уміння виділяти головне, оцінювати прочитане та висловлювати й аргументувати свою думку; виховувати кращі моральні якості на основі загальнолюдських цінностей..
Обладнання: тестові завдання.
Тип: урок контролю і корекції знань
ХІД УРОКУ
І. Оголошення теми й мети уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів
— Контрольна робота — це прекрасна можливість перевірити свої знання, вміння та навички, здобуті на уроках і під час самостійної праці. Така робота вимагає мобілізації всіх сил, пам'яті та загального кругозору. Слід пам'ятати, що навіть погана оцінка — це результат, спонукання до більш серйозного ставлення до навчання. Отже, успіхів вам!
III. Виконання контрольної роботи
Виконання тестових завдань
Контрольна тестова робота з теми "Вступ"
І варіант
1. Коли була створена Біблія:
а) ХІІ – VІ ст.. до н.е.;
б) ХІІ ст.. до н.е. – ІІ ст.. н.е.;
в) 610 – 632 рр.
2. Одкровенням якого святого є Апокаліпсис:
а) Матвія;
б) Луки;
в) Іоанна?
3. Яке походження має Коран:
а) давньоіндійське;
б) давньоарабське;
в) давньоєврейське?
4. Слово «Коран» означає:
а) радісна звістка;
б) слово Аллаха;
в) читання.
5. Веди написано мовою:
а) санскрит;
б) арамейською;
в) давньоєврейською.
6. Найдавніша частина Вед:
а) «Рігведа»;
б) «Самаведа»;
в) «Яджурведа».
7. Скільки Євангелій у Біблії:
а) 2;
б) 4;
в) 27?
8. Установіть відповідність між священними книгами та дослівним значенням їх назв:
1 Веди А читання;
2 Біблія Б слово;
3 Коран В священне знання;
Г книга
1В,2Г,3А
9. Установіть відповідність між священними книгами та мовами, на яких їх
створено:
1 Коран А давньоєврейська
2 Біблія Б давньогрецька
3 Веди В арамейська
Г давньоарабська
Д санскрит
1Г,2А, 3Д
10. Слово «Заповіт» означає:
а) блага звістка;
б) договір, союз;
в) спаситель
11. Наймудрішого царя із Старого Заповіту звали:
а) Давид;
б) Соломон;
в) Саул.
12. Кількість сур у Корані?
а) 100;
б) 114; в) 144.
ІІ варіант
1. Коли були створені Веди:
а) ХІІ – VІ ст.. до н.е.;
б) ХІІ ст.. до н.е. – ІІ ст.. н.е.;
в) 610 – 632 рр.?
2. Яке походження мають Веди:
а) давньоарабське;
б) давньоіндійське;
в) давньоєврейське?
3. Біблія складається з:
а) 27 книг;
б) 50 книг;
в) 77 книг.
4. Слово «Євангеліє» означає:
а) нова радість;
б) прихід Бога;
в) блага звістка.
5. Айяти – це:
а) розділи Корану;
б) фрази, або фрагмент;
в) заголовки.
6. За яким принципом розміщені сури в Корані:
а) від найбільшої до найменшої;
б) всі сури за розміром однакові;
в) принципу розміщення сур у Корані не дотримано?
7. Скільки Євангелій у Біблії:
а) 2;
б) 4;
в) 27?
8. Установіть відповідність між назвами збірок Вед та їх основним змістом:
1 Рігведа А збірка заклинань
2 Самаведа Б збірка гімнів
3 Яджурведа В збірка законів
4 Атхарведа Г опис ритуалів
Д збірка пісень
1Б,2Д,3Г,4А.
9. Установіть відповідність між священними книгами та мовами, на яких їх
створено:
1 Коран А давньоєврейська
2 Біблія Б давньогрецька
3 Веди В арамейська
Г давньоарабська
Д санскрит
1Г,2А,3Д
10. Слово «Заповіт» означає:
а) блага звістка;
б) договір, союз;
в) спаситель.
11. Наймудрішого царя із Старого Заповіту звали:
а) Давид;
б) Соломон;
в) Саул
12. Мухаммед народися у місті:
а) Мекка;
б) Медина;
в) Єрусалим.