29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Контрольна робота з теми: «Всесвіт»

Про матеріал
Тема уроку: Контрольна робота з теми: «Всесвіт» Мета уроку: узагальнити знання з вивченої теми; розвивати в учнів уміння створювати просторові уявлення; формувати в дітей науковий світогляд; виховувати любов до рідної планети.
Перегляд файлу

Урок 30                                                                                          Дата проведення      

Тема уроку: Контрольна робота з теми: «Всесвіт»

Мета уроку: узагальнити знання з вивченої теми; розвивати в учнів уміння створювати просторові уявлення; формувати в дітей науковий світогляд; виховувати любов до рідної планети.

Очікувані результати: учні вміло користуються знаннями, які отримали на уроках; залучають додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання, вивчають лексику для створення самостійних усних повідомлень; виявляють ставлення до розвитку астрономічних та космічних досліджень; оцінюють значення телескопічних спостережень.

Базові поняття та терміни: космічні тіла.

Тип уроку: узагальнення знань

ХІД УРОКУ

 I.   Організаційний момент

II.  Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності

1.  Перевірка домашнього завдання.

1)  Завдання для всього класу.

2)  Індивідуальне завдання.

— Чи відбулися зміни в розташуванні зірок на небі?

— Чи знайшли ви Велику Ведмедицю? Малу Ведмедицю?

— Які ще зміни на нічному небі ви помітили?

2.  Вступне слово вчителя.

На сьогоднішньому уроці ми будемо мандрувати безкрайніми просторами нашого Всесвіту. Щоб не заблукати, ми, мандруючи від однієї зупинки до іншої, будемо залишати зірочки. Зірочка — це символ виконаного завдання.

Клас об’єднано в команди. Є капітан, помічник капітана, члени команди. Командам пропонується вибрати назву зорельота, на якому вони будуть мандрувати.

III. Узагальнення й систематизація знань

                           1 варіант

1 рівень(0,5б)

Завдання з однією правильною відповіддю.

1.Першим ступив на поверхню Місяця:                                                 

   а)Олексій Леонов;                           в) Л.Каденюк;

   б) Ю.Гагарін;                                  г) Ніл Армстронг.                               

2.Перший космонавт Землі:

   а) Ю.Гагарін;                                  в) Н.Коперник;

  б) Л.Каденюк;                                 г) С.Корольов.

3. Зміна пір року зумовлена рухом Землі навколо:

  а) Полярної зорі;                            в) Сонця;

  б) Місяця;                                       г) осі.

4.До складу Сонця входять:

  а) кисень та вуглець;                     в) гелій та водень;

  б) сірка та водень;                         г)азот та вуглець.

5.Наша Галактика називається:                                                   

 а) Велика Ведмедиця;                    в) Пояс астероїдів;

б) Молочний Шлях;                        г)туманність Андромеди

6.Уявну вісь, паралельну осі обертання Землі, називають:                              

  а) екватор;                                     в) полюс;

  б) широта;                                     г) вісь світу.

 

 

2 рівень(1б)

Завдання на встановлення відповідності.

7.Установіть відповідність між поняттям та його визначенням:

А. туманність                        1.необмежений простір, у якому   

                                                 розташовані сукупності галактик;                              

Б. сузір'я        2.мале небесне тіло, яке обертається        

                                                навколо своєї осі;

В. астероїд                            3. хмари міжзоряних газів і пилу;

Г. всесвіт                              4. час, протягом якого планета здійснює 

                                                  повний оберт навколо Сонця;

                                               5. певна ділянка неба з розташованими   

                                                 на ній зорями.

8.Установіть відповідність між датою та подією, пов'язаною з     

   нею:

А. 1957р.                             1.вихід людини у відкритий космос;                              

Б. 1961р.     2.запуск першого штучного супутника

                                                Землі;

В. 1969р.                             3.висадка американських астронавтів на

                                                Місяці ;

                                             4. перший політ людини в космос.

9.Установіть відповідність між назвою планети та її відстанню від Сонця:

1. Меркурій                                 А.150 млн.км.;

2. Земля              Б.50 млн.км.;

3. Венера                                     В.200 млн.км.;

                                                     Г.4500 млн.км.                                            

3 рівень(1,5б)

Завдання на встановлення правильної послідовності.

10. Установіть послідовність у якій розташовані планети Сонячної системи в міру їх віддалення від Сонця:

А. Юпітер;

Б. Нептун;

В. Земля;

Г. Меркурій;

Д. Уран.

11. Установіть послідовність виникнення Всесвіту:       

А. розширення Всесвіту;

Б. утворення частинок світла;

В. Великий Вибух;

Г. утворення небесних тіл;

 

4 рівень(3б)

Дайте відповідь на запитання

12. Від чого залежить тривалість доби на планетах Сонячної системи? 

 

2 варіант

1 рівень(0,5б)

Завдання з однією правильною відповіддю.

1.Першим вийшов у відкритий космос:                                                 

   а)Олексій Леонов;                          в) Л.Каденюк;                              

  б) Ю.Гагарін;                                   г) Ніл Армстронг.                               

2. Перший космонавт незалежної України:                           

   а) Ю.Гагарін;                                  в) Н.Коперник;                                    

  б) Л.Каденюк;                                 г) С.Корольов.                               

3.Зміна дня і ночі на Землі залежить від її руху навколо:           

  а) осі;                                               в) Сонця;

  б) Місяця;                                       г) Полярної зорі.

4. Сонце більше за Землю у :                       

  а) 300 разів;                                       в) 1009 разів;

  б) 50 разів;                                         г) 109 разів.

5. Наука,я яка досліджує небесні тіла, називається :

  а) астрономія;                                   в) біологія;

  б) географія;                                     г) хімія.

6.Точки перетину осі світу з небесною сферою називають:                              

  а) вісссю;                                           в) полюсами світу;

  б) широтою;                                      г) екватором.

2 рівень(1б)

Завдання на встановлення відповідності.

7.Установіть відповідність між поняттям та його визначенням:

А. галактика                     1.система лічби проміжків часу – року,

                                             місяця, тижня, доби;                              

Б. зірка    2.третя планета Сонячної системи, яка

                                              має повітряну оболонку;

В. календар                         3.небесне тіло, що складається з розжа-

                                            реного газу і випромінює світло і тепло;

Г. Земля                            4. необмежений простір, у якому   

                                              розташовані сукупності галактик;                                                     

                                           5. велике скупчення зірок та інших                                                                           

                                              небесних тіл.

8. Установіть відповідність між прізвищем космонавта і датою, пов'язаною з ним:

А. Ю.Гагарін                                1.1969р.;

Б. Л.Каденюк               2. 1961р.;

В. Н.Армстронг                           3.1997р. ;

                                                      4. 1957р..                              

9.Установіть відповідність між назвами ліній і точок на глобусі та небесній сфері:

А. глобус                                     1.зеніт;

Б. небесна сфера              2.південний полюс світу.;

                                                      3.Північний полюс світу;

                                                      4.вісь світу;

                                                      5.меридіан;

                                                      6.екватор.

3 рівень(1,5)

Завдання на встановлення правильної послідовності.

10. Установіть послідовність у якій розташовані планети Сонячної системи в міру їх наближення до Сонця:

А. Юпітер;

Б. Меркурій;

В. Уран;

Г. Нептун;

Д. Земля.

11. Установіть правильну  послідовність подій:                                  

А. вихід людини у відкритий космос;                                                     

Б. запуск першого штучного супутника Землі;

В. висадка американських астронавтів на Місяці

Г. перший політ людини в космос

4 рівень(3б)

Дайте відповідь на запитання

12.  Опишіть значення сонячних променів для життя на Землі

 IV. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Опрацювати у підручнику § _______

V.  Підбиття підсумків уроку

Вправа «Дзиґа».

На літері  Я стоїть дзиґа, яка має стрілку. Навколо дзиґи розміщені аркуші з написами. Учні по черзі крутять дзиґу, на який напис указала стрілка дзиґи, тими словами учень починає речення, підбиваючи підсумок уроку.

 

 

docx
Додано
5 травня 2020
Переглядів
3325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку