7 клас Контрольна робота з теми: «Вступ. Билини та балади.» І варіант
І - І Ірівень (тести)
1.Хто є автором балади «Рукавичка»?
а) А.Міцкевич; б) Й.Гете; в)Ф.Шиллер.
2.Балади про Робіна Гуда належать:
а) німецькому народу; б )англійському народу; в) російському народу.
3. Що Ілля Муромець зробив із Солов’єм – розбійником?
а) відрубав буйну голову; б) прикував ланцюгами; в) вигнав з країни.
4. Назви художній засіб: буйні голови, богатирський кінь, калена стріла
а) метафора; б) порівняння; в) постійний епітет.
5. Що знайшов королівський васал (балада Р.Стівенсона «Вересовий трунок»)?
а) двох броварів; б) бочки з вересовим трунком; в) рецепт вересового трунку.
6. Король Лір з балади «Король Лір і його дочки» є образом:
а) вічним; б) традиційним; в) фантастичним.
ІІІ рівень
1. Дайте визначення понять « билина», «переспів».
2. Доведіть, що твір Ф. Шиллера «Рукавичка» є баладою.
3. Сформулюйте ідею балади Р.Стівенсона «Вересовий трунок».
ІV. Твір-мініатюра.
1.Мій улюблений герой билини чи балади.
7 клас Контрольна робота з теми: «Вступ. Билини та балади.» ІІ варіант
І-ІІ рівень (тести)
1. Хто є автором балади «Вересовий трунок»?
а) О.С. Пушкін; б) Р. Стівенсон; в) А. Міцкевич.
2. А. Міцкевич – представник
а) Німеччини; б) Польщі; в) Угорщини.
3. У баладі Ф. Шиллера «Рукавичка» показаний конфлікт між:
а) лицарем і хижими звірами; б) особистою честю та коханням; в) лицарем і королем.
4. Назви художній засіб: «всі бояри та воєводи на землі, як снопи лежать» -
а) уособлення; б) порівняння; в) постійний епітет.
5.Чому старий пикт із балади Р.Стівенсона «Вересовий трунок» не відкрив королю секрет трунку?
а) вважав це зрадою народу; б)загубив рецепт; в) хотів рецепт продати.
6. Образами - символами у баладі А. Міцкевича «Світязь» є :
а) білі лілії, вода; б) золота стріла, ріжок; в) гуслі, ліра.
ІІІ рівень
1.Дайте визначення понять: балада, оригінал.
2.Доведіть, що твір «Ілля Муромець і Соловей – розбійник» є билиною.
3.Сформулюйте ідею балади А. Міцкевича «Світязь».
ІV Твір-мінріатюра
1.Яка балада справила на мене найбільше враження і чому?