21 травня о 18:00Вебінар: Дисграфія. Як працювати вчителю?

Контрольна робота з теми "Вступ. Література І пол. ХХ ст. Творчість Ібсена, Кафки, Джойса

Про матеріал

Контрольна робота складена за трьома рівнями. Під час виконання завдань учням необхідно буде згадати зміст прочитаних творів, літературознавчі терміни, а також дати характеристику героям прочитаних творів та особливості індивідуального стилю митців. У завданнях високого рівня необхідно також згадати правила проведення діалогу-диспуту та діалогу-дискусії

Перегляд файлу

Контрольна робота за темою «Вступ. Література першої половини     ХХ ст. Творчість Г. Ібсена, Ф. Кафки, Дж. Джойса»

 

Варіант 1

Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Який злочин проти закону вчинила Нора із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?

а) позичила в банку гроші й не повернула;

б) неправдиво свідчила в суді;

в) підробила документ;

г) збила людину автомобілем.

 

2. Кому з героїв п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» належать слова; про кого вони: «Це так неймовірно, що я просто отямитися не можу. Але треба якось виплутатися… Доведеться якось догодити йому. Справу треба зам’яти будь-що»?

а) Хельмер про Крогстада;

б) Хельмер про Ранка;

в) Крогстад про Хельмера;

г) фру Лінне про Хельмера;

 

3. Визначте, у чому простежується автобіографічність новели Ф. Кафки «Перевтілення»:

а) у професії комівояжера, як і в героя;

б) у складних стосунках із батьком, як і в героя;

в) у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення;

г) у схожих із героєм снах.

 

4. Продовжте речення.

Авангардизм — це…

 

Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали)

1. Охарактеризуйте образ ліричного героя в психологічному есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс».

2. Визначте риси індивідуального стилю Ф. Кафки.

 

Високий рівень (Максимально — 4 бали)

Виконайте одне із завдань.

1. Напишіть продовження історії життя Нори, героїні п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», ураховуючи логіку її характеру й умови тогочасного суспільства.

2. Напишіть діалог-диспут із уявним опонентом про елітарну та масову культури (на матеріалі вивчених творів).

 

 

 

Контрольна робота за темою «Вступ. Література першої половини     ХХ ст. Творчість Г. Ібсена, Ф. Кафки, Дж. Джойса»

 

Варіант 2

Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Нора, героїня п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», порушила закон, бо хотіла…

а) жити в розкошах;

б) урятувати чоловіка;

в) урятувати репутацію батька;

г) допомогти подрузі, фру Лінне.

 

2. Хто з героїв п’єси «Ляльковий дім» Г. Ібсена й кому говорить: «А щодо наших стосунків, та й про людей — усе мусить бути, як і було, але, звичайно, це тільки про людське око»?

а) Нора — Хельмеру;

б) Крогстад — Норі;

в) Хельмер — Норі;

г) фру Лінне — Норі.

 

3. Визначте, у чому простежується автобіографічність психологічного есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс»:

а) у професії, імені, сімейному стані, захопленні героя;

б) у стосунках у сім’ї, долях дітей героя.

в) у мандрівках героя, його поглядах;

г) у кар’єрному зростанні героя, його духовному розвитку.

 

4. Продовжте речення.

Модернізм — це…

 

Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали)

1. Охарактеризуйте образ Грегора Замзи, героя новели Ф. Кафки «Перевтілення».

2. Визначте риси індивідуального стилю Джеймса Джойса.

 

Високий рівень (Максимально — 4 бали)

Виконайте одне із завдань.

1. Напишіть продовження історії життя Нори, героїні п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», ураховуючи логіку її характеру й умови тогочасного суспільства.

2. Складіть діалог-дискусію з уявним опонентом про поетику модерністських творів: «потік свідомості» та ін. (на матеріалі вивчених творів).

 

 

 

ОТВЕТЫ

4 Аванга́рдизм-  художественное направление, сознательно отрывающееся от классических академичных принципов в поисках выразительных форм и средств; стремление возглавить что-либо, занять доминирующие позиции в каком-либо движении, течении и т. П

 

 Достаточный уровень

1        лирический герой эссе Джеймса Джойса«Джакомо Джойс», что стало итогом интенсивных модернистских поисков писателя. В нем Джойс рассказал историю любви, которая перерастает в историю души, которая стремится познать жизнь и дух эпохи. В произведении ощутимые автобиографичные факты: пребывание в Италии, Франции, Ирландии, работа учителем английского языка, влюбленность в свою ученицу, бракосочетание. Однако все эти факты переосмыслены, обобщенные, благодаря чему произведениеприобретает широкое звучание. Главный герой эссе – многогранная натура, наделенная ассоциативным мышлением, способна создавать свой неповторимый мир, не ограниченный реальностью. Произведение, насыщенное яркими импрессионистскими образами, написано в виде ряда фрагментов, которые передают поток сознания главного героя. Такая непривычная поэтика дала возможность создать Джойсу живой, пульсирующий рассказ о влюбленном человеке.

2. Для стиля Ф. Кафки характерным является объединение реальности и мифотворчества,; подчеркивание будничного, представление безэмоционального описания фантастических событий; гротесковое воспроизведение трагизма бытия «маленького человека»

 Ибсенизм – Ибсена не только пророком театра, но также истинным провозвестником новых идей жизни.

Ибсен настаивает именно на том, что золотых правил нет, что о поведении людей должно судить по его воздействию на жизнь, а не по его соответствию какому-нибудь правилу или идеалу»,— этот вывод Шоу склонен был извлечь из большинства произведений Ибсена

 

 

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
3384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку