КР з теми: «Збереження та реалізація спадкової інформації»В1
І рівень (Тести з ОДНІЄЮ правильною відповіддю)
а) послідовність нуклеотидів в молекулі РНК;
б) послідовність нуклеотидів в молекулі ДНК;
в) сукупність генів; г) структурні гени.
а) реплікація; б) транскрипція
в) репарація; в) немає правильної відповіді.
а) 4; б)2; в)3; г)1.
а) екзонами; б) інтронами; в) кодонами; г) алелями.
а) Аденін; б) Тимін; в) Цитозин; г)Гуанін.
6. Процес подвоєння ДНК називається:
а) реплікація; б) репарація; в) транскріпція; г) трансляція.
ІІ рівень
7. Виберіть подію, які відбуваються під час метофази мітозу.
а) завершується ущільнення хромосом і формування веретена поділу;
б) ущільнюються хромосоми, поступово зникають ядерця, ядерна оболонка, формується веретено поділу;
в) хроматиди хромосоми відокремлюються одна від іншої.
г) відбувається деспіралізація хромосом, навколо кожного з двох скупчень хроматид формується ядерна оболонка, з’являються ядерця і ядра дочірніх клітин стають такими самими, як в інтерфазі.
ґ) нитки веретена поділу прикріплюються до центромер, і хромосоми починають рухатись до центральної частини клітини;
д) діляться центромери і окремі хроматиди кожної хромосоми починають рухатися до різних полюсів клітини.
(Розв’яжіть задачу, знайдіть ДНК2, і-РНК, білок)
8. Яка послідовність амінокислот кодується такою послідовністю нуклеотидів ДНК:
АТА ГЦА ЦЦГ ЦАГ ГГТ АГГ.
ІІІ рівень (Опишіть малюнок)
9. Опишить процес транскрипції.
IV рівень (Запитання з розгорнутою відповіддю)
10. Охарактеризуйте фази мітозу та його біологічне значення.
КР з теми: «Збереження та реалізація спадкової інформації»В2
І рівень (Тести з ОДНІЄЮ правильною відповіддю)
а) реплікація б) транскрипція
в) репарація г) немає правильної відповіді.
а) матрична б) рибосомальна
в) транспортна г) мітохондріальна.
а) 3 б) 20 в) 64 г)100.
а) 1; б)3; в)4; г)2.
а) 1 б) 3
в) 20 г) 64
а) 23; б) 47; в) 22; г) 46
7. Підпишіть і охарактеризуйте стадії мітозу.
ІІ рівень (Розв’яжіть задачу, знайдіть і-РНК, ДНК1, ДНК2,)
що має таку будову:
іле – асн – вал – трп – ала – тре
ІІІ рівень (Опишіть малюнок)
9. Опишіть процес трансляції.
IV рівень (Запитання з розгорнутою відповіддю)
10. Охарактеризуйте процес кросинговеру та його біологічне значення.