Контрольна робота "І.Жиленко, Е.Андієвська"
І-ІІ рівень
1.Що означає фразеологізм «спіймати жар-птицю»:
А) досягти чогось значного;
Б) вірити в чудеса;
В ) бути хорошим мисливцем;
Г) ловити гав.
2. Що означає фразеологізм «ловити гав»:
А) бути розбишакою;
Б) нічого не робити, байдикувати;
В) бути спритним;
Г) саснути у відповідальний момент.
3. Укажіть, що уособлює Жар-птиця з однойменного вірша Ірини Жиленко.
А Світло й тепло;
Б красу й блиск;
В вогонь і багатство;
Г доброту й людяність.
4. Яяни не вміли говорити слово : (1б.)
А) я;
Б) ти;
В) ми;
Г) ви.
5. Уставте замість крапок пропущене слово у виразі: «Усі тут харчуються власним «я». Коли воно вичерпується, яянин…» (за твором Е.Андієвської «Казка про яян»):
А) будує дім;
Б) вмирає;
В) оживає;
Г) переїздить в інше місто.
6. Чий це опис: "старезна, без ока, та ще й кульгава"?
А) жар-птиці;
Б) гави;
В) гнома;
Г) бабусі.
ІІІ рівень
1. Що таке притча?
2. Що спільного, а що відмінного між жінкою та рибою (за казкою Е.Андієвської «Говорюча риба»).
3. Встановіть відповідність між цитатою та назвою художнього засобу:
1. епітет; А) "очима-намистинками" (поезія "Жар-
птиця");
2.порівняння; Б) "вона яскра-яскра-яскрава"(поезія
"Жар-птиця");
3.метафора; В) "Багріє його ковпачок" (поезія "Гном
у буфеті");
4. риторичний оклик Г) "Щоб все мені збулося!" (поезія
"Підкова").
IV рівень
Твір на одну з тем: