Контрольна робота з української літератури за І семестр 5 класу для сімейної форми навчання

Про матеріал
Контрольна робота може бути використана як підсумкова за І семестр 5 класу для учнів, які навчаються за сімейною формою навчання. Завдання складені за програмою: Програма. Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б.) (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795): https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Movno-literat.osv.hal/Ukr.lit.5-6-kl.Arkhypova.Sichkar.Shylo.14.07.pdf
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

до   підсумкового оцінювання української літератури

за І семестр 5 класу

(сімейна форма навчання)

Робота складена за програмою: Програма. Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б.) (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795):

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Movno-literat.osv.hal/Ukr.lit.5-6-kl.Arkhypova.Sichkar.Shylo.14.07.pdf              

 

Завдання складаються та оцінюються таким чином:

Рівень

завдання

Вид завдання

Система оцінювання

Кількість балів

Перший

1 – 6

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді

По 0,5 бала за кожну правильну відповідь

3

Другий

7 – 10

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді

По 0,5 бала за кожну правильну відповідь

3

11

Тест на встановлення послідовності

1 бал за правильну відповідь

Третій

12 – 13

Тести на встановлення відповідності

1 бал за правильну відповідь

3

14

Повна відповідь на запитання

1 бал за правильну відповідь

Четвертий

15

Розгорнута відповідь

3 бали за правильну відповідь

3

 

 

Разом

12 б.

 

Контрольна робота з української літератури за І семестр 5 класу

Прізвище та ім’я учня

Дата виконання

Оцінка

 

 

 

 

Рівень 1

Завдання 1-10 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Оберіть правильний варіант відповіді і позначте його.

За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 0,5 бала. 

 

 

  1.  Міф – це …

А цікава, пригодницька історія

Б первісні уявлення давніх людей про Всесвіт, явища природи тощо

В сказання про богів, ангелів, демонів

Г авторський твір, заснований на вигаданих подіях

 

  1. Фольклор – це …

А усна народна творчість

Б звичаї та традиції

В театральне мистецтво

Г вірування певного народу

 

  1. Неопалима купина – символ … 

А великої купи землі

Б сили природи

В незнищенності української землі

Г краси української природи

 

  1. Прислів’я записано в рядку …  

А Шукай вітра в полі          

Б Заблукав у трьох соснах

     В Хочеш їсти калачі – не сиди на печі      

     Г Сім п’ятниць на тиждень

 

  1. Літературною є казка …                                                                   

А «Яйце-райце»

Б «Летючий корабель»

В «Мавка- Вербинка»

Г «Мудра дівчина»

  1. Гіперболу використано в рядку …  

 

А «Бився, бився, сердешний, та й надумав повіситися – узяв мотузку й пішов у ліс».

Б «Коли це змія побачила, що то не заєць був, а її дочка, та й послала в погоню свого чоловіка».

В «Тут цар жайворонок збирає всіх птахів, що звоювати царицю-мишу…»

Г «От засмажили 12 биків, напекли 40 печей хліба. Об’їдайло як почав їсти – усе дочиста поїв…»

 

Рівень 2

 

  1. НЕПРАВИЛЬНИМ є твердження про твір «Про правду і кривду» …

А на думку подорожніх, краще жити правдою

Б небіж віддав свою худобу дядькові

В небіж одружився з дочкою короля

Г жанр цього твору – народна казка

 

  1. Тема художнього твору – це …                                                         

А висновок автора

Б мета, яку переслідує автор

В те, про що розповідається в творі

 

Г причина написання твору

  1. За змістом народні казки поділяються на …                                              

А чарівна, реалістичні, пригодницькі

Б про людей, про птахів, про велетнів

В побутові, фантастичні, про звірів

Г про гномів, про працю, про навчання

  1. Слово чи словосполучення, яке розкриває ознаки та властивості одного явища чи предмета через перенесення на них ознак іншого явища чи   

 

предмета, - …

А алегорія

Б гіпербола

В антитеза

Г метафора

 

У завданні 11 необхідно встановити правильну послідовність інформації. Впишіть літери, якими позначено варіанти відповідей у таблицю. За правильну відповідь ви отримаєте 1 бал.

  1. Установіть послідовність подій у казці В.Королева-Старого «Мавка- Вербинка».                                                                                   

А

Мавка-Вербинка відкрилася перед лісником.

 

1

 

Б

Лісник готує молочну кашу з корицею.

2

 

В

Забігли до лісу здорові сірі Вовки.

3

 

Г

Мавка-Вербинка звертається до Хух по допомогу.

4

 

 

 

 

Рівень 3

У завданнях 12-13 необхідно встановити відповідність інформації. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою. Впишіть літери, якими позначено варіанти відповідей у таблицю. За кожну правильну відповідь ви отримаєте по 1 балу.

  1. Установіть відповідність між дійовими особами та творами.

1

Хухи, лісник

А

В.Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон»

2

Обпивайло, Дід

Б

І.Франко «Фарбований Лис»

3

Мавпа Фрузя, Вовк

В

В.Королів-Старий «Мавка-Вербинка»

4

Макака, Нудота

Г

«Летючий корабель»

 

 

Д

«Мудра дівчина»

1

 

2

 

3

 

4

 

                                                                                                                

  1. Установіть відповідність між назвою казки та прислів’ям, яке відповідає змісту та основній думці казки.

1

«Вовк і Чапля»

А

Сім раз відміряй – один раз відріж.

2

«Лисиця і Рак»

Б

Заздрісний від чужого щастя сохне.

3

«Про правду і кривду»

В

Міцну дружбу й вогонь не спопелить.

4

«Летючий корабель»

Г

Вертиться, як в’юн в ополонці.

 

 

Д

Хто сміється, тому не минеться.

1

 

2

 

3

 

4

 

 

У завданні 14 необхідно виконати завдання. За правильну відповідь ви отримаєте 1 бал.

  1. За описом впізнайте героїню казки. Напишіть її ім’я, автора та назву твору:

 

«Її темні очі були, як фіалки або фіалкова тінь; …довге темно-синє волосся, що виблискувало, як гайвороняче крило, …ніжні, білі, як лілеї, руки…»

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

Рівень 4

Завдання 15 потребує розгорнутої відповіді.  

За правильну відповідь ви отримаєте 3 бали.

За наявності великої кількості орфографічних та пунктуаційних помилок знімається 0,5 бала.

Доведіть, що твір Василя Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон» за жанром літературна казка.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Оцінка «……»  (                                                          )

 

Члени комісії:

1.

2.

3.

 

 

docx
Додано
31 березня
Переглядів
1666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку