Контрольна робота з української літератури за І семестр, 7 клас

Про матеріал

Мета уроку: виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із вивчених тем, закріпити їх; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння застосовувати отриманні знання під час виконання запропонованих завдань; виховувати інтерес до наслідків власної праці, пошану до творчої діяльності, пунктуальність.

Перегляд файлу

Контрольна робота з української літератури за І семестр

для 7 класу (І варіант)

 

  1. Героїко – романтичним є твір

     А.  «Гуси – лебеді летять»

     Б. «Мені тринадцятий минало…»

     В.  «За сестрою»

     Г.  «Климко»

 

2. У поезії «Як умру, то поховайте» висловлюється

    А.  переконання в тому, що краса врятує світ

    Б.   захоплення славною історією Батьківщини

    В. сум із проводу втрати духовності сучасниками

    Г.  віра поета в краще майбутнє свого краю

 

3. Зображення тяжких поневірянь дітей у часи фашистської окупації рідного краю – тема твору

    А.  «Захар Беркут»

    Б. «Климко»

    В. «Гуси – лебеді летять»

    Г. «Мені тринадцятий минало»

 

4. Розв’язка в в баладі «Тополя» є

   А. відвідування ворожки

   Б. кохання дівчини і козака

   В. перетворення на тополю

   Г. дівчина випиває чарівне зілля

   Д. намагання матері влаштувати життя доньки

 

5. Мирославі з повісті «Захар Беркут» притаманні такі риси характеру, окрім

    А. патріотизм 

    Б. прагнення до справедливості

    В. мужність і сміливість

    Г. запальність

    Д. винахідливість

 

6. Установіть відповідність між характеристикою  та персонажем

1. «Кремезний козак літ тридцяти… уходив на Січі за неабиякого силача. Згинав залізні штаби, а коня підносив, мов барана».

2. «Низенький, сухоплечий, у ватяних штанях, вовняних шкарпетках і гостроносих шахтарських чунях».

3. «Його рудий чуб вогнистим начосом метнувся над бровами, і чоловік починає запихати його в стареньку будьонівку».

4. «Досі такий сильний і незломний, тепер тремтів, мов мала дитина, і, закривши лице руками, ридав тяжко».

 

А. Семен Непорадний

Б. Гарєєв

В. Дядько Себастьян

Г Дід Андрій

Д. Захар Беркут

 

7. Що таке метаморфоза? Наведіть приклади метаморфози з одного із вивчених творів.

 

 

 

 

8. Зробіть порівняльну характеристику Максима Беркута з повісті «Захар Беркут» І. Франка та Павлуся з повісті  «За сестрою» А. Чайковського». Заповніть таблицю. Зробіть висновок.

                 Спільне                                                                                                                                           Відмінне

 

 

    Висновок: __________________________________________________________________________________________________________

 

9. Напишіть твір-роздум на одну із  запропонованих тем:

А. «Чарівний світ дитинства в повісті М. Стельмаха «Гуси – лебеді летять».

Б. «Громада – це велика сила (за повістю «Захар Беркут»)»

В. «Над чим змусила мене замислитися повість Гр.Тютюнника «Климко».

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.3
Відповідність темі
3.7
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Макаренко Антон
    Загальна:
    2.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  3. Кравченко Людмила
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
12696
Оцінка розробки
4.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку