Контрольна робота з української літератури за творчістю Володимира Рутківського і Миколи Вороного

Про матеріал
Діагностувальна тестова контрольна робота з української літератури за повістю Володимира Рутківського "Джури козака Швайки" та поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля". Робота передбачає тестові завдання, зокрема - на встановлення відповідності, а також завдання відкритої форми. Тести створені таким чином, аби діагностувати рівень сформованості читацьких компетентностей шестикласників та набутих знань із теорії літератури, їхніх умінь характеризувати персонажів твору. Матеріал контрольної роботи орієнтовано на підручник авторського колективу: Архипова В., Січкар С., Шило С.
Перегляд файлу

Діагностувальна контрольна робота з української літератури за творчістю Володимира Рутківського, Миколи Вороного

Тести, запитання відкритої форми

В1

  1. Назвіть письменника, який написав «Джури козака Швайки».
  2. Про які часи йдеться у творі?

А часи княжої Русі-України;  Б зародження козацтва; В війни під проводом Богдана Хмельницького

  1. «До Барвінка, Вітрику, - вичавив із себе вершник. – десь тут я наказав йому зачекати…» Хто такий Барвінок?

А побратим Швайки;  Б козак-характерник;  В вовк.

  1. Чому Гафур-ага не зміг полонити Швайку?

А бо не наздогнав;  Б бо злякався помсти;  В бо його вбили.

  1. Про кого розмовляють хлопці?

-         За що ти його вхопиш?

-         Еге ж , за хвоста…Покаже він тобі несправжнього. Ти за нього – хап! А в руці нічого. От . а він тобі за цей час у горлянку вчепиться.

А про Барвінка   Б про вовкулаку  В про Вітрика  

  1. Установи відповідність між персонажами твору та їх характеристиками.

А  Петрик                                  1. Товариш козака Швайки

Б Санько                                     2. Панський бугай

В Барвінок                                  3. Має талант характерника

                                                      4.Знає мову тварин

  1. Чи правда, що хлопці вночі вирушили битися з вовком-перевертнем?

А так   Б Ні

  1. Чи є в розділі «Похід на вовкулака» такий епізод? «Нараз незвичайна млявість огорнула хлопця. Не було сил ворухнутися. Краєм ока Грицик встиг помітити, що Демко похитнувся і повільно опустив довбню на землю».

А Ні  Б Так

  1. Яку назву має село, у якому жили хлопчики, головні герої повісті?

А Степова Балка    Б Мануйлівка  В Воронівка  Г  Ситківці

10. Вибери правильний варіант:

То гудець співає тихо

Пісню тую, що співала

А земля предків половецьких   Б мати синові своєму   В вірна подруга хлопчини

10.До кого звертається половецький хан:

 Ти піди у землю Руську –

 Ворогів наших країну,-

Відшукай там мого сина,

Мою любую дитину.

А до свого брата   Б до гудця   В до найсміливішого воїна  Г до першого помічника

11. Що таке пригодницька повість? (2б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна контрольна робота з української літератури за творчістю Володимира Рутківського, Миколи Вороного

Тести, запитання відкритої форми

В2

1.Як інакше називають в Україні євшан- зілля?

А полин  Б лимонник  В лобода   Г фуксія сяйниста

2. Де взяв сюжет письменник Микола Вороний для написання «Євшан-зілля»?

А сам вигадав  Б почув від старих людей   В прочитав у літописних текстах  Г запозичив у половців

3. Установи відповідність між персонажем і цитатою з твору.

А  Час минав, і став помалу                         1. Половецький хан

      Рідний степ він забувати,

     Край чужий, чужі звичаї

     Як за рідні уважати.

Б Зажурився, засмутився…                            2. Князь Володимир Мономах

    Вдень не їсть, а серед ночі

    Плаче бідний та зітхає,

    Сну не знають його очі.

В  Улещає, намовляє…                                     3. Син половецького хана

     Та слова його хлопчину

     Не вражають, бо забув він

     Вже і батька, і родину.

Г   Взяв хлопця під час походу                          4. Гудець

     З ясирем в полон і потім

     При собі лишив за вроду.

4. До якого жанру належить твір «Євшан-зілля»?

А пісня   Б ліро-епічна  поема   В пригодницька повість   Г сонет

5 Кому з героїв  належать слова:

Краще в ріднім краї милім

Полягти кістьми, сконати,

Ніж в землі чужій, ворожій

В славі й шані пробувати?

А князю Володимиру Мономаху   Б юнакові половцю  В гудцю  Г ханові

6 Про кого говорить поет у заключній частині твору?

Чи ж вони не відцурались,

Не забули тебе, неньку,

Чи сховали жаль до тебе

І кохання у серденьку?

А про україців  Б про половців  В про київських князів  Г про сім’ю хана

7. Як можна сформулювати головну думку поеми?

А кожна людина любить рідну землю  Б у кожного народу є свої символи  В краще згинути, захищаючи свою землі, аніж добре жити в чужому краю   Г рідні пісні – скарб народу, який треба оберігати

 

  1. Чим допомагав Барвінок козакові?

А охороняв його;  Б передавав секретну інформацію; В лікував козака.

  1. З ким із хлопців хотів дружити Барвінок?

А Санько  Б Грицик  В Демко

  1. Чому Тишкевич лишився на Козацькому  острові?

А бо у нього не було лодки;  Б бо хотів дочекатися козаків; В бо хотів пограбувати козаків.

  1. Що таке ліро-епічна поема? (2б)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тарасова Олена Євгеніївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 лютого
Переглядів
1984
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку