Контрольна робота з української мови ( 5 клас )
Мета (формувати компетентності): предметні: знання з вивченої теми; ключові: уміння виконувати завдання, працювати самостійно; інформаційні: навички роботи з джерелами інформації; загальнокультурні: навички самоорганізації.
Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Повідомлення теми, мети завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Написання контрольної роботи.
Варіант -1
Ясен, клен, стіл, вухо, крило, лось, олень, дужий, судак, щиглик, дуга.
2.Випишіть ті словосполучення, в яких одне із слів вжито у переносному значенні.
Солодкий сон; солодке яблуко; свіжа думка; свіжа квітка; золотий перстень; золоті руки; залізна гайка; залізні м’язи.
Сміливий –
Ароматний –
Гарний –
Чисто –
Робити –
1.Що в молодості навчишся, то … як знайдеш. 2.Літо збирає, а … з’їдає. 3.З білого легко … зробити, але з чорного … - важко. 4. Чужого не гани, а свого не … .
5. Складіть речення з даними словами так, щоб ці слова були омонімами, і запишіть їх.
Край. Ніс.
Сильний, розмовляти, журливий, задушевний, дужий, печальний, щирий, рослий, великий, потужний, сумний, говорити, балакати, чуйний, казати, невтішний,міцний, сердечний.
Смутний великий місяць повис над землею.
Варіант – 2
Пенал, олівець, полотно, дріб, зуб, алфавіт, зруб, буква, суфікс, голова, лінія.
Залізний стілець, залізна воля, срібний дзвіночок, срібний голосок, гострий ніж, гострий язик, шовкове плаття, шовкове волосся.
Говорити –
Веселий –
Друг –
Ходити –
Журба –
Лист. Мила.
1.З добрим дружи, а … бережись. 2.На чорній землі … хліб родить. 3.Краще гірка правда, ніж … брехня. 4.Мала праця краща за … безділля.
Бій, йти, війна, затримати, битва, бойовище, прямувати, активний, ступати, направлятися, ініціативний, торкатися, діяльний, стосуватися, зачіпати, затримати, забаритися, загаятися, енергійний, дотикатися.
Смутний великий місяць повис над землею.
ІV. Підсумок уроку
Рефлексія
Які завдання були складними? Чому? З якими завданнями впоралися легко?
V. Домашнє завдання
Індивідуальні завдання з повторення вивченого.