Контрольна робота з української мови ( 5 клас )

Про матеріал
Контрольна робота з української мови для п'ятого класу загальноосвітніх шкіл.
Перегляд файлу

          Контрольна робота з української мови ( 5 клас )

Мета (формувати компетентності): предметні: знання з вивченої теми; ключові: уміння виконувати завдання, працювати самостійно; інформаційні: навички роботи з джерелами інформації; загальнокультурні: навички самоорганізації.

Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.

                    ПЕРЕБІГ   УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Повідомлення теми, мети завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ. Написання контрольної роботи.

                  

              Варіант -1

  1. Випишіть в окремі колонки однозначні та багатозначні слова.

Ясен, клен, стіл, вухо, крило, лось, олень, дужий, судак, щиглик, дуга.

 

2.Випишіть ті словосполучення, в яких одне із слів вжито у переносному значенні.

Солодкий сон; солодке яблуко; свіжа думка; свіжа квітка; золотий перстень; золоті руки; залізна гайка; залізні м’язи.

 

  1. До поданих слів доберіть по два синоніми.

Сміливий –

Ароматний –

Гарний –

Чисто –

Робити –

 

  1. На місці крапок запишіть слова-антоніми.

1.Що в молодості навчишся, то … як знайдеш. 2.Літо збирає, а … з’їдає. 3.З білого легко … зробити, але з чорного … - важко. 4. Чужого не гани, а свого не … .

 

5. Складіть речення з даними словами так, щоб ці слова були омонімами, і запишіть їх.

Край.  Ніс.

 

  1. Із поданих слів складіть синонімічні ряди.

Сильний, розмовляти, журливий, задушевний, дужий, печальний, щирий, рослий, великий, потужний, сумний, говорити, балакати, чуйний, казати, невтішний,міцний, сердечний.

 

  1. Виконайте лексичний розбір виділеного слова.

Смутний великий місяць повис над землею.

 

 

 

       Варіант – 2

 

  1. Випишіть в окремі колонки однозначні та багатозначні слова.

Пенал, олівець, полотно, дріб, зуб, алфавіт, зруб, буква, суфікс, голова, лінія.

  1. Випишіть ті словосполучення, в яких одне із слів вжито у переносному значенні.

Залізний стілець, залізна воля, срібний дзвіночок, срібний голосок, гострий ніж, гострий язик, шовкове плаття, шовкове волосся.

 

  1. До поданих слів доберіть по два синоніми

Говорити –

Веселий –

Друг –

Ходити –

Журба –

 

  1. Складіть речення з даними словами так, щоб ці слова були омонімами, і запишіть їх.

Лист. Мила.

 

  1. На місці крапок запишіть слова-антоніми.

1.З добрим дружи, а … бережись. 2.На чорній землі … хліб родить. 3.Краще гірка правда, ніж … брехня. 4.Мала праця краща за … безділля.

 

  1. Із поданих слів складіть синонімічні ряди.

Бій, йти, війна, затримати, битва, бойовище, прямувати, активний, ступати, направлятися, ініціативний, торкатися, діяльний, стосуватися, зачіпати, затримати, забаритися, загаятися, енергійний, дотикатися.

 

  1. Виконайте лексичний розбір виділеного слова.

Смутний великий місяць повис над землею.

 

   ІV. Підсумок уроку

Рефлексія

Які завдання були складними? Чому? З якими завданнями впоралися легко?

 

V. Домашнє завдання

Індивідуальні завдання з повторення вивченого.      

docx
Додав(-ла)
Пруська Тетяна
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
3986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку