Контрольна робота з української мови для 2 класу на тему “Слово. Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені) слова”

Про матеріал

Дана контрольна робота з української мови для 2 класу на тему: “Слово. Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені) слова” містить завдання спрямовані на знань і вмінь учнів з теми. Містить тестові завдання відкритого і закритого типу.

Перегляд файлу

Перевірка знань з мови, мовних умінь і навичок

Слово. Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені) слова

Варіант – 1

1. Слова, що означають дії предметів, відповідають на питання:

а) який? яка? яке?;

б) хто? що?;

в) що робить? що зробить? що буде робити?.

2. Познач рядок, в якому всі слова означають дію предмета.

а) Теплий, широкі, біла, зелене;

б) стіл, вікно, дерево, міста;

в) вчать, малює, сидить, поливають.

3. У кожному реченні є службові слова. Вони служать для

а) збагачення мовлення;

б) поєднання, сполучення слів у реченні;

в) письма.

4. Слова прекрасний, чудовий, красивий

а) близькі за значенням;

б) спільнокореневі;

в) протилежні за значенням.

5. Випиши «зайве» слово.

Казка, казковий, казанок, казочка.

6. До кожного слова з першого стовпчика добери слово, протилежне за значенням з другого стовпчика.


Старіти

будувати

знайти

плакати

руйнувати

сміятись

загубити

молодіти


7. Випиши спільнокореневі слова. Познач корінь.

Коло нашого села великий ліс. От іде лісничий вузькою стеж­кою, оглядає своє господарство. Лісник знає тут кожне деревце, кожну галявину.

8. Спиши, вставляючи пропущені букви е або и. До кожного слова добери перевірне слово.

П_ро

ч_сло

пл_че

к_ти

9. Заміни вислів одним словом (дієсловом).

Ловити рибу —______.

Перевірка знань з мови, мовних умінь і навичок

Слово. Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені) слова

Варіант – 2

1. Слова, що відповідають на питання що робить? що зробить? означають:

а) назви предметів;

б) дії предметів;

в) ознаки предметів.

2. Познач рядок, в якому всі слова означають дію предмета.

а) сміятись, настав, чекає, впізнають;

б) велика, синій, чисті, ніжне;

в) море, дерева, річка, фіалка.

3. Слова, які поєднують інші слова в реченні, називаються

а) головними;

б) службовими;

в) утворюючими.

4. Слова рибка, рибний, рибалити

а) близькі за значенням;

б) протилежні за значенням;

в) спільнокореневі.

5. Випиши «зайве» слово.

Сова, совеня, совок, совиний.

6. До кожного слова з першого стовпчика добери слово, протилежне за значенням з другого стовпчика.


Смітити

з’являтися

опускати

працювати

відпочивати

підіймати

прибирати

зникати


7. Випиши спільнокореневі слова. Познач корінь.

У лісі діти знайшли джерельце. Чиста й холодна джерельна вода. Діти напилися водички, залишили біля джерела кухлик.

8. Спиши, вставляючи пропущені букви е або и. До кожного слова добери перевірне слово.

м_довий

в_рба

кр_ло

з_мля

9. Заміни вислів одним словом (дієсловом).

Приймати ліки — _____.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гапоненко Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
8297
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку