28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Контрольна робота з української мови для 6 класу "Прикметник" (№2) (тест)

Про матеріал

Контрольна робота з української мови для 6 класу "Прикметник" (№2) складена у тестовій формі і містить 9 тестових завдань; 10 завдання - скласти по одному реченню зі словом невисокий і сполукою не високий; 11-12 завдання - скласти текст (4-6 речень) у науковому стилі на історичну тематику, використавши прикметники, та підкресліть їх.

Перегляд файлу

                                                     Контрольна робота                                         6 кл.

                                                                 (тест)

 

                                                        Прикметник (№2)       

 

                                                               І варіант     

 

1. З’ясуйте, у яких із поданих слів на місці пропуску треба писати знак м’якшення:

    Гарнен…кий, тонесен…кий, чистісін…кий, малюсін…кий.

   а) у всіх словах;

   б) лише у першому слові;

   в) лише у першому й другому словах;

   г) лише у третьому й четвертому словах.

2. Букву о на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:

   а) грош…вий, дощ…вий;

   б) малин…вий, овоч…вий;

   в) харч…вий, січн…вий;

   г) степ…вий, плюш…вий.

3. Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

   а) юрид…чний, катастроф…чний, фонет…чний;

   б) турист…чний, стиліст…чний, гірч…чний;

   в) мед…чний, географ…чний, косм…чний;

   г) синонім…чний, фантаст…чний, гуморист…чний.

4. Укажіть ряд прикметників, в яких у закінченнях на місці пропуску пишеться і:
   а) тремтяч…ми руками, пекуч…х ран, вужч… смужки;

   б) колюч…х троянд, товщ…ми колодами, до гаряч…х страв;

   в) у мишач…й нірці, дорожч… парфуми, біляв…х студенток;

   г) незабутн…ми роками, літн…х вечорів, у найважч…й валізі.

5. Зміни приголосних відбулися при творенні обох прикметників рядка:

   а) депутатський, турецький;

   б) пекарський, солдатський;

   в) господарський, львівський;

   г) товариський, козацький.

6. Укажіть ряд прикметників, записаних без помилки:

   а) кременчуцький, пражський, волзький;

   б) волжський, карпатський, паризький;

   в)  чеський, латиський, запорізький;

   г) француський, петербурзький, дрогобицький.

7. Окремо НЕ з прикметником треба писати в реченні:

   а) Таня крадькома змахнула свіжу, не/прохану сльозу.

   б) Після дощу капелюх не/потрібний.

   в) Ти не/легке життя прожила, моя мамо.

   г) Нам був не/нависний злодійський лад.

8.  нн на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

   а) височе…ий, безви…ий, пісе…ий;

   б) жада…ий, свяще…ий, неоцінне…ий;

   в) тума…ий, журавли…ий, числе…ий;

   г) недоторка…ий, баклажа…ий. греча…ий.   

9. Через дефіс треба писати всі складні прикметники в рядку:

   а) синьо/жовтий, східно/український, старий/престарий;

   б) мовно/літературний, історико/культурний, чужо/земний;

   в) північно/західний, темно/зелений, українсько/італійський;

   г) чорно/гривий, осінньо/зимовий, гірко/солоний.

10. Складіть по одному реченню зі словом невисокий і сполукою не високий.

11-12. Складіть текст (4-6 речень) у науковому стилі на історичну тематику, вико-

            риставши прикметники. Підкресліть їх.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Контрольна робота                                         6 кл.

                                                                 (тест)

 

                                                        Прикметник (№2)       

 

                                                               ІІ варіант     

 

1. З’ясуйте, у яких із поданих слів на місці пропуску треба писати знак м’якшення:

    Мален…кий, теплесен…кий, гарнісін…кий, тонюсін…кий.

   а) у всіх словах;

   б) лише у першому слові;

   в) лише у першому й другому словах;

   г) лише у третьому й четвертому словах.

2. Букву о на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:

   а) марш…вий, квітн…вий;

   б) харч…вий, сторож…вий;

   в) папер…вий, овоч…вий;

   г) дощ…вий, помаранч…вий.

3. Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

   а) лекс…чний, траг…чний, істор…чний;

   б) міф…чний, мед…чний, ритм…чний;

   в) електр…чний, сатир…чний, хірург…чний;

   г) тепл…чний, фонет…чний, патріот…чний.

4. Укажіть ряд прикметників, в яких у закінченнях на місці пропуску пишеться і:
   а) гаряч… сльози, на вищ…й сходинці, у заяч…й нірці;

   б) товщ… дерева, колюч… стебла, родюч…ми землями;

   в) до гаряч…х страв, нижч… кущики, у найважч…й валізі;

   г) дорожч… парфуми, на найвищ…й кручі, кричущ…й випадок.

5. Зміни приголосних відбулися при творенні обох прикметників рядка:

   а) депутатський, господарський;

   б) студентський, директорський;

   в) чернігівський, глядацький;

   г) козацький, запорізький.

6. Укажіть ряд прикметників, записаних без помилки:

   а) рижський, празький, французький;

   б) кавкаський, кагарлицький, чернігівський;

   в) запорізький, волзький, іртиський; 

   г) збаразький, туриський, бузький.

7. Окремо НЕ з прикметником треба писати в реченні:

   а) Уста його були скривлені не/вимовним жалем.

   б) Доброму каменю пісок не/страшний.

   в) Можливо, що йому потрібна не/гайна операція.

   г) І якусь не/відому зажуру навіває та пісня мені.

8.  нн на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

   а) глиня…ий, обмі…ий, нездола…ий;

   б) ваго…ий, шале…ий, здорове…ий;

   в) страше…ий, мільйо…ий, пташи…ий;

   г) благослове…ий, нескінче…ий, зако…ий.  

9. Через дефіс треба писати всі складні прикметники в рядку:

   а) українсько/англійський, тепло/обмінний, офіційно/діловий;

   б) ніжно/рожевий, кисло/солодкий, південно/західний;

   в) право/бережний, великий/превеликий, спортивно/оздоровчий;

   г) п’яти/поверховий, морально/етичний, чорно/білий.

10. Складіть по одному реченню зі словом неширокий і сполукою не широкий.

11-12. Складіть текст (4-6 речень) у науковому стилі на історичну тематику, вико-

            риставши прикметники. Підкресліть їх.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванченко Наталія
    Вдячна автору за роботу
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
8532
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку