Контрольна робота №1
Повторення та узагальнення вивченого
Варіант І
Початковий рівень
1. Закінчення -а(-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку:
а) телевізійного оратор…, вишневого сад…, якісного прикметник…
б) мʼякого килим…, народного орнамент…, запашного бузк…
в) гори Крим…, курсант… училища, пігулка аспирин…
г) гранітного монумент…, електричного двигун…, катет… трикутника.
2. Неправильно утворено форму наказового способу в рядку:
а) згадаємо, прочитаєш; б) зневажмо, любімо;
в) покиньмо, загаси; г) розрадьмо, хай пише.
3. Усі прикметники у рядку пишуться через дефіс:
а) вічно\зелений, жовто\грудий, камʼяно\вугільний;
б) сліпучо\білий, південно\кримський, світло\брунатний;
в) південно\західний, кисло\гіркий, важко\атлетичний;
г) науково\фантастичний, історико\психологічний, темно\червоний.
4. Допущено помилку в правописі особових закінчень дієслів у рядку:
а) колишемо, бачимо, стоїш, сидиш;
б) біжимо, бродимо, колимо, полимо;
в) кажемо, ходимо, гримиш, держиш;
г) думаєте, маримо, пишеш, лежите.
5. Разом пишуться усі прислівники в рядку:
а) без\вісти, в\серйоз, до\речі, на\вскіс;
б) у\розтіч, від\давна, без\перестанку, у\брід;
в) за\багато, до\вкруги, на\впростець, до/вподоби;
г) по\двоє, на\жаль, у\досвіта, на\весні.
6. Закінчення –ю у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку:
а) Галя, школяр, Сергій, матуся;
б) коваль, мудрець, учень, доня;
в) хлопець, Олексій, місяць, Катруся;
г) дідусь, столяр, мати, біль.
Середній рівень
1. Знайдіть неправильні форми ступенів порівняння прикметників, відредагуйте їх, записавши парами.
Дорогший, найбільш сильніший, якнайпрудкіший, щонайвеселий, вищий брата, безпечніший, найповніший, самий розумний, щонайтихіший, білуватіший
2. Узгодьте іменники з числівниками.
Чотири предмет…, два документ…, двадцять три кілометр…, нуль цілих і дві десяті відсотк…, обидва президент…, чотири паспорт…, сто два кілограм…, три автомобіл…, два з половиною дн…, п’ять кілограм..
Достатній рівень
1. Розподіліть дієслова за дієвідмінами, уставте пропущені літери.
Біж…мо, бач…мо, гра..ш, кот..те, мел..те, бор..мось, мол…шся, сині..ш, гуд..ете, пол…мо.
2. Спишіть слова, знявши риску.
Аби/як, з/середини, у/трьох, до/верху, раз/у/раз, до/сьогодні, уві/сні, як/не/як, ні/в/якому, по/близу, по/людськи, по/батькові, ходи/бо, таки/переконав, на/добраніч, казна/де, бозна/з/ким, ні/від/кого, одним/одна, з/діда/прадіда, по/семеро.
Високий рівень
1. Провідміняйте указаний числівник з іменником – 168 тонн
2. Складіть і запишіть речення з поданими парами слів.
Напам'ять – на пам'ять.
По-новому – по новому.
Контрольна робота №1
Повторення та узагальнення вивченого
Варіант ІІ
Початковий рівень
1. Закінчення -у(-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку:
а) не було виход…, виписав з підручник…, пішли до театр…
б) не поставив апостроф…, ложка цукр…, зібрали з гектар…
в) відміна рейс…, частина стовбур…, учасник конкурс…
г) укладання асфальт…, підтримка колектив…, робітник завод…
2. Неправильно утворено форму наказового способу в рядку:
а) повірмо, ляж; б) перекладеш, давай згадаємо;
в) принеси, загаси; г) привітай, хай світить.
3. Неправильно утворені всі присвійні прикметники рядка:
а) Марусин, мамин, Маріїн;
б) Ольчин, доччин, бабусин;
в) тітчин, Галін, Софіїв;
г) свекрушин, Мелащин, Палажчин.
4. Закінчення –е (є) у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку:
а) Маруся, школяр, Сергій, матуся;
б) кінь, мудрець, учень, доня;
в) швець, Олексій, місяць, Катруся;
г) директор, столяр, Катря, Надіє.
5. Усі дієслова І дієвідміни, 2-ої особи множини – у рядку:
а) затисн..те, побач..те, прагн..те;
б) пропол..те, усміхн..тесь, знайд..те;
в) змокн..те, колиш...те, припин..те;
г) одягн..те, свисн..те, спал..те.
6.Пишуться окремо усі прислівники рядка:
а) (до)лиця, (уві)сні, (до)сьогодні;
б) (на)віку, (що)години, (в)зимку;
в) (на)льоту, (на)останок, (на)поготові;
г) (до)речі, (через)силу, (без)сліду.
Середній рівень
1. Знайдіть неправильні форми ступенів порівняння прикметників, відредагуйте їх, записавши парами.
Близькіший, найбільш ясний, якнайпрудкий, щонайвеселіший, більш вищий, найкривіший, самий кмітливий, білявіший, щонайглибший, дорожчий золота.
2. Узгодьте іменники з числівниками.
Чотири портрет…, три словник.., обидва керівник…, дві цілі і три десяті грам…,
два компʼютер…, чотири велосипед…, півтора місяц…, обидва лікар…, три з четвертю центнер…, сім грам…
Достатній рівень
1. Розподіліть дієслова за дієвідмінами, уставте пропущені літери.
Го..те, кол..мо, ліч..те, сипл..те, молот..те, розвива..ш, ши..мо, жал..те, пошл..мо, вар..мо.
2. Спишіть слова, знявши риску.
Де/коли, з/переляку, на/троє, до/вподоби, рік/у/рік, до/тепер, на/яву, хоч/не/хоч, по/малу, по/латині, по/суті, де/факто, яка/ж/бо, таки/вивчив, на/сторожі, бозна/де, будь/з/ким, ні/за/кого, з/усіх/усюд, у/цілому, по/двоє.
Високий рівень
1. Провідміняйте указаний числівник з іменником – 247 метрів
2. Складіть і запишіть речення з поданими парами слів.
Уголос – у голос.
По-дитячому – по дитячому.