Контрольна робота з української мови для сімейної форми навчання 7 клас

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 7 класу, які навчаються за сімейною формою навчання за 2 семестр. Контрольна робота різнорівнева та передбачає різноманітні завдання на перевірку знань за темами "Дієприслівник", "Прислівник" та "Службові частини мови. Вигук".
Перегляд файлу

Контрольна робота з української мови для учнів 7 класу (2 семестр)

І рівень (0.5 бала за кожну правильну відповідь)

1. Не з усіма дієприслівниками слід писати разом у рядку:

А не/добачаючи, не/дочуваючи, не/навидячи;

Б не/зібравши, не/дбаючи, не/виголосивши;

В не/працюючи, не/усвідомлюючи, не/зробивши;

Г не/кажучи, не/повідомивши, не/доїхавши.

2. У якому рядку всі слова з частками написано правильно?

А хто-небудь, казна-як, будь-який;

Б казнаякий, ні-що, будь-де;

В ні який, що небудь, хтозна-що;

Г хтозна-як, коли небудь, будь що.

3. Усі прислівники слід писати через дефіс у рядку:

А по/латині, по/перше, по/декуди;

Б по/друге, по/материнськи, де/не/де;

В віч/на/віч, сам/на/сам, по/шепки;

Г на/зло, тихо/тихо, на/завжди.

4. Виберіть серед наведених форм дієслова дієприслівники.

А прив’язано, вимито, пройдено;

Б прив’язавши, вимивши, пройшовши;

В прив’язав, вимив, пройшов;

Г прив’язаний, вимитий, пройдений.

5. Сурядними є всі сполучники в рядку:

А наче, щоб, коли;

Б так що, але, та;

В а, зате, і;

Г бо, що, тому що.

6. Лише прислівники місця подано в рядку:

А уперед, зранку, там;

Б вгорі, напередодні, гарно;

В правильно, тихо, навесні;

Г тут, наверху, удома.

ІІ рівень (1 бал за кожну правильну відповідь)

7. Встанови відповідність

1. заснувши      А теп. час, недок. вид

2. ведучи          Б мин. час, док. вид

3. прибігши

4. читаючи

8. Установи відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням

1. наперекір        А причини

2. щороку           Б місця

3. праворуч        В мети

4. згарячу          Г часу

9. Установи відповідність між частиною мови та прикладом

1. прийменник         А ні вдень, ні вночі

2. сполучник            Б ах, краса

3. частка                  В довідався з книжки

4. вигук                   Г мала б почути

ІІІ рівень (1.5 бала за кожну правильну відповідь)

10. Склади два речення так, щоб слово про/те в одному випадку писалося разом, а в іншому – окремо.

11. Знайди помилки у написанні прислівників, запиши правильно.

Сама самотою, по іншому, віч на віч, рік-у-рік, рано-вранці, хтозна звідки, сам-на-сам, як-таки, будь коли, нажаль, на щастя, навпіл, зо зла, с-під лоба, увісні.

ІV рівень (3 бали)

Склади невеличку розповідь «Подорожуючи рідним краєм», використовуючи в структурі тексту дієприслівники і дієприслівникові звороти.

docx
Додано
6 травня
Переглядів
2330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку