Контрольна робота з української мови (сімейна форма навчання)
6 клас (І семестр)
Варіант І
І рівень
Початковий рівень (кожна правильна відповідь по 0.5 б.)
А) Додаток і означення
Б) Підмет і присудок
В) Означення і обставина
Г) Підмет і обставина
А) Речення, у якому лише одна граматична основа
Б) Неповне речення
В) Речення, у якому лише два слова
Г) Речення, у якому наявний лише підмет
А) проводити міроприємства
Б) брати участь
В) вважати за потрібне
Г) позитивне ставлення
А) Активну і пасивну
Б) Застарілу і нову
В) Запозичену і власну
Г) Новітню і забуту
А)Мама, магазин, сонце, робота, бабуся
Б) Краш, юзати, комп, тік-токер
В) Перст, трюмо, вершник, кольчуга
Г) Мама, глоргексидин, артилерія, вугілля
6. До пасивної лексики належать
А) Синоніми, антоніми, омоніми
Б) Історизми, діалектизми, синоніми
В) Історизми, неологізми, архаїзми
Г) Історизми, архаїзми, пароніми
Середній рівень (кожне питання по 1 б.)
7.Установіть відповідність
1 ловити гав А бути неуважним
2 ловити кожне слово Б намагатися ошукати
3 ловити момент В бути зосередженим
4 ловити на льоту Г легко й швидко сприймати
Д використовувати слушну нагоду
8.Із запропонованих варіантів виписати лише словосполучення.
Зимовий ліс, зима прийшла, вітер і сніг, прийти до лісу, шумить сосна, у лісі, спів хурделиці, тріщить мороз, холод і голод, серед зими, біла галявина, вийти в поле, хмарне небо, ліс і поле.
9.Установіть відповідність між реченнями з прямою мовою й схемами (розділові знаки опущено).
1 Скільки світа, скільки й дива! Сказала б на це моя мати. 2 Доню! Доню! Кличе мати Швидше вийди-но із хати. 3 У день свого народження я придумав афоризм Чи солодко осі, яка тоне у меду? 4 Шепочу устами любові Матусю, скажи мені слово! А «П! — а.— П». Б А: «П?» В «П,— а.— П?» Г «П!» — а. Д А: «П!» Достатній рівень (3 б.)
|
|
10. Списати речення, розставити розділові знаки. Зробити синтаксичний розбір речення, над кожним словом надписати, якою частиною мови воно є.
Хай милі друзі вам щастить у дружбі вірній у праці мирній.
Високий рівень (3 б.)
11. Напишіть твір-мініатюру на тему «Моє улюблене зимове свято» з використанням власних назв, іменників різного роду, числа, відмінка (обсяг 0.5 стор.).
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Одеського ліцею №92
Лариса АСМАНСЬКА
Завдання для проведення оцінювання
з української мови учениці 6-Б класу Отамась Вероніки
за І семестр 2023-2024н.р.
Варіант ІІ
І рівень
Початковий рівень (кожна правильна відповідь по 0.5 б.)
1. Просте речення – це…
А) Речення, у якому лише одна граматична основа
Б) Неповне речення
В) Речення, у якому лише два слова
Г) Речення, у якому наявний лише підмет
2.Головними членами речення є:
А) Додаток і означення
Б) Підмет і присудок
В) Означення і обставина
Г) Підмет і обставина
3. Українська лексика поділяється на:
А) Активну і пасивну
Б) Застарілу і нову
В) Запозичену і власну
Г) Новітню і забуту
4.Лексичну помилку допущено в словосполученні:
А) проводити міроприємства
Б) брати участь
В) вважати за потрібне
Г) позитивне ставлення
5.До активної лексики належать усі слова рядка
А) Мама, магазин, сонце, робота, бабуся
Б) Краш, юзати, комп, тік-токер
В) Перст, трюмо, вершник, кольчуга
Г) Мама, глоргексидин, артилерія, вугілля
6.До пасивної лексики належать
А) Синоніми, антоніми, омоніми
Б) Історизми, діалектизми, синоніми
В) Історизми, неологізми, архаїзми
Г) Історизми, архаїзми, пароніми
Середній рівень (кожне питання по 1 б.)
7. Установіть відповідність
1 ловити гав А) бути неуважним
2 ловити кожне слово Б) намагатися ошукати
3 ловити момент В) бути зосередженим
4 ловити на льоту Г) легко й швидко сприймати
Д) використовувати слушну нагоду
8. Із запропонованих варіантів виписати лише словосполучення.
Зимовий ліс, зима прийшла, вітер і сніг, прийти до лісу, шумить сосна, у лісі, спів хурделиці, тріщить мороз, холод і голод, серед зими, біла галявина, вийти в поле, хмарне небо, ліс і поле.
9. Установіть відповідність між реченнями з прямою мовою й схемами (розділові знаки опущено).
1 Скільки світа, скільки й дива! Сказала б на це моя мати. 2 Доню! Доню! Кличе мати Швидше вийди-но із хати. 3 У день свого народження я придумав афоризм Чи солодко осі, яка тоне у меду? 4 Шепочу устами любові Матусю, скажи мені слово! А «П! — а.— П». Б А: «П?» В «П,— а.— П?» Г «П!» — а. Д А: «П!» Достатній рівень (3 б.)
|
|
10. Списати речення, розставити розділові знаки. Зробити синтаксичний розбір речення, над кожним словом надписати, якою частиною мови воно є.
Хай милі друзі вам щастить у дружбі вірній у праці мирній.
Високий рівень (3 б.)
11. Напишіть твір-мініатюру на тему «Моє улюблене зимове свято» з використанням власних назв, іменників різного роду, числа, відмінка (обсяг 0.5 стор.).
Відповіді:
І варіант
1Б, 2А, 3А, 4В, 5А, 6В, 7. 1А, 2В, 3Д, 4Г,
8. Зимовий ліс, прийти до лісу, спів хурделиці, біла галявина, вийти в поле, хмарне небо.
9. 1Г, 2А, 3Б, 4Д
10.Хай, милі друзі, вам щастить у дружбі вірній, у праці мирній.
(Реч. просте, розповідне, поширене, повне, спонукальне, двоскладне, ускладнене звертанням, однорідними додатками)
Хай – частка;
милі друзі – звертання (прикметн., імен.);
вам – додаток, вираж. займен.;
щастить – присудок, вираж. дієсл.;
у – приймен.,
дружбі – додаток, вираж. імен.,
вірній – означ., вираж. прикм.,
праці – додаток, вираж. імен.,
мирній – означ., вираж. прикм.
ІІ варіант
1 А, 2 Б, 3 В, 4 А, 5А, 6В, 7. 1А, 2В, 3Д, 4Г,
8. Зимовий ліс, прийти до лісу, спів хурделиці, біла галявина, вийти в поле, хмарне небо.
9. 1Г, 2А, 3Б, 4Д
10.Хай, милі друзі, вам щастить у дружбі вірній, у праці мирній.
(Реч. просте, розповідне, поширене, повне, спонукальне, двоскладне, ускладнене звертанням, однорідними додатками)
Хай – частка;
милі друзі – звертання (прикметн., імен.);
вам – додаток, вираж. займен.;
щастить – присудок, вираж. дієсл.;
у – приймен.,
дружбі – додаток, вираж. імен.,
вірній – означ., вираж. прикм.,
праці – додаток, вираж. імен.,
мирній – означ., вираж. прикм.