Контрольна робота з української мови для 10 класу (філологічний напрям). Можна використовувати на уроках української мови як самостійну, так і тематичну роботу.
Контрольна робота №2
Українська орфографія як учення про систему загальноприйнятих правил написання слів
Варіант 1
А колодяз..ний, ремін..чик, матін..чин
Б жовч..ю, прес-пап..є, ковал..ський
В перелаз..мо, хустин..ці, Галин..чин
Г рибал..ці, перелл..ється, жул..єн
Д лос..йон, спіл..чанський, уман..ський
А Рейк..явік, бультер..єр, Лук..ян, різнобарв..я
Б нав..ючений, кон..юнктивіт, інтерв..ю, В..єтнам
В п..єдестал, дит..ясла, бар..єрний, Аліґ..єрі
Г солов..їний, Мін..юст, дзв..якнути, між..ярусний
Д подвір..я, об..єднання, в..юн, арф..ярка
А Палац урочистих подій, Ярослав Мудрий, Нестор Літописець
Б Західна Європа, Республіка Польща, День соборності
В Олімпійські ігри, Мала Олександрівка, Холодний Яр
Г сузір’я Великого Пса, Золота Орда, Чортомлицька Січ
Д Чумацький Шлях, Великий Віз, шевченківські герої
А пр..зирливе, пр..гарний, пр..везений, пр..писаний
Б Пр..карпаття, пр..звисько, пр..леглий, пр..сяга
В пр..ваба, пр..сісти, пр..тримати, пр..веселий
Г пр..бічник, пр..подобний, пр..вітання, пр..вітний
Д пр..булий, пр..класти, пр..соромлений, пр..нести
А роскопати, скалічений, безцільний, сповідати, скопати
Б безцензурний, пригірський, зсунути, розмноження, пристол,
В предобрий, стискач, беспечний, сформувати, роз’їхалися
Г росформований, схибити, розкроїти, беззаконня, примружити
Д безсторонній, розмноження, схопити, безлад, беззаперечний
А Ігорович, Петрівна, Савич
Б В’ячеславівна, Іллінічна,, Кузьмич
В Орестівна, Матвійович, Хомич
Г Віталієвич Іванівна, Геннадійович
Д Арсенівна, Яківович, Романівна
А написала … творі, плавала .. воді, читала …книзі
Б була …хворого, ліси .. хвої, проживає … Фастові
В дякувала …сім, їхати .. вагоні, десь .. річці
Г бути .. формі, осінь .. Каневі, допоможе ..війти
А Лимонно/жовтий, лимонно/кислий, лимонно/ванільний, тихо/тихо,
Б суспільно/політичний, військово/полонений, темно/рожевий,
В давньо/ грецький, південно/український, південно/західний, південно/кримський,
Г садово/городній, садово/дачний, садово/парковий, бета /промені
Д науково/популярний, науково/подібний, перекоти/поле, темно/жовтий
А безжаліс..ний, щас..ливий, контрас..ний, об’їз..ний
Б піс..ний, форпос..ний, корис..но, облас..ний
В провіс..ник, свис..нути, корис..ливий, абонен..ський
Г зліс..ний, балас..ний, особистіс..ний, реміс..ник
Д ненавис..ний, перс..ні, доблес..ний, капус.няк
Високий рівень
Написати твір-роздум на тему: «Чи час лікує рани?»
Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, що найкраще підтвердять Вашу думку. Проілюструйте міркування посиланнями на приклади з художньої літератури чи інших видів мистецтва (зазначте автора й назву твору, укажіть на проблему, порушену митцем, художній образ, через який проблему розкрито, наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. Не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної характеристики образів. Сформулюйте висновки.