Контрольна робота з української мови в 10 класі №2

Про матеріал

Контрольна робота з української мови для 10 класу (філологічний напрям). Можна використовувати на уроках української мови як самостійну, так і тематичну роботу.

Перегляд файлу

   Контрольна робота №2

Українська орфографія як учення про систему загальноприйнятих правил написання слів

Варіант 1

  1. Без знака м’якшення на місці пропуску треба писати всі слова в рядку

А  колодяз..ний, ремін..чик, матін..чин

Б  жовч..ю, прес-пап..є, ковал..ський

В  перелаз..мо, хустин..ці, Галин..чин

Г  рибал..ці, перелл..ється, жул..єн

Д  лос..йон, спіл..чанський, уман..ський

  1. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ

А  Рейк..явік, бультер..єр, Лук..ян, різнобарв..я

Б  нав..ючений, кон..юнктивіт, інтерв..ю, В..єтнам

В  п..єдестал, дит..ясла, бар..єрний, Аліґ..єрі

Г  солов..їний, Мін..юст, дзв..якнути, між..ярусний

Д подвір..я, об..єднання, в..юн, арф..ярка

  1. Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ

А  Палац урочистих подій, Ярослав Мудрий, Нестор Літописець

Б  Західна Європа, Республіка Польща, День соборності

В  Олімпійські ігри, Мала Олександрівка, Холодний Яр

Г  сузір’я Великого Пса, Золота Орда, Чортомлицька Січ

Д  Чумацький Шлях, Великий Віз, шевченківські герої

  1. Префікс при- пишеться в усіх словах рядка

А  пр..зирливе, пр..гарний, пр..везений, пр..писаний

Б  Пр..карпаття, пр..звисько, пр..леглий, пр..сяга

В  пр..ваба, пр..сісти, пр..тримати, пр..веселий

Г  пр..бічник, пр..подобний, пр..вітання, пр..вітний

Д пр..булий, пр..класти, пр..соромлений, пр..нести

  1. Правильно написано всі слова в рядку

А роскопати, скалічений, безцільний, сповідати, скопати

Б безцензурний, пригірський, зсунути, розмноження, пристол,

В предобрий, стискач, беспечний, сформувати, роз’їхалися

Г росформований, схибити, розкроїти, беззаконня, примружити

Д безсторонній, розмноження, схопити, безлад, беззаперечний

  1. Правильно утворено всі імена по батькові в рядку

А  Ігорович, Петрівна, Савич

Б  В’ячеславівна, Іллінічна,, Кузьмич

В  Орестівна, Матвійович, Хомич

Г  Віталієвич Іванівна, Геннадійович

Д  Арсенівна, Яківович, Романівна

  1.               Потрібно поставити у на місці всіх пропусків у рядку

А  написала … творі, плавала .. воді, читала …книзі

Б  була …хворого, ліси .. хвої, проживає … Фастові

В  дякувала …сім, їхати .. вагоні, десь .. річці

Г  бути .. формі, осінь .. Каневі, допоможе ..війти

 

  1. Дефіс замість скісної риски треба писати в усіх словах рядка

А Лимонно/жовтий, лимонно/кислий, лимонно/ванільний, тихо/тихо,

Б суспільно/політичний, військово/полонений, темно/рожевий,

В давньо/ грецький, південно/український, південно/західний, південно/кримський,

Г садово/городній, садово/дачний, садово/парковий, бета /промені

Д науково/популярний, науково/подібний, перекоти/поле, темно/жовтийНачало формы

 

  1. Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка

А безжаліс..ний, щас..ливий, контрас..ний, об’їз..ний

Б піс..ний, форпос..ний, корис..но, облас..ний

В провіс..ник, свис..нути, корис..ливий, абонен..ський

Г зліс..ний, балас..ний, особистіс..ний, реміс..ник

Д ненавис..ний, перс..ні, доблес..ний, капус.няк

 

 Високий рівень

Конец формы

Написати твір-роздум на тему: «Чи час лікує рани?»

 

Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, що найкраще підтвердять Вашу думку. Проілюструйте міркування посиланнями на приклади з художньої літератури чи інших видів мистецтва (зазначте автора й назву твору, укажіть на проблему, порушену митцем, художній образ, через який проблему розкрито, наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. Не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної характеристики образів. Сформулюйте висновки.

docx
Додано
21 листопада
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку