28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Контрольна робота з української мови в 7 класі "Сполучник як службова частина мови"

Про матеріал

Тематична контрольна робота

Сполучник як частина мови

Варіант 1

1. Визначити рядок, у якому всі сполучники належать до сурядних.

А Як, мов, коли, тому що;

Б або, також, однак, не то...не то;

В хоча, хай, поки, нібито;

Г проте, що, але, щоб.

2. Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує однорідні члени.

А Історико-мистецьку екєпедицію з метою обстеження храмів провів обласний краєзнавчий музей, а її науковим консультантом став професор зі Львова.

Б Видавництво й обласна бібліотека за сприяння обласної державної адміністрації та обласної ради започаткували регіональну книжкову виставку.

В Читачі висловлювали своє-захоплення особистістю письменника і ділилися враженнями від прочитаних книжок.

Г Про Модеста Левицького говорили у своїх виступах письменники, а гості висловили думку про необхідність видання повного зібрання його творів.

3. Визначити рядок, у якому підрядні сполучники можуть належати до різних груп за значенням.

А Як, коли;

Б якщо, хоча;

В що, наче;

Г аби, щойно.

4. Визначити рядок, у якому вжито повторюваний сполучник.

А Своєрідні погляди народу не тільки на вітер, вихор, дощ, веселку, а й на хмару, вир, росу.

Б Ти любиш тут кожен соняшник і кожну їхню усмішку, тобі воно дороге, рідне і наймиліше.

В Колективи-учасники конкурсу радували і чудовим виконанням хорових творів, і різноманітністю репертуару.

Г Коли зриваєш на грядці чорнобривець, здається, зриваєш не квітку, а своє серце з грудей виймаєш.

5. Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться разом.

А Для/того/щоб, за/те, з/того/часу/як, тому/що;

Б по/ки, ні/би/то, у/зв'язку/з/тим, через/те/що;

В що/б, не/наче, як/би, про/те;

Г незважаючи/на/те/що, як/що, так/що, ні/би.

6. Установити відповідність між підрядними сполучниками та їх групами за значенням.

А Щойно, поки, ледве; 1 Причинові;

Б з тим щоб, аби, для того щоб;2 з'ясувальні;

В тому що, бо, оскільки; 3 часові;

Г як тільки, з того часу як, коли.4 мети.

Д як, що.

7. Установити відповідність між сурядними сполучниками та їх групами за значенням.

А Проте, зате; 1 Єднальні;

Б або, не то...не то; 2 протиставні;

В і, ні...ні; 3 розділові.

Г ні...ні, також.

Д але, однак.

8. Прочитати. Виписати сполучники, зробити їх повний морфологічний розбір.

Нагадаємо, що влітку минулого року талановита майстриня з Волині брала участь у І Міжнародному фестивалі солом'яного мистецтва, а цього року перемогла у Міжнародному фестивалі солом'яних масок «Міфи і легенди» (3 альманаху).

9. За поданим початком скласти два речення, використовуючи сполучники підрядності:

а) мети; б) допустовий.

У Музеї української літератури відбулась презентація книги,…


Тематична контрольна робота

Сполучник як частина мови

Варіант 2

1. Визначити рядок, у якому всі сполучники належать до підрядних.

А Мовби, проте, але, як;

Б щоб, ніби, коли б, оскільки;

В якщо, чи, що, то...то;

Г ледве, також, або, хоча.

2. Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує частини складного речення.

А Чоловічий хор «Мужність» успішно виступив на фестивалі хорових та оркестрових колективів.

Б Нещодавно відбулося обласне свято народного танцю, і переможці одержали дипломи, подяки, пам'ятний кубок.

В У фестивалі взяли участь юні співаки, танцюристи віком від 8 до 18 років, також виступали солісти, дуети, танцювальні дитячі ансамблі.

Г З нагоди відзначення Міжнародного дня музеїв краєзнавчий музей провів День відкритих дверей і Тиждень музеїв області.

3. Визначити, які сурядні сполучники виражають несумісність понять або чергування явищ. .

А Розділові;

Б протиставні;

В єднальні.

4. Визначити рядок, у якому вжито парний сполучник.

А В українського народу збереглося багато повір'їв про вогонь і воду, і місяць, і блискавку, і сніг.

Б Є у лісі закуток — найглухіший з усіх закутків. Захований він і від звірів, і від людей.

В Діти порадували не тільки майстерним виконанням колядок і щедрівок, а й зачарували цікавими костюмами, атрибутикою різдвяних дійств.

Г Здобуті знання й химерні уявлення поєднувалися у вигадливих міфічних образах та історіях.

5. Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться окремо.

А Коли/б, начеб/то, з/тим/щоб, мов/би;

Б для/того/щоб, як/тільки, тому/що, дарма/що;

В за/те, ніби/то, у/зв'язку/з/тим/що, так/що;

Г що/б, про/те, як/що, з/того/часу/як.

6. Установити відповідність між підрядними сполучниками та їх групами за значенням.

А Незважаючи на те що, хай, хоча;1 Умовні.

Б як, мовби, наче; 2 допустові.

В Щоб, для того щоб, аби; 3 порівняльні.

Г якщо, як, коли б. 4 мети.

Д нібито, немовби, ніби.

7. Установити відповідність між підрядними сполучниками та їх групами за значенням.

А Не тільки... а й, та; 1 Протиставні.

Б однак, проте; 2 єднальні.

В також, ні... ні; 3 розділові.

Г чи, або... або.

Д то... то, або.

8. Прочитати. Виписати сполучники, зробити їх повний морфологічний розбір.

У художньому музеї відкрита велика ретроспективна виставка «Художник про художника і про себе», з тим щоб представити галерею портретів митців Волині кінця XIX — початку XXI століття (3 альманаху).

9. За поданим початком скласти речення так, щоб сполучник / з'єднував:

а) однорідні члени; б) частини складного речення.

Учасникам презентації були представлені книжкові новинки


Оцінювання тестових завдань

Тип завдання

Завдання закритої форми

Завдання відкритої форми


завдання з множинним вибором

завдання на встановлення відповідності


Номер завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Варіант 1

Б

Б, В

В

В

В

А — 3, Б — 4, В- 1, Г - 3, Д- 2

А - 2, Б - 3, В - 1, Г - 1, Д- 2



Варіант 2

Б

Б, В

А

В

Б

А - 2, Б - 3, В - 4, Г - 1, Д-з

А - 2, Б - 1, В - 2, Г - 3, Д-з



Кількість балів

1 б.

1 б.

1 б.

1 б.

1 б.

1,5 б.

1,5 б.

2 б.

2 б.

Перегляд файлу

Тематична контрольна робота

Сполучник як частина мови

Варіант 1

1. Визначити рядок, у якому всі сполучники належать до сурядних.

А Як, мов, коли, тому що;

Б або, також, однак, не то...не то;

В хоча, хай, поки, нібито;

Г проте, що, але, щоб.

2. Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує однорідні члени.

А Історико-мистецьку екєпедицію з метою обстеження храмів провів обласний краєзнавчий музей, а її науковим консультантом став професор зі Львова.

Б Видавництво й обласна бібліотека за сприяння обласної державної адміністрації та обласної ради започаткували регіональну книжкову виставку.

В Читачі висловлювали своє-захоплення особистістю письменника і ділилися враженнями від прочитаних книжок.

Г Про Модеста Левицького говорили у своїх виступах письменники, а гості висловили думку про необхідність видання повного зібрання його творів.

3. Визначити рядок, у якому підрядні сполучники можуть належати до різних груп за значенням.

А Як, коли;

Б якщо, хоча;

В що, наче;

Г аби, щойно.

4. Визначити рядок, у якому вжито повторюваний сполучник.

А Своєрідні погляди народу не тільки на вітер, вихор, дощ, веселку, а й на хмару, вир, росу.

Б Ти любиш тут кожен соняшник і кожну їхню усмішку, тобі воно дороге, рідне і наймиліше.

В Колективи-учасники конкурсу радували і чудовим виконанням хорових творів, і різноманітністю репертуару.

Г Коли зриваєш на грядці чорнобривець, здається, зриваєш не квітку, а своє серце з грудей виймаєш.

5. Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться разом.

А Для/того/щоб, за/те, з/того/часу/як, тому/що;

Б по/ки, ні/би/то, у/зв'язку/з/тим, через/те/що;

В що/б, не/наче, як/би, про/те;

Г незважаючи/на/те/що, як/що, так/що, ні/би.

6. Установити відповідність між підрядними сполучниками та їх групами за значенням.

А  Щойно, поки, ледве;     1 Причинові;

Б  з тим щоб, аби, для того щоб;      2 з'ясувальні;

В  тому що, бо, оскільки;     3 часові;

Г  як тільки, з того часу як, коли.     4 мети.

Д  як, що.

7. Установити відповідність між сурядними сполучниками та їх групами за значенням.

А Проте, зате;    1 Єднальні;

Б або, не то...не то;    2 протиставні;

В і, ні...ні;     3 розділові.

Г ні...ні, також.

Д але, однак.

8. Прочитати. Виписати сполучники, зробити їх повний морфологічний розбір.

Нагадаємо, що влітку минулого року талановита майстриня з Волині брала участь у І Міжнародному фестивалі солом'яного мистецтва, а цього року перемогла у Міжнародному фестивалі солом'яних масок «Міфи і легенди» (3 альманаху).

9. За поданим початком скласти два речення, використовуючи сполучники підрядності:

а) мети;  б) допустовий.

У Музеї української літератури відбулась презентація книги,…


Тематична контрольна робота

Сполучник як частина мови

Варіант 2

1. Визначити рядок, у якому всі сполучники належать до підрядних.

А Мовби, проте, але, як;

Б щоб, ніби, коли б, оскільки;

В якщо, чи, що, то...то;

Г ледве, також, або, хоча.

2. Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує частини складного речення.

А Чоловічий хор «Мужність» успішно виступив на фестивалі хорових та оркестрових колективів.

Б Нещодавно відбулося обласне свято народного танцю, і переможці одержали дипломи, подяки, пам'ятний кубок.

В У фестивалі взяли участь юні співаки, танцюристи віком від 8 до 18 років, також виступали солісти, дуети, танцювальні дитячі ансамблі.

Г З нагоди відзначення Міжнародного дня музеїв краєзнавчий музей провів День відкритих дверей і Тиждень музеїв області.

3. Визначити, які сурядні сполучники виражають несумісність понять або чергування явищ. .

А Розділові;

Б протиставні;

В єднальні.

4. Визначити рядок, у якому вжито парний сполучник.

А В українського народу збереглося багато повір'їв про вогонь і воду, і місяць, і блискавку, і сніг.

Б Є у лісі закуток — найглухіший з усіх закутків. Захований він і від звірів, і від людей.

В Діти порадували не тільки майстерним виконанням колядок і щедрівок, а й зачарували цікавими костюмами, атрибутикою різдвяних дійств.

Г Здобуті знання й химерні уявлення поєднувалися у вигадливих міфічних образах та історіях.

5. Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться окремо.

А Коли/б, начеб/то, з/тим/щоб, мов/би;

Б для/того/щоб, як/тільки, тому/що, дарма/що;

В за/те, ніби/то, у/зв'язку/з/тим/що, так/що;

Г що/б, про/те, як/що, з/того/часу/як.

6. Установити відповідність між підрядними сполучниками та їх групами за значенням.

А Незважаючи на те що, хай, хоча;          1 Умовні.

Б як, мовби, наче;       2 допустові.

В Щоб, для того щоб, аби;     3 порівняльні.

Г якщо, як, коли б.      4 мети.

Д нібито, немовби, ніби.

7. Установити відповідність між підрядними сполучниками та їх групами за значенням.

А Не тільки... а й, та;    1 Протиставні.

Б однак, проте;     2 єднальні.

В також, ні... ні;     3 розділові.

Г чи, або... або.

Д то... то, або.

8. Прочитати. Виписати сполучники, зробити їх повний морфологічний розбір.

У художньому музеї відкрита велика ретроспективна виставка «Художник про художника і про себе», з тим щоб представити галерею портретів митців Волині кінця XIX — початку XXI століття (3 альманаху).

9. За поданим початком скласти речення так, щоб сполучник / з'єднував:

а) однорідні члени;  б) частини складного речення.

Учасникам презентації були представлені книжкові новинки


Оцінювання тестових завдань

Тип завдання

Завдання закритої форми

Завдання відкритої форми

 

 

завдання з множинним вибором

завдання на встановлення відповідності

 

 

Номер завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Варіант 1

Б

Б, В

В

В

В

А — 3, Б — 4, В- 1, Г - 3, Д- 2

А - 2, Б - 3, В - 1, Г - 1, Д- 2

 

 

Варіант 2

Б

Б, В

А

В

Б

А - 2, Б - 3, В - 4, Г - 1, Д-з

А - 2, Б - 1, В - 2, Г - 3, Д-з

 

 

Кількість балів

1 б.

1 б.

1 б.

1 б.

1 б.

1,5 б.

1,5 б.

2 б.

2 б.

 

doc
До підручника
Українська мова 7 клас (Голуб Н.Б., Шелехова Г.Н., Новосьолова В.Н., Ярмолюк А.В.)
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку