Підсумковий тест - контроль з української мови для 7 класу - тести з відповідями , які розраховані на 4 варіанта для проведення контролю , узагальнення та корекцію знань, умінь та навичок учнів.
Підсумковий тест – контроль , 7 клас І варіант
1. Укажіть рядок, у якому всі дієслова з часткою не пишуть разом:
а) не/покоїти, не/зчутися, не/обминати, не/сказати;
б) не/злюбити, не/здійснити, не/списати, не/мати;
в) не/вгавати, не/притомніти, не/навидіти, не/волити;
г) не/славити (зневажати), не/покоїтися (турбуватися), не/добавити, не/дочувати.
2. Укажіть прислів'я, у якому в особових закінченнях дієслів пишемо -и-:
а) Що посі..ш, те й пожн..ш;б) Як дба..ш, так і ма..ш;
в) Сонного не розбуд..ш, лінивого не навч..ш;г) Брехнею світ пройд..ш, та назад не вернешся.
3. Укажіть рядок, у якому в усіх дієсловах пишемо апостроф:
а) роз..яснити, об..їхати, з..ясувати, з..економити;
б) п..ю, б..ю, в..ю, лл..ю;
в) зв..язати, зв..ялити, розм..якшити, підв..язати;
г) роз..юшити, з..ініціювати, кр..якати, з..єднати.
4. Укажіть рядок, у якому у префіксах усіх дієслів пишуть -е-:
а) пр...зентувати, пр..міювати, пр...парувати, пр..тендувати;
б) пр..бавляти, пр..берегти. пр..бивати, пр..бігати;
в) пр..дставляти, пр..д'являти, пр..ставити, пр..дстати;
г) пр..бадьоритися, пр..биратися, пр..збіднюватися, пребратися.
5. Укажіть рядок, у якому всі дієприслівники з часткою не пишуть окремо:
а) не/пізнавши, не/дописавши, не/волячи;
б) не/пересікаючи, не/домовившись, не/покоячись;
в)не/відгукнувшись, не/довівши, не/бажаючи;
г) не/створивши, не/добігши, не/дооцінюючи.
6. Укажіть рядок, у якому всі прислівники утворені злиттям основ:
а) праворуч, мимоволі, розгонисто, водночас;
б) ліворуч, босоніж, силоміць, воднораз;
в) насамперед, голіруч, вручну, торік;
г) самовіддано, мимохідь, позаторік, восени.
7. Усі похідні прийменники пишуть через дефіс у рядку:
а) по/над, по/за, по/під, по/серед;
б) за/для, про/між, по/між, по/біля:
в) із/за, з/між, з/під, з/поміж;
г) по/серед, за/ради, на/впроти, о/крім.
8. Укажіть рядок, у якому всі частки пишуть окремо:
а) написав/би, немов/би, як/небудь, надумав/таки;
б) все/ж/таки, стань/бо, аби/куди, все/таки;
в) таки/прийшли, ну/й, навряд/чи, скажи/ж;
г) поки/що, колись/то, як/от, дай/но.
9.Укажіть рядок, у якому всі вигуки пишуть через дефіс:
а) будь/ласка, на/добраніч, до/побачення, добри/день;
б) ха/ха, ку/ку, кар/кар, тік/так;
в) от/тобі/й/на, в/добру/путь, стук/грюк, брязь/дзінь:
г) тьох/тьох, ой/Боже, гав/гав, му/у/у.
10. Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником пишеться окремо:
а) не/сподівана зустріч; б) не/стихаючий шум;
в) не/втрачена сила; г) не/відправлений сестрі лист.
11. Вкажіть рядок, у якому всі вигуки пишуться через дефіс:
а) ай\ай\ай! ку\куку! б) ха\ха\ха! го\ді! ов\ва!
в) до\побачення! а\гов! ге\й!г) їй\право! тьох! ну\ну!
12. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться разом:
а) не\славити, не\робити, не\приносити;
б) не\навидіти, не\хтувати, недо\бачати;
в) не\здужати, не\думали, не\співав;
г) недо\чувати, не\вірю, не\знаю.
13. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться окремо
а) не\навидіти, не\мислимо;
б) не\покоїтися, не\просили;
в) не\зчулися, не\водила;
г) не\був, не\писала, не\чекали.
14. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться разом:
а) на\зустріч, в\наслідок, за\ради, по\над;
б) із\за, з\за, з\поміж, під\час;
в) залежно\від, на\в\коло, по\під;
г) з\над, на\зустріч, з\поміж.
15. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться окремо:
а) по\над, в\з\довж, із\за, по\за;
б) по\біля, по\між, на\в\круг;
в) під\час, залежно\від,незважаючи\на;
г) залежно\від, на\в\круг, з\за, з\межи.
16.Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться через дефіс:
а) по\між, незважаючи\на, по\біля;
б) з\попід, на\в\круг, за\для, по\за;
в) в\наслідок, за\ради, по\над, з\межи;
г) із\за, з\над, з\поміж, з\за.
17. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться окремо:
а) саме, лиш, хоч, невже, просто; б) би(б), казна–, як–, небудь–;
в) то, хтозна–, чим–, екс–; г) он, ось, аби–, віце–.
18. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться через – дефіс:
а) таки, аби–, сь–; б) будь–, –небудь, казна–, хтозна–;
в) би, –бо, хай, ані; г) то, –таки, чи, мов.
19. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться разом:
а) аби\хто, казна\як, тільки\що; б) хто\сь, де\небудь, будь\з\ким;
в) аби\хто, ані\хто, де\далі, хто\сь; г) де\далі, адже\ж, ні\би.
20. У якому рядку розбір дієслова виконано правильно
Нічого кращого у всьому світі не знайдеш за любов і працю.
а) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.
б) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що роблю? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, теперішній час, 2 особа, однина, присудок.
в) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш ? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, наказовий спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.
г) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, множина , присудок.
21. У якому рядку розбір дієприслівника виконано правильно
Пізнаючи себе самого, я рідну землю пізнавав.
а) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.
б) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, минулий час, недоконаний вид, обставина.
в)пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, доконаний вид, обставина.
г) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що зробивши?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.
22. У якому рядку розбір прислівника виконано правильно
Уперед несіть мене, вітрила!
а) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, час дії, обставина
б) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, місце дії, обставина.
в) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, мети дії, обставина
г) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, міри та ступеня , обставина
23. У якому рядку розбір сполучника виконано правильно
Вже розгинається зігнута спина, й підводиться на повен зріст людина.
а) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, простий.
б) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, протиставний, простий.
в) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, складний.
г) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, розділовий , простий.
24. У якому рядку розбір частки виконано правильно
У бою страшний не ворог, а відступник.
а) Не – частка, модальна , з іменником пишеться окремо.
б)Не – частка, заперечна, з іменником пишеться окремо.
в) Не – частка, формотворча, з іменником пишеться окремо.
г) Не – частка, словотворча , з іменником пишеться окремо.
Підсумковий тест – контроль , 7 клас ІІ варіант
1. Укажіть прислів'я, у якому в особових закінченнях дієслів пишемо -и-:
а) Що посі..ш, те й пожн..ш; б) Як дба..ш, так і ма..ш;
в) Сонного не розбуд..ш, лінивого не навч..ш; г) Брехнею світ пройд..ш, та назад не вернешся.
2. Укажіть рядок, у якому всі дієслова з часткою непишуть разом:
а) не/покоїти, не/зчутися, не/обминати, не/сказати;
б) не/злюбити, не/здійснити, не/списати, не/мати;
в) не/вгавати, не/притомніти, не/навидіти, не/волити;
г) не/славити (зневажати), не/покоїтися (турбуватися), не/добавити, не/дочувати.
3. Укажіть рядок, у якому у префіксах усіх дієслів пишуть -е-:
а) пр...зентувати, пр..міювати, пр...парувати, пр..тендувати;
б) пр..бавляти, пр..берегти. пр..бивати, пр..бігати;
в) пр..дставляти, пр..д'являти, пр..ставити, пр..дстати;
г) пр..бадьоритися, пр..биратися, пр..збіднюватися, пребратися.
4. Укажіть рядок, у якому в усіх дієсловах пишемо апостроф:
а) роз..яснити, об..їхати, з..ясувати, з..економити;
б) п..ю, б..ю, в..ю, лл..ю;
в) зв..язати, зв..ялити, розм..якшити, підв..язати;
г) роз..юшити, з..ініціювати, кр..якати, з..єднати.
5. Укажіть рядок, у якому всі прислівники утворені злиттям основ:
а) праворуч, мимоволі, розгонисто, водночас;
б) ліворуч, босоніж, силоміць, воднораз;
в) насамперед, голіруч, вручну, торік;
г) самовіддано, мимохідь, позаторік, восени.
6. Укажіть рядок, у якому всі дієприслівники з часткою не пишуть окремо:
а) не/пізнавши, не/дописавши, не/волячи;
б) не/пересікаючи, не/домовившись, не/покоячись;
в)не/відгукнувшись, не/довівши, не/бажаючи;
г) не/створивши, не/добігши, не/дооцінюючи.
7. Укажіть рядок, у якому всі частки пишуть окремо:
а) написав/би, немов/би, як/небудь, надумав/таки;
б) все/ж/таки, стань/бо, аби/куди, все/таки;
в) таки/прийшли, ну/й, навряд/чи, скажи/ж;
г) поки/що, колись/то, як/от, дай/но.
8. Усі похідні прийменники пишуть через дефіс у рядку:
а) по/над, по/за, по/під, по/серед;
б) за/для, про/між, по/між, по/біля:
в) із/за, з/між, з/під, з/поміж;
г) по/серед, за/ради, на/впроти, о/крім.
9. Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником пишеться окремо:
а) не/сподівана зустріч; б) не/стихаючий шум;
в) не/втрачена сила; г) не/відправлений сестрі лист.
10.Укажіть рядок, у якому всі вигуки пишуть через дефіс:
а) будь/ласка, на/добраніч, до/побачення, добри/день;
б) ха/ха, ку/ку, кар/кар, тік/так;
в) от/тобі/й/на, в/добру/путь, стук/грюк, брязь/дзінь:
г) тьох/тьох, ой/Боже, гав/гав, му/у/у.
11. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться разом:
а) не\славити, не\робити, не\приносити;
б) не\навидіти, не\хтувати, недо\бачати;
в) не\здужати, не\думали, не\співав;
г) недо\чувати, не\вірю, не\знаю.
12. Вкажіть рядок, у якому всі вигуки пишуться через дефіс:
а) ай\ай\ай! ку\куку! б) ха\ха\ха! го\ді! ов\ва!
в) до\побачення! а\гов! ге\й! г) їй\право! тьох! ну\ну!
13. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться разом:
а) на\зустріч, в\наслідок, за\ради, по\над;
б) із\за, з\за, з\поміж, під\час;
в) залежно\від, на\в\коло, по\під;
г) з\над, на\зустріч, з\поміж.
14. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться окремо
а) не\навидіти, не\мислимо;
б) не\покоїтися, не\просили;
в) не\зчулися, не\водила;
г) не\був, не\писала, не\чекали.
15. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться окремо:
а) по\над, в\з\довж, із\за, по\за;
б) по\біля, по\між, на\в\круг;
в) під\час, залежно\від,незважаючи\на;
г) залежно\від, на\в\круг, з\за, з\межи.
16. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться окремо:
а) саме, лиш, хоч, невже, просто; б) би(б), казна–, як–, небудь–;
в) то, хтозна–, чим–, екс–; г) он, ось, аби–, віце–.
17.Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться через дефіс:
а) по\між, незважаючи\на, по\біля;
б) з\попід, на\в\круг, за\для, по\за;
в) в\наслідок, за\ради, по\над, з\межи;
г) із\за, з\над, з\поміж, з\за.
18. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться через – дефіс:
а) таки, аби–, сь–; б) будь–, –небудь, казна–, хтозна–;
в) би, –бо, хай, ані; г) то, –таки, чи, мов.
19. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться разом:
а) аби\хто, казна\як, тільки\що; б) хто\сь, де\небудь, будь\з\ким;
в) аби\хто, ані\хто, де\далі, хто\сь; г) де\далі, адже\ж, ні\би.
20. У якому рядку розбір дієприслівника виконано правильно
Пізнаючи себе самого, я рідну землю пізнавав.
а) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.
б) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, минулий час, недоконаний вид, обставина.
в) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, доконаний вид, обставина.
г) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що зробивши?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.
21. У якому рядку розбір дієслова виконано правильно
Нічого кращого у всьому світі не знайдеш за любов і працю.
а) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.
б) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що роблю? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, теперішній час, 2 особа, однина, присудок.
в) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш ? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, наказовий спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.
г) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, множина , присудок.
22. У якому рядку розбір прислівника виконано правильно
Уперед несіть мене, вітрила!
а) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, час дії, обставина
б) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, місце дії, обставина.
в) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, мети дії, обставина
г) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, міри та ступеня , обставина
23. У якому рядку розбір частки виконано правильно
У бою страшний не ворог, а відступник.
а) Не – частка, модальна , з іменником пишеться окремо.
б)Не – частка, заперечна, з іменником пишеться окремо.
в) Не – частка, формотворча, з іменником пишеться окремо.
г) Не – частка, словотворча , з іменником пишеться окремо.
24. У якому рядку розбір сполучника виконано правильно
Вже розгинається зігнута спина, й підводиться на повен зріст людина.
а) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, простий.
б) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, протиставний, простий.
в) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, складний.
г) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, розділовий , простий.
Підсумковий тест – контроль , 7 клас ІІІ варіант
1. Усі похідні прийменники пишуть через дефіс у рядку:
а) по/над, по/за, по/під, по/серед;
б) за/для, про/між, по/між, по/біля:
в) із/за, з/між, з/під, з/поміж;
г) по/серед, за/ради, на/впроти, о/крім.
2. Укажіть рядок, у якому всі частки пишуть окремо:
а) написав/би, немов/би, як/небудь, надумав/таки;
б) все/ж/таки, стань/бо, аби/куди, все/таки;
в) таки/прийшли, ну/й, навряд/чи, скажи/ж;
г) поки/що, колись/то, як/от, дай/но.
3.Укажіть рядок, у якому всі вигуки пишуть через дефіс:
а) будь/ласка, на/добраніч, до/побачення, добри/день;
б) ха/ха, ку/ку, кар/кар, тік/так;
в) от/тобі/й/на, в/добру/путь, стук/грюк, брязь/дзінь:
г) тьох/тьох, ой/Боже, гав/гав, му/у/у.
4. Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником пишеться окремо:
а) не/сподівана зустріч; б) не/стихаючий шум;
в) не/втрачена сила; г) не/відправлений сестрі лист.
5. Вкажіть рядок, у якому всі вигуки пишуться через дефіс:
а) ай\ай\ай! ку\куку! б) ха\ха\ха! го\ді! ов\ва!
в) до\побачення! а\гов! ге\й! г) їй\право! тьох! ну\ну!
6. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться разом:
а) не\славити, не\робити, не\приносити;
б) не\навидіти, не\хтувати, недо\бачати;
в) не\здужати, не\думали, не\співав;
г) недо\чувати, не\вірю, не\знаю.
7. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться окремо
а) не\навидіти, не\мислимо;
б) не\покоїтися, не\просили;
в) не\зчулися, не\водила;
г) не\був, не\писала, не\чекали.
8. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться разом:
а) на\зустріч, в\наслідок, за\ради, по\над;
б) із\за, з\за, з\поміж, під\час;
в) залежно\від, на\в\коло, по\під;
г) з\над, на\зустріч, з\поміж.
9. Укажіть рядок, у якому всі дієслова з часткою непишуть разом:
а) не/покоїти, не/зчутися, не/обминати, не/сказати;
б) не/злюбити, не/здійснити, не/списати, не/мати;
в) не/вгавати, не/притомніти, не/навидіти, не/волити;
г) не/славити (зневажати), не/покоїтися (турбуватися), не/добавити, не/дочувати.
10. Укажіть прислів'я, у якому в особових закінченнях дієслів пишемо -и-:
а) Що посі..ш, те й пожн..ш; б) Як дба..ш, так і ма..ш;
в) Сонного не розбуд..ш, лінивого не навч..ш; г) Брехнею світ пройд..ш, та назад не вернешся.
11. Укажіть рядок, у якому в усіх дієсловах пишемо апостроф:
а) роз..яснити, об..їхати, з..ясувати, з..економити;
б) п..ю, б..ю, в..ю, лл..ю;
в) зв..язати, зв..ялити, розм..якшити, підв..язати;
г) роз..юшити, з..ініціювати, кр..якати, з..єднати.
12. Укажіть рядок, у якому у префіксах усіх дієслів пишуть -е-:
а) пр...зентувати, пр..міювати, пр...парувати, пр..тендувати;
б) пр..бавляти, пр..берегти. пр..бивати, пр..бігати;
в) пр..дставляти, пр..д'являти, пр..ставити, пр..дстати;
г) пр..бадьоритися, пр..биратися, пр..збіднюватися, пребратися.
13.Укажіть рядок, у якому всі дієприслівники з часткою не пишуть окремо:
а) не/пізнавши, не/дописавши, не/волячи;
б) не/пересікаючи, не/домовившись, не/покоячись;
в)не/відгукнувшись, не/довівши, не/бажаючи;
г) не/створивши, не/добігши, не/дооцінюючи.
14. Укажіть рядок, у якому всі прислівники утворені злиттям основ:
а) праворуч, мимоволі, розгонисто, водночас;
б) ліворуч, босоніж, силоміць, воднораз;
в) насамперед, голіруч, вручну, торік;
г) самовіддано, мимохідь, позаторік, восени.
15. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться окремо:
а) по\над, в\з\довж, із\за, по\за;
б) по\біля, по\між, на\в\круг;
в) під\час, залежно\від,незважаючи\на;
г) залежно\від, на\в\круг, з\за, з\межи.
16.Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться через дефіс:
а) по\між, незважаючи\на, по\біля;
б) з\попід, на\в\круг, за\для, по\за;
в) в\наслідок, за\ради, по\над, з\межи;
г) із\за, з\над, з\поміж, з\за.
17. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться окремо:
а) саме, лиш, хоч, невже, просто; б) би(б), казна–, як–, небудь–;
в) то, хтозна–, чим–, екс–; г) он, ось, аби–, віце–.
18. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться через – дефіс:
а) таки, аби–, сь–; б) будь–, –небудь, казна–, хтозна–;
в) би, –бо, хай, ані; г) то, –таки, чи, мов.
19. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться разом:
а) аби\хто, казна\як, тільки\що; б) хто\сь, де\небудь, будь\з\ким;
в) аби\хто, ані\хто, де\далі, хто\сь; г) де\далі, адже\ж, ні\би.
20. У якому рядку розбір сполучника виконано правильно
Вже розгинається зігнута спина, й підводиться на повен зріст людина.
а) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, простий.
б) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, протиставний, простий.
в) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, складний.
г) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, розділовий , простий.
21. У якому рядку розбір частки виконано правильно
У бою страшний не ворог, а відступник.
а) Не – частка, модальна , з іменником пишеться окремо.
б)Не – частка, заперечна, з іменником пишеться окремо.
в) Не – частка, формотворча, з іменником пишеться окремо.
г) Не – частка, словотворча , з іменником пишеться окремо.
22. У якому рядку розбір дієслова виконано правильно
Нічого кращого у всьому світі не знайдеш за любов і працю.
а) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.
б) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що роблю? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, теперішній час, 2 особа, однина, присудок.
в) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш ? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, наказовий спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.
г) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, множина , присудок.
23. У якому рядку розбір дієприслівника виконано правильно
Пізнаючи себе самого, я рідну землю пізнавав.
а) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.
б) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, минулий час, недоконаний вид, обставина.
в) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, доконаний вид, обставина.
г) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що зробивши?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.
24. У якому рядку розбір прислівника виконано правильно
Уперед несіть мене, вітрила!
а) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, час дії, обставина
б) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, місце дії, обставина.
в) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, мети дії, обставина
г) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, міри та ступеня , обставина
Підсумковий тест – контроль , 7 клас ІV варіант
1. Вкажіть рядок, у якому не з дієприкметником пишеться окремо:
а) не/сподівана зустріч; б) не/стихаючий шум;
в) не/втрачена сила; г) не/відправлений сестрі лист.
2. Вкажіть рядок, у якому всі вигуки пишуться через дефіс:
а) ай\ай\ай! ку\куку! б) ха\ха\ха! го\ді! ов\ва!
в) до\побачення! а\гов! ге\й! г) їй\право! тьох! ну\ну!
3. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться разом:
а) не\славити, не\робити, не\приносити;
б) не\навидіти, не\хтувати, недо\бачати;
в) не\здужати, не\думали, не\співав;
г) недо\чувати, не\вірю, не\знаю.
4. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться окремо
а) не\навидіти, не\мислимо;
б) не\покоїтися, не\просили;
в) не\зчулися, не\водила;
г) не\був, не\писала, не\чекали.
5. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться разом:
а) на\зустріч, в\наслідок, за\ради, по\над;
б) із\за, з\за, з\поміж, під\час;
в) залежно\від, на\в\коло, по\під;
г) з\над, на\зустріч, з\поміж.
6. Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться окремо:
а) по\над, в\з\довж, із\за, по\за;
б) по\біля, по\між, на\в\круг;
в) під\час, залежно\від,незважаючи\на;
г) залежно\від, на\в\круг, з\за, з\межи.
7.Позначте рядок, у якому всі прийменники пишуться через дефіс:
а) по\між, незважаючи\на, по\біля;
б) з\попід, на\в\круг, за\для, по\за;
в) в\наслідок, за\ради, по\над, з\межи;
г) із\за, з\над, з\поміж, з\за.
8. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться окремо:
а) саме, лиш, хоч, невже, просто; б) би(б), казна–, як–, небудь–;
в) то, хтозна–, чим–, екс–; г) он, ось, аби–, віце–.
9. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться через – дефіс:
а) таки, аби–, сь–; б) будь–, –небудь, казна–, хтозна–;
в) би, –бо, хай, ані; г) то, –таки, чи, мов.
10. Вкажіть рядок, у якому всі частки зі словами пишуться разом:
а) аби\хто, казна\як, тільки\що; б) хто\сь, де\небудь, будь\з\ким;
в) аби\хто, ані\хто, де\далі, хто\сь; г) де\далі, адже\ж, ні\би.
11. У якому рядку розбір дієслова виконано правильно
Нічого кращого у всьому світі не знайдеш за любов і працю.
а) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.
б) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що роблю? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, теперішній час, 2 особа, однина, присудок.
в) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш ? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, наказовий спосіб, майбутній час, 2 особа, однина, присудок.
г) Не знайдеш – дієслово, означає дію, що зробиш? знайти, доконаний вид, І дієвідміна, дійсний спосіб, майбутній час, 2 особа, множина , присудок.
12. У якому рядку розбір дієприслівника виконано правильно
Пізнаючи себе самого, я рідну землю пізнавав.
а) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.
б) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, минулий час, недоконаний вид, обставина.
в) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що роблячи?, теперішній час, доконаний вид, обставина.
г) пізнаючи – особлива форма дієслова – дієприслівник, додаткова дія, що зробивши?, теперішній час, недоконаний вид, обставина.
13. У якому рядку розбір прислівника виконано правильно
Уперед несіть мене, вітрила!
а) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, час дії, обставина
б) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, місце дії, обставина.
в) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, мети дії, обставина
г) Уперед – прислівник, напрям руху, куди? незмінний, міри та ступеня , обставина
14. У якому рядку розбір сполучника виконано правильно
Вже розгинається зігнута спина, й підводиться на повен зріст людина.
а) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, простий.
б) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, протиставний, простий.
в) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, єднальний, складний.
г) Й – сполучник,з’єднує частини складного речення, сурядний, розділовий , простий.
15. У якому рядку розбір частки виконано правильно
У бою страшний не ворог, а відступник.
а) Не – частка, модальна , з іменником пишеться окремо.
б)Не – частка, заперечна, з іменником пишеться окремо.
в) Не – частка, формотворча, з іменником пишеться окремо.
г) Не – частка, словотворча , з іменником пишеться окремо.
16. Укажіть рядок, у якому всі дієслова з часткою непишуть разом:
а) не/покоїти, не/зчутися, не/обминати, не/сказати;
б) не/злюбити, не/здійснити, не/списати, не/мати;
в) не/вгавати, не/притомніти, не/навидіти, не/волити;
г) не/славити (зневажати), не/покоїтися (турбуватися), не/добавити, не/дочувати.
17. Укажіть прислів'я, у якому в особових закінченнях дієслів пишемо -и-:
а) Що посі..ш, те й пожн..ш; б) Як дба..ш, так і ма..ш;
в) Сонного не розбуд..ш, лінивого не навч..ш; г) Брехнею світ пройд..ш, та назад не вернешся.
18. Укажіть рядок, у якому в усіх дієсловах пишемо апостроф:
а) роз..яснити, об..їхати, з..ясувати, з..економити;
б) п..ю, б..ю, в..ю, лл..ю;
в) зв..язати, зв..ялити, розм..якшити, підв..язати;
г) роз..юшити, з..ініціювати, кр..якати, з..єднати.
19. Укажіть рядок, у якому у префіксах усіх дієслів пишуть -е-:
а) пр...зентувати, пр..міювати, пр...парувати, пр..тендувати;
б) пр..бавляти, пр..берегти. пр..бивати, пр..бігати;
в) пр..дставляти, пр..д'являти, пр..ставити, пр..дстати;
г) пр..бадьоритися, пр..биратися, пр..збіднюватися, пребратися.
20.Укажіть рядок, у якому всі дієприслівники з часткою не пишуть окремо:
а) не/пізнавши, не/дописавши, не/волячи;
б) не/пересікаючи, не/домовившись, не/покоячись;
в)не/відгукнувшись, не/довівши, не/бажаючи;
г) не/створивши, не/добігши, не/дооцінюючи.
21. Укажіть рядок, у якому всі прислівники утворені злиттям основ:
а) праворуч, мимоволі, розгонисто, водночас;
б) ліворуч, босоніж, силоміць, воднораз;
в) насамперед, голіруч, вручну, торік;
г) самовіддано, мимохідь, позаторік, восени.
22. Усі похідні прийменники пишуть через дефіс у рядку:
а) по/над, по/за, по/під, по/серед;
б) за/для, про/між, по/між, по/біля:
в) із/за, з/між, з/під, з/поміж;
г) по/серед, за/ради, на/впроти, о/крім.
23. Укажіть рядок, у якому всі частки пишуть окремо:
а) написав/би, немов/би, як/небудь, надумав/таки;
б) все/ж/таки, стань/бо, аби/куди, все/таки;
в) таки/прийшли, ну/й, навряд/чи, скажи/ж;
г) поки/що, колись/то, як/от, дай/но.
24.Укажіть рядок, у якому всі вигуки пишуть через дефіс:
а) будь/ласка, на/добраніч, до/побачення, добри/день;
б) ха/ха, ку/ку, кар/кар, тік/так;
в) от/тобі/й/на, в/добру/путь, стук/грюк, брязь/дзінь:
г) тьох/тьох, ой/Боже, гав/гав, му/у/у.
Підсумковий тест – контроль ( відповіді), 7 клас
1 |
в |
в |
в |
г |
2 |
в |
в |
в |
а |
3 |
в |
а |
б |
б |
4 |
а |
в |
г |
г |
5 |
в |
б |
а |
а |
6 |
б |
в |
б |
в |
7 |
в |
в |
г |
г |
8 |
в |
в |
а |
а |
9 |
б |
г |
в |
б |
10 |
г |
б |
в |
в |
11 |
а |
б |
в |
а |
12 |
б |
а |
а |
а |
13 |
г |
а |
в |
б |
14 |
а |
г |
б |
а |
15 |
в |
в |
в |
б |
16 |
г |
а |
г |
в |
17 |
а |
г |
а |
в |
18 |
б |
б |
б |
в |
19 |
в |
в |
в |
а |
20 |
а |
а |
а |
в |
21 |
а |
а |
б |
б |
22 |
б |
б |
а |
в |
23 |
а |
б |
а |
в |
24 |
б |
а |
б |
б |