Контрольна робота з всесвітньої історії для 10 класу за темою "Держави Азії та Латинської Америки""

Про матеріал
Контрольна робота за двома варіантами та містить завдання різного типу: тестові питання з вибором однієї відповіді, вибір декількох варіантів відповіді, встановлення відповідності та хронологічної послідовності ,а також питання відкритої форми.
Перегляд файлу

Контрольна робота за розділом 5: «Держави Азії та Латинської Америки»

І варіант

І рівень

1.У якому році Японія вийшла з міжнародної організації Ліги Націй?

А) 1929 р.;    Б) 1931 р.;    В) 1933 р.;    Г) 1937 р.

2. Чим відрізнялися методи боротьби під час  кампаній громадської непокори в Індії від національної революції в Китаї?

А) ненасильницькими методами боротьби за незалежність;

Б) проведенням масових мітингів, демонстрацій і страйків;

В) організацією збройного опору колонізаторам;

Г) фізичними розправами над політичними супротивниками.

 

 

 

 

 

А) Мохандас Ганді;                               Б) Мустафа Кемаль;

  В) Джавахарлал Неру;                        Г) Мао Цзедун.

4. Що стало результатом реформ Реза-шаха Пехлеві в Ірані?

 А) модернізація країни за європейським зразком;     Б) скасування монополії на зовнішню торгівлю;

В) запровадження елементів планової економіки;   Г) ліквідація протекціоністських митних тарифів.

5. Хто став головнокомандуючим Національної революційної  армії Китаю в 1926 р.?

А) Юань Шинай;    Б) Сунь Ятсен;            В) Чан Кайші;              Г) Мао Цзедун

6.Особливістю економічних процесів у країнах Латинської Америки було те, що:

 А) основна маса селян володіла землями;

Б) економіка країн Латинської Америки не вимагала інвестицій;

 В) у країнах Латинської Америки часто відбувалися військові перевороти;

Г) сільське господарство мало монокультурний характер.

ІІ рівень

7. Дайте визначення поняттю « рисові бунти».

8.Укажіть завдання революції 1925 – 1927 рр. в Китаї.

1) звільнення від колоніального поневолення;   2) надання привілеїв іноземному капіталу; 

 3) розв’язання громадянської війни між партіями Гоміндан і КПК;   4) вирішення аграрного питання;  

5) запровадження системи державного планування економіки;    6) політичне об’єднання країни

А) 1,4,6;    Б) 2,4,6 ;    В) 2,4,5;     Г) 3,5,6.

9. Установіть відповідність між подією, яка відбувалася в країнах Сходу в міжвоєнний період, та її наслідком.

1. «Рух 4 травня» в Китаї

А) розгортання боротьби за звільнення країни від іноземного панування

2. Меморандум Танака в Японії

Б) початок модернізації країни за європейським зразком

3. Національна революція в Туреччині

В) загострення релігійних та міжетнічних проблем у країні

4. Кампанії громадської непокори в Індії

Г) впровадження курсу на встановлення панування у Східній Азії

Д) перетворення країни на домініон під зверхністю віце-короля

ІІІ рівень.

10. Встановіть хронологічну послідовність подій.

А) проголошення незалежності Афганістану;

Б)Акт управління Індією;

В) Північний похід армії Гоміндан;

Г) проголошення меморандуму Танака.

11. З якою країною, періодом  та  яким подіями пов’язана поява  вислову «революція Шапки»? Як змінили ці події життя цієї країни?

ІV рівень

12. Розкрийте суть Палестинської проблеми. Яким було її вирішення у 30-ті рр.. ХХ ст..?  Які мало наслідки для даного регіону?

 

Контрольна робота за розділом 5: «Держави Азії та Латинської Америки»

ІІ варіант

І рівень

  1. У яком уроці уряд Японії надіслав імператору таємний меморандум, відомий як « Меморандум Танаки»?

А) 1925 р.;           Б) 1927 р.;                В) 1929 р.;                Г) 1931 р.

2.Що стало результатом національно-визвольної революції 1925-1927 рр. в Китаї?

А) втеча залишків армії Гоміндану на о. Тайвань;           Б) об’єднання Китаю під владою Гоміндану;

В) установлення в Китаї комуністичної диктатури;         Г) проголошення Китайської Народної Республіки.

 

 

 

 

 

4. Яким був наслідок національної революції в Туреччині 1920-1923 рр.?

    А)  початок модернізації країни;                                   Б) укладення мирного договору; 

  В) прихід до влади нової династії;                                  Г) створення національної держави.

5. Засновником Гоміндану був:

 А) Мао Цзедун;              Б) Чан Кайші;                 В) Сунь Ятсен;                Г) М. Да-чжао

6. У чому полягала  характерна риса  політичного розвитку країн Латинської Америки в міжвоєнний період?

А) у поразці демократичних революцій у країнах регіону;

Б) в усвідомленні населенням демократичних принципів;

В) в установленні в багатьох країнах диктаторських режимів;

 Г) у значному впливі марксистських ідей на політичне життя.

ІІ рівень

7. Дайте визначення поняттю « латифундисти».

8. Укажіть складові руху громадської непокори.

1) кампанія бойкоту  колоніальних товарів;   2)  організація Великого походу;    3) Соляний похід;  

 4) ухилення від сплати податків;    5) організація повстання «осіннього врожаю»;   6) вбивства поліцейських.

А) 1, 2,4;             Б) 1,3,4;               В) 3,5,6;               Г) 3,4,6.

9. Установіть відповідність між подією, яка відбувалася в країнах Сходу в міжвоєнний період, та її наслідком.

1. Національна революція в  Ірані

А) розгортання боротьби за звільнення країни від іноземного панування

2. Кампанії громадської непокори в Індії

Б) початок модернізації країни за європейським зразком

3. «Рух 4 травня» в Китаї

В) загострення релігійних та міжетнічних проблем у країні

4. Меморандум Танака в Японії

Г) впровадження курсу на встановлення панування у Східній Азії

Д) перетворення країни на домініон під зверхністю віце-короля

 

 

 

 

ІІІ рівень.

10. Встановіть хронологічну послідовність подій.

А) Агресія Японії в Китай;

Б) Експансія Японії в Маньчжурію;

В) Проголошення Раза-хана спадкоємним шахом  Ірану;

Г) Проголошення Туреччини республікою.

11. З якою країною, періодом  та  яким подіями пов’язана поява  вислову «Проженемо заморських чортів»? Як змінили ці події життя цієї країни?

ІV рівень

12. Розкрийте суть таємного меморандуму Танаки? Як країна готувалась його реалізувати? Яким були результати реалізації меморандуму?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.4
Оригінальність викладу
3.4
Відповідність темі
3.4
Загальна:
3.4
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Сидоренко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Антонюк Ліана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Kobysh Alex
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Fake KogoOneRp
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  5. Yakovchuk Artem
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
Показати ще 2 відгука
docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
22456
Оцінка розробки
3.4 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку