Контрольна робота з зарубіжної літератури

Про матеріал

Контрольна робота містить матеріал , який дасть можливість вчителю перевірити знання художніх текстів та теорії літератури. Підготовлено різні типи завдань:тести з вибором однієї правильної відповіді,тести на встановлення відповідності, перевірка знання тексту твору і його автора, завдвння на перевірку вмінь висловити власне судження про героїв літературного твору

Перегляд файлу

6 клас

Контрольна робота з зарубіжної літератури

І. Тести з вибором однієї правильної відповіді

  1. Байка – це:

а) надання тваринам, предметам, явищам природи людських рис;

б) вірш або прозовий твір, який має повчальний зміст;

в) вислів із переносним значенням;

г) вірш, який має алегоричні образи.

  1. Антитеза – це:

а) те, про що йдеться у творі;

б) вислів із переносним значенням;

в) протиставлення певних понять, положень, образів;

г) замаскований спосіб думок з натяками.

  1. Як  називається  повчальна  частина  байки:

а) сатира;          

б) алегорія;          

в) художня  деталь;            

г) мораль?

  1.  Що носять люди на згадку про Прометея:

а) каблучки;

б) браслети;

в) ланцюжки;

г) кулони?

  1. Позначте міф, у якому діє герой Авгій:

а) «Міф про Нарциса»;

б) « Міф про Прометея»;

в) «Міф про Дедала та Ікара»;

г) «Міф про Геракла».

  1.  Що висміює А.П.Чехов в оповіданні „Хамелеон”?

а) некомпетентність;

б) чиношанування;

в) неосвіченість;

г) байдужість.

  1.   Вкажіть, де відбуваються події в оповіданні А.Чехова «Хамелеон»:

а) на залізничному вокзалі;

б) на базарній площі;

в) у поліцейському відділку;

г) у квартирі.

  1.  Як у родині Кретчитів ставилися до Скруджа:

а) усі його поважали;

б) його вважали скупим, злим, безжалісним чоловіком;

в) Боб упевнив всіх, що Скрудж добрий господар;
г) про нього нічого не знали?

  1.  Історію Скруджа Ч.Діккенс назвав:

а) різдвяною;

б) новорічною;

в) великоднею;

г) казковою.

  1. Що сталось з головним героєм оповідання Дж. Лондона «Любов до життя»:

а) підвернув ногу;

б) захворів, бо вода була крижана;

в) не втримався, понесла течія;

г) зламав руку? 

  1. Білл та його товариш з оповідання «Любов до життя» Дж. Лондона були:

а) сильні та енергійні;

б) збуджені та заклопотані;

в) веселі та щасливі;

г) стомлені, виснажені.

ІІ. Тести на встановлення відповідності

  1. Встановіть  відповідність  між  письменником  і назвою  його  твору.

1.

Ч.Діккенс;                            

А

«Мурашка  і  Цикада»;

2.

Езоп;                                     

Б

«Вовк  та  Ягня»;

3.

І. Крилов;                               

В

«Зачумлені  звірі»;

4.

Ж. де Лафонтен.                 

Г

«Різдвяна  пісня  в  прозі» .                   

  1. Встановіть  відповідність  між  творами  та  жанрами.

1.

«Хамелеон»;                                     

А

Роман

2.

«Вовк  і  Ягня» ;                               

Б

Повість

3.

«Різдвяна  пісня  в  прозі»  ;           

В

Оповідання

4.

«Робінзон  Крузо»   .                        

Г

Байка

  1. Встановіть  відповідність  між  персонажами  та  авторами  творів.

1.

Дік  Сенд ;                                         

А

А. Чехов;

2.

Робінзон  Крузо ;                              

Б

Ч. Діккенс;

3.

Ебенезер  Скрудж ;                         

В

 Д. Дефо;

4.

Порфирій  .

Г

Ж. Верн.

  1. Встановити відповідність між автором та його твором.

1.

І.Крилов;

А

«Робінзон Крузо»;

2.

Ч.Діккенс; 

Б

 «Різдвяна пісня в прозі»;

3.

Д.Дефо;

В

«Вовк та Ягня»;

4.

Д.Лондон.

Г

«Любов до життя».

 

ІІІ. Завдання з теорії літератури

  1.      Стародавня оповідь про явища природи і надприродні сили, про богів, духів, першопредків і героїв, у якій часто пояснювалося походження світу і життя на Землі, - це…
  2. Висновок, головна думка байки називається….
  3. Весела , добродушна насмішка над кимось або чимось – це…

ІV. Визначити автора й назву твору.

Назвати літературних героїв, про яких ідеться в поданому уривку.

  1. «За ним женеться чоловік у ситцевій накрохмаленій сорочці і розстебнутій жилетці».

 

  1. «Як  же  мені  не  гніватися, - бурчав  дядько, - коли  той  світ,  де  я  живу,  заселений  такими  дурнями,  як  ти!  Радісне  Різдво! Не  говори  мені  такого!»

 

  1.  «У сильного безсилий винен завсігди:

Цих прикладів в історії ми досить знаєм.

Та ми історій не складаєм

А в байці можем це розповісти».

  1.                                         «Гаразд … Чий собака? Я цього так не залишу. Я покажу вам, як собак розпускати! Пора звернути увагу на таких панів, що не бажають підкорятись постановам! Як оштрафують його, мерзотника, то він дізнається у мене, що означає собака і всяка інша бродяча худоба! Я йому нажену холоду!.. »
  2.                                         «О! це… був справжній «жмикрут», він умів міцно схопити людину як кліщами, придушити, скрутити, згребти».

V. Дайте відповідь на запитання

  1. Які риси людського характеру висміює А.Чехов в оповіданні «Хамелеон»?
  2. Як ви розумієте назву твору А.Чехова «Хамелеон»?
  3. У чому причини популярності образу Прометея?
  4. Як змінилося життя людей після того, як Прометей подарував їм вогонь?

VІ. Теми для творів

  1. Добро починається з мене (за вивченими творами).
  2. Література у моєму житті.
  3. Моя головна мрія.
  4. Яким я уявляю майбутнє через сто років.
doc
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку