18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Контрольна робота з зарубіжної літератури «Дружба і кохання» (7 клас)

Про матеріал
Контрольна робота з зарубіжної літератури «Дружба і кохання» включає в себе перевірк знань творчості Шолома-Алейхема, О.Гріна, К.Симонова, Г.Гейне.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Лилия\Desktop\images (2).pngC:\Users\Лилия\Desktop\images (1).png

 

 

C:\Users\Лилия\Desktop\images.png

 

 

 

 

C:\Users\Лилия\Desktop\angry-bull-coloring-page.png

 

 

 

 

C:\Users\Лилия\Desktop\images.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Лилия\Desktop\154612103541534676841354111_5614.jpgC:\Users\Лилия\Desktop\134353168712334_19587.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 клас

Контрольна робота з зарубіжної літератури «Дружба і кохання»

І-ІІ рівень

1. На свято Пасхи Бузю і Шимека одягли в… («Пісня над піснями»)

А) царське вбрання;                                  Б) пишне вбрання;

В) українське вбрання;                             Г) національне вбрання;

Д) звичайний одяг.

2. Шимек мріяв об’їздити з Бузею цілий світ, хотів відвідати…(«Пісня над піснями»)

А) Палестину;                                            Б) Францію;

В) Росію;                                                     Г) Англію;   

Д) країни, де бував Александр Македонський.

3.Шмек зазначає: «Найгірший початок – кращий, ніж…» («Пісня над піснями»)

А) найсумніший кінець;                             Б) найкращий кінець;

В) найчарівніший кінець;                           Г) звичайний кінець;

Д) наймиліший кінець.

4. Сусідка доглядала маленьку Ассоль до повернення батька («Пурпурові вітрила»):

А) один місяць;                                            Б) три місяці;

В) шість місяців;                                          Г) рік;

Д)  тиждень.

5. Чим заробляв Лонгрен на життя?

А) продовжував служити матросом;          Б) став рибалкою;

В) займався сільським господарством;      Г) робив іграшки;
Д) продавав рибу.

6. Чому Лонгрен не допоміг Меннерсу («Пурпурові вітрила»)?

А) бо свого часу той не допоміг його дружині Мері;

Б) він не чув криків про допомогу;

В) він не міг нічим допомогти;

Г) боявся, що загине разом із Меннерсом.

Д) Меннерс був винен йому гроші.

7) Читати й писати Ассоль навчив («Пурпурові вітрила»):

А) прикажчик;                                                Б) батько;

В) сусідка-вдова;                                            Г) подружки;

Д) вчителі.

8.Судно, яке придбав Грей, мало назву («Пурпурові вітрила»):

А) «Мрія»                                                        Б) «Секрет»;

В) «Ансельм»;                                                 Г) «Ассоль»;

Д) «Ліліан».

9. Тема поезії «Коли настав чудовий май»:

А) тема кохання та його значення в житті людини;

Б) зображення пробудження кохання в душі ліричного героя;

В) зображення мрій, роздумів над сенсом життя, за яке необхідно боротися до останньої краплі;
Г) розповідь про духовно багату людину;
Д) уславлення духовних поривань людини.

10. Тема поезії «Жди мене»:

А) тема кохання та його значення в житті людини;
Б) розповідь про духовно багату людину;
В) тема війни;
Г) уславлення духовних поривань людини;
Д) кохання – це почуття, сила якого здатна перемогти смерть і зберегти життя.

11-12.Встановіть відповідність між автором та назвою твору:

А) К.М.Симонов                           1. «Коли настав чудовий май»;
Б) О.Грін                                        2. «Пісня над піснями»;
В) Г. Гейне                                     3. «Пурпурові вітрила»;
Г) Шолом-Алейхем                       4. «Жди мене».   

ІІІ рівень

Прочитайте вірш.

Коли настав чудовий май,

Садочків розвивання,

Тоді у серденьку моїм

Прокинулось кохання.

 

Коли настав чудовий май

І пташок щебетання,

Тоді я милій розказав

Мою журбу й кохання.

                      Переклад: Леся Українка
Випишіть художні засоби:

Епітети –

Метафори -

Уособлення –

Анафора –

ІV рівень

Дайте розгорнуту відповідь на питання:

  1. Що, на вашу думку символізують пурпурові вітрила?
  2. Чи є сьогодні актуальним вірш «Жди мене»? Чому?

 

 

docx
Додав(-ла)
Гарна Лілія
Додано
16 лютого
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку