Контрольна робота за 1 семестр із української літератури

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури за 1 семестр дає змогу перевірити рівень засвоєння десятикласниками навчального матеріалу.
Перегляд файлу

Контрольна робота за 1 семестр

10 кл

Тест з вибором однієї правильної відповіді ( по 0, 5 бала). 1. І.Франко народився

А) в селі Нагуєвичі на Львівщині

Б) в селі Нагуєвичі на Івано-Франківщині

В) в селі Нагуєвичі на Волині 

Г) в селі Нагуєвичі на Тернопільщині

2.   Утвердження думки про цілющу силу кохання, про повернення людини до своєї сутності звучить на сторінках твору

А) «Сойчине крило»

Б) "Захар Беркут»

В) "Мойсей"

Г) "Чого являєшся мені..."

3.   Датан звинуватив Мойсея в тому, що той

А) євреїв із Єгипту вивів сотні тисяч, а сьогодні залишилася «жменька»

Б) дуже довго веде свій народ до заповітної мети

В) багато уваги приділяє лише молодому поколінню

Г) сам уже зневірився в правильності обраного шляху

4.   Твір Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — це:

А сентиментальний роман;

В пригодницький роман; Б соціально-побутовий роман; Г соціально-психологічний роман.

5.   Через що наприкінці твору І. Нечуя-Левицького найчастіше сварилися сім’ї Карпа й Лавріна Кайдашів?

А Переділ земельного наділу в полі;

Б худобу, що лізла в шкоду, за грушу;

В поділ волів та возів з батьківської спадщини; Г постійні бійки між дітьми.

6.   Справжнє ім’я Панаса Мирного:

А Іван Рудченко;

В Іван Білик; Б Панас Рудченко; Г Панас Круть.

7.   «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького за жанром — це:

А соціально-психологічна повість;

В соціально-філософська повість; Б соціально-побутова повість; Г пригодницька повість.

8.   Неправильним є твердження:

А на селі Марусю Кайдашиху називали видроокою економшею; Б у повісті «Кайдашева сім’я» широко використано вульгаризми; В груша, за яку сварилася родина Кайдашів, називалася Лавріновою; Г Карпо і Мотря хрестили Лаврінову дитину.

9.   Встановіть відповідність між назвами поезій І. Франка та цитатами з них( 2 бали).

1   «Сікстинська мадонна»;

2   «Чого являєшся мені у сні?»; 3 «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...»;

4 «Гімн»

А. «Хоч знаєш, знаєш, добре знаєш, /Як я люблю тебе без тями,/ Як мучусь довгими ночами...»

Б. «Так, ти богиня! Мати, райська роже,/ О глянь на мене з свої висоти!»

В. «Тебе видаючи, любити мушу, Тебе кохаючи, загублю душу».

Г. «Голос духа чути скрізь:/По курних хатах мужицьких,/ По верстатах ремісницьких,/

По місцях недолі й сліз.»;

Д. «Серед болю в постелі підводиться цар,/ І побожно цілує чудовний той дар,/І в тріскучий огонь із пахучих полін/ Чудодійний горіх бистро кидає він.» 10. Установити відповідність між твором та жанром ( по 2 бали).

1.     «Чого являєшся мені …»

2.     «Мойсей»

3.     «Сойчине крило»

4.     «Сикстинська мадонна»

     А) сонет

     Б) повість

     В) поема

     Г) лірична поезія

    Д) новела

11.   Дати коротку відповідь на запитання.( 1 бал). 

Як у поемі «Мойсей». вирішено проблему «вождь і народ».

12.   Написати твір-мініатюру ( 3 бали).

 «Мої роздуми над творчістю І. Франка».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бурніцька Наталя
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
20 грудня 2021
Переглядів
2742
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку