Прізвище, ім’я учня/учениці ______________
1.Зарубіжна література -це…
2.«Встанови відповідність»
1.Читання формує характер |
А.Читаючи книгу, ми запам’ятовуємо нову інформацію про світ |
2.Читання збагачує словниковий запас |
Б.Читання дозволяє порозумітися з людьми у суспільстві |
3.Читання поліпшує пам’ять |
В. Читаючи книгу ми починаємо уявляти картини |
4.Читання розвиває уяву |
Г.Починаємо використовувати нові слова у своєму повсякденному житті |
5.Читання допомагає висловити думку
|
Д.Пригоди та поведінка книжкових персонажів допомагає оцінити наші вчинки
|
3.«Вибери пару»
1.Фольклор |
А. текст створений тією мовою, якою володіє і яку обрав автор/авторка |
2. Оригінал |
Б. це використані певними авторами сюжети, які вже були відомі у фольклорі або в літературі |
3. Переклад |
В. це те про що йдеться у художньому творі |
4.Тема |
Г. Провідна думка, яку проголошує автор/авторка |
5.Мандрівний сюжет |
Д. усна народна творчість |
6.Ідея |
Ж. різновид літературної творчості, внаслідок якої твір, існуючи в одній мові, «оживає» в іншій |
4. «Випиши з довідки ознаки народної і літературної казки»
Поняття |
Народна казка |
Літературна казка |
Автор |
|
|
Варіант |
|
|
Форма |
|
|
Сюжет |
|
|
Герої |
|
|
Довідка: 1. Унікальний; 2. Усна; 3. Письменник; 4. Позитивні/негативні; 5. Один варіант; 6. Складні; 7. Народ; 8. Писемна; 9. Мандрівний; 10. декілька варіантів
Високий рівень навчальних дося
6. Склади анкету народної чи літературної казки за зразком
1. Назва |
|
2. Автор |
|
3. Країна |
|
4. Жанр |
|
5. Різновид |
|
6. Тема |
|
7. Ідея |
|
8. Герої |
|
9. Форма |
|
10. Перекладач |
|