Контрольна робота за розділами: "Вступ. Жанр балади у європейських літературах"

Про матеріал
Мета: перевірка знань, набутих учнями під час вивчення розділів: "Вступ. Жанр балади у європейських літературах".
Перегляд файлу

Контрольна робота за розділами: «Вступ. Жанр балади у європейських літературах».

Мета: перевірка знань, набутих учнями під час вивчення розділів: "Вступ. Жанр балади у європейських літературах".

І варіант

1. Відтворення тексту іншою мовою – це…

А) переклад

Б) переспів

В) оригінал

2. Вкажіть види перекладів:

А) прямий

Б) буквальний

В) непрямий

З) творчий

3.   Літературна балада відрізняється від народної тим, що…

А) має писемну форму, не має варіацій

Б)  має певного автора

В) балада передається з вуст в уста

Г) має чимало варіантів

Д) відчутна присутність автора

4. Де вперше виник жанр балади,  у …

А) Франції

Б) Англії

В) Німіччині

Г) Україні

5. Назвіть країну, до фольклору якої належить балада про Робіна Гуда:

а) Шотландія; б) Франція; в) Англія.

6. Загарбники із балади Р. Л. Стівенсона «Вересовий трунок» не знали, як варити напій,

тому що:

а) рецепта напою не існувало; б) вороги вбили усіх пиктів; в) верес перестав цвісти.

7.  Про що балада «Король Лір і його дочки»:

а) про дитячу невдячність; б) про війну та мир; в) про любов та ненависть.

8.  Установити відповідність між письменниками і творами.

Ф. Шиллер        «Вересовий трунок»

А. Міцкевич      «Рукавичка»

Р. Стівенсон      «Світязь»

9. Установити відповідність між твором і цитатою.

«Корль Лір і його дочки»           А) «В розколині між камінням Двох броварів знайшов»

 «Світязь»                                     Б) «Король дав знак рукою»

 «Рукавичка»                                В) «Кажуть, там сила нечиста гуляє, Бенкети в озері править»

«Вересевий трунок»                    Г) «То ж будь прогнана з мого двору!

                                                             Не хочу знать нелюбої дитини».

10. Напишіть головну думку (ідею) балади «Вересовий трунок».

11. Охарактеризуйте образ наймолодшої дочки короля Ліра Корделії (балада «Король Лір і його дочки»).

12. Напишіть твір –мініатюру (на вибір)

А) Втілення людських чеснот в образах героїв балад.

Б) Яка балада справила на мене найбільше враження й чому?

В) Висловіть своє судження про те, наскільки в наш час актуальною є ідея свободи і служіння народові.

 

 

Контрольна робота за розділами: «Вступ. Жанр балади у європейських літературах».

ІІ варіант

1. Твір, який написаний за мотивами твору іншого автора з елементами наслідування – це…

А) оригінал

Б) переспів

В) переклад

2. Вкажіть види перекладів:

А) точний

Б) повний

В) неповний

Г) частковий

Д) оригінальний

3.   Фольклорна балада відрізняється від літературної тим, що…

А) має писемну форму, не має варіацій

Б)  має певного автора

В) балада передається з вуст в уста

Г) має чимало варіантів

Д) відчутна присутність автора

4. Коли виник жанр балади у Англії?

А) XIII – ХIV ст.

Б) ХIV – XV ст.

В) XV – XVI ст.

Г) XVI – XVII ст.

5. Де відбувалися події в баладі про Робіна Гуда:

а) у Шотландії; б) у Шервудському лісі; в) у Німеччині.

6. Що зробила Кунігунда для того, щоб лицар переконав її у своєму коханні ( балада Ф.

Шиллера «Рукавичка»):

а) влаштувала лицарський турнір; б) зажадала привселюдного поцілунку;

в) попросила підняти рукавичку, яка опинилася у звіринці.

7. Народна фантазія перетворила жінок та дівчат Туганівської держави (балада

А. Міцкевича «Світязь») на:

а) жайворонків; б) червоні маки; в) білі купави.

8. Установити відповідність між письменниками і країною

 Ф. Шиллер       Шотландія

А. Міцкевич      Німеччина

Р. Стівенсон      Англія

9. Установити відповідність між твором і цитатою.

«Як Робін Гуд став розбійником»    А)  «Подяки, дамо, не треба мені!»

 «Світязь»                                            Б) «Смерть мені не страшна, Зі мною помре таїна!»

 «Рукавичка»                                       В) «Стогін жіночий і брязкання зброї…»

«Вересовий трунок»                           Г) «Менше ніж за « місяці не стало матері»

10. Напишіть головну думку (ідею) балади «Світязь».

11. Охарактеризуйте образ Робіна (балада «Як Робін Гуд став розбійником»).

12. Напишіть твір –мініатюру (на вибір)

А) Втілення людських чеснот в образах героїв балад.

Б) Яка балада справила на мене найбільше враження й чому?

В) Висловіть своє судження про те, наскільки в наш час актуальною є ідея свободи і служіння народові.

docx
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
2324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку