Контрольна робота за розділом «Повторення та узагальнення вивченого за 6 клас» ВАРІАНТ 2

Про матеріал
Контрольна робота за розділом «Повторення та узагальнення вивченого за 6 клас» ВАРІАНТ 2 Повторення та систематизація знань учнів. Контроль знань
Перегляд файлу

 

Контрольна робота за розділом

 «Повторення та узагальнення вивченого за 6 клас»

ВАРІАНТ  2

Початковий рівень

 

1) Усі слова є іменниками у рядку

А)  дівчина, матусин, старість, сім҆я          Б)  учень, любити, оксамит, садок

В)  читання, будова, сміх, натовп        Г)  планувати, канікули, курча, козак

2) Правильно узгоджено прикметник з незмінюваним іменником у рядку

А) об’єктивний журі                   Б) цікава інтерв҆ю

В) великий кенгуру                     Г) стрункий міс

3) Правильно утворено форму ступеня порівняння прикметника у варіанті

А) близькіший    Б) блищий   В) ближчий   Г) близьчий

4)  Правильно утворено всі присвійні прикметники в рядку

А) Олексіїв, солов’їний, Оксанин

Б)  сусідин, Софіїн, орлиний

В)  братів, Світланів, Максимів

Г)  Андріїн, матусин, Маринин

5) РАЗОМ треба писати обидва прикметники в рядку

А)  давньо/грецький, військово/морський      

Б)  яскраво/блакитний, високо/гірний

В)  старо/український, польсько/чеський

Г)  п’яти/зірковий, східно/український

6) Правильно поєднано числівник з іменником у словосполученні

А)  чотири підручника     Б)   одна друга кілометра

В)   три метра                    Г)   два автомобіля

 

Середній рівень

 

7) Знак м’якшення на місці пропуску треба писати в усіх числівниках рядка

А)  дев҆ят…надцятий, двадцят…

Б)  тринадцят…, п҆ят…десят

В)  сімнадцят…, десят… ма

Г)  дев҆ят…, шіст…сот

8) Вставте пропущену букву е або и                                      

Міш…чок,  стеж…чка,  стріч…чка,  племінн…чок,  розумн…чка, пал…чка,  вул…чка,  кош…чок, вогнич…ок,  бубл…чок, варен…чок, масл…чко

12)  Разом треба писати займенники в усіх рядках, окрім

А)  ні/про/що, будь/хто, казна/яка, хто/небудь

Б)  будь/який, аби/якого, бозна/що, де/про/кого

В)  скільки/сь, де/чий, аби/що, ні/хто

Г)  хтозна/хто, аби/хто, невідь/якому, бозна/чим

 

Достатній рівень

 

7) НЕ з прикметником пишемо РАЗОМ в реченні

А)  Після дощу капелюх (не)потрібний.   

Б)  У доброго господаря  і на (не)добрій землі вродить.

В)  Шукай друга (не)хвастливого, а правдивого.

Г)  Питай (не)старого, а бувалого.

2) Закінчення –ю в кличному відмінку мають усі іменники рядка

А)  кінь, кобзар, Ігор                    Б)  учитель, ясен, секретар

В)  красень, лицар, лікар             Г) школяр, боєць, борець

3)  Правильно утворено всі імена по батькові в рядку

А) Хомич, Лукич, Кузьмич       Б)  Васильович, Андрієвна, Іванович

В)  Аркадіївна,Олексієвна, Інокентіївна

Г)  Михайлович, Богданович, Науміївна

 

Високий рівень

 

13) Установіть відповідність між виділеними іменниками і синтаксичною роллю, яку вони виконують

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

1) підмет          А) Уся наша планета – це невидимі шляхи.

2) присудок     Б) Цими шляхами мандрують слова.

3) додаток        В) Усі народи в усі часи навчались один

                          в одного премудростей.     

4) обставина    Г) Греки їздили по науку в Єгипет.

5)  означення      

14) Правильно записано усі власні назви   в рядку

А)  поема «Енеїда», гора «Говерла», газета «Українське слово»

Б)  річка «Дністер», готель «Україна», теплохід «Леся Українка»

В) озеро Сиваш, вулкан Фудзіяма, печиво Літо

Г)  вулиця Молодіжна, підручник «Математика», співак Олег Винник

15) Знайдіть в поданих сполученнях 10 помилок. Запишіть виправлені сполучення

      Восьме люте, два тролейбуси, три кита, чотири брата, дев҆ять сотих гектарів, три трамвая, одна шоста відсотка, півтори секунд, три хлопця, чотири години, п’ять шостих кілограми, три листки, дві треті гектари, два океана, два номери

 

 

docx
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
1513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку