Контрольна робота за темою Бароко і класицизм"

Про матеріал
Контрольна робота "Бароко і класицизм" (вірш Луїса де Гонори-і- Арготе "Галерник" і комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич").Контрольна робота містить 4 рівні перевірки знань учнів в 2 варіантах
Перегляд файлу

                    Бароко і класицизм

                         1 варіант

Початковий рівень ( 3 бали )

1.Указати значення слова «бароко»:

А) вигадливий, химерний;

Б) приємний, ласкавий;

В) філософський, мудрий;

Г) дивний, взірцевий.

2.Що стало філософською основою для   формування класицизму?

А) теоцентризм;

Б)   гуманізм;

В) раціоналізм;

Г) структуралізм.

 3. Яка тема вірша Луїса де Гонгора-і- Арготе «Галерник»?

А) оспівування величі та сили духу людини перед лицем смерті;

Б) уславлення історії рідного краю;

В) радість розділеного кохання;

Г) доля людини, що опинилася надовго відірваною від дому, від коханої.

4. Головний герой комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» прагне:

А) розбагатіти;

Б) прославитися;

В) одружитися з маркізою;

Г) стати дворянином.

5. Хто з учителів пана Журдена є автором думки: «Найкраща відповідь на них-це стриманість і терпіння»?

А) учитель музики;

Б) учитель танців;

В) учитель філософії;

Г) учитель фехтування.

6. Різновид комічного, їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка, сповнена крайньої ненависті- це:

А) гумор;

Б) сатира;

В) сарказм;

Г) іронія.

         Середній рівень (3 бали)

  1. Хто з персонажів комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич», користуючись довірливістю пана Журдена, використовує його багатство для своєї вигоди?
  2. Яка основна проблема комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»?
  3.  Які образи комедії «Міщанин-шляхтич» змальовано гумористично?

         Достатній рівень (3 бали)

  1. Установити послідовність подій комедії «Міщанин-шляхтич»:
  1.    Пан Журден вихваляється перед вчителями своїм шляхетним одягом.
  2.    Журден відмовляє Клеонту віддати за нього доньку.
  3.    Ков’єль сватає Люсіль за сина турецького султана.
  4.    Учитель філософії проводить для пана Журдена урок орфографії.
  1. Установити відповідність між героєм та його характеристикою:

1.Збіднілий дворянин, що втратив честь і гідність. А Ков’єль

2.  Здатний пожервувати усім заради титула.       Б Клеонт

3. Цінує власну честь і гідність.                    В     Граф Дорант

4. Кмітливий слуга.                                        Г Пан Журден

               Високий рівень ( 3 бали)

Чому сцени навчання пана Журдена викликають сміх? 

 

 

                              2 варіант 

          Початковий рівень (3 бали)

1.Що означає слово «класицизм» у перекладі з латинської мови?

А) правильний;

Б) гармонійний;

В) зразковий;

Г) вишуканий.

2.Указати жанр, що поширився завдяки стилю бароко:

А) афоризм;

Б) роман;

В) поема;

Г) сонет.

3. Бурхливе море в поезії «Галерник» Луїса де Гонгора-і- Арготе-це символ:

А) безмежності земного простору;

Б) пригод і подорожей;

В) життєвого шляху людини;

Г) гарного відпочинку.

4. Основна пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра «Міщанин-шляхтич»:

А) до всього нового;

Б) до всього прекрасного;

В) до всього старовинного:

Г) до всього дворянського.

5. Якому з персонажів комедії «Міщанин-шляхтич» належать слова: «Мені просто сором дивитися на все, що ти виробляєш»?

А) Люсіль;

 Б) Ніколь;

 В) пані Журден;

Г) маркізі Дорімені.

6.   Різновид комічного, відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах-це:

А) гумор;

Б) сатира;

В) іронія;

Г) сарказм.

        Середній рівень(3 бали) 

  1. Які науки вивчав пан Журден?
  2.  Які соціально-економічні процеси відтворив Мольєр у комедії «Міщанин-шляхтич»?
  3. Які образи комедії «Міщанин-шляхтич» змальовані сатирично?

    Достатній рівень(3 бали)

  1. Установити послідовність подій твору «Міщанин-шляхтич»:

1).Учителі Журдена сваряться між собою і розпочинають бійку.

2). Журдена посвячують у «мамамуші».

3).Журден влаштовує банкет для Дорімени.

4). Дорант позичає в Журдена двісті луїдорів.

               2. Установити відповідність між репліками з твору і       персонажами, яким вони належать:

                 1. Коли я кажу :»Ніколь, принеси мені пантофлі та подай    мені мого нічного ковпака», -то це проза.       А пані Журден

                  2. Видавати себе за шляхетного тепер ніхто не соромиться і такий звичай дозволяє носити крадену назву.  Б Ков’єль

                  3. Горенько! Цього ще бракувало! Що це ти нап’яв на себе, чоловіче?            В   пан Журден                                        

                    4. Та чи ж можна ставитися серйозно до такого чоловіка, як пан Журден! Хіба ж ви не бачите, що він з глузду з’їхав? Г Клеонт

                         Високий рівень (3 бали)

Чому граф Дорант «дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав від цієї дружби?

          

                                                        

                                                 

 

docx
Додано
3 квітня
Переглядів
1279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку