Тестові завдання з однією та трьома правильними відповідями, на відповідність, питання з розгорнутими відповідями та робота з невеликим текстом. Цей тест також буде доречним для учнів 11 класу на повторення даної теми.
Прізвище, ім’я_________________________
Клас_______________
Контрольна робота за темою «Числівник»
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
А Козацька сотня розтанула в пітьмі.
Б У спартакіаді взяли участь сто учнів.
В З-поміж альпіністів лише одиниці змогли подолати цей маршрут.
Г Четвірка друзів вирушила в мандри.
Д На майже голих гілках висіло з десяток останніх яблук.
2. Позначте рядок, у якому всі числівники кількісні:
А дванадцять, четвертий, тридцять шість;
Б сімсот двадцять, сорок один, тринадцятий;
В дві тисячі, вісімдесятий, триста;
Г сто другий, двісті вісім, чотирнадцять;
Д двадцять, вісімсот сорок, дванадцять.
3. Позначте рядок числівників, кожен з яких змінюється за родами, числами та відмінками:
А дванадцятий, тридцять четвертий, сім тисяч;
Б одинадцятий, двадцять сьомий, десять;
В тридцятий, вісімдесят один, семисотий;
Г шістдесятий, сорок третій, сотий;
Д трьохсотий, вісімнадцятий, тисяча двісті.
4. Укажіть збірний числівник:
А два;
Б другий;
В обидва;
Г сто;
Д півтора.
Завдання з вибором ТРЬОХ правильних відповідей
5. Позначте рядки, де в усіх випадках на місці пропуску слід писати –и:
А три кілограм.., два комп’ютер.., три з половиною гектар..;
Б два пакет.., три кілометр.., півтори годин..;
В чотири портрет.., два словник.., півтора контейнер..;
Г два глобус.., три предмет.., нуль цілих і дві десяті відсотк..;
Д три човн.., чотири атлас.., дві цілих і шість десятих сантиметр..;
Е обидва керівник.., три літр.., двадцять чотири ящик.. .
6. Позначте рядки складних слів, кожне з яких пишеться разом:
А (дво)тисячний, (три)мільйонний, (чотириста)десятий;
Б (півтора)метровий, (триста)перший, (тридцяти)тисячний;
В (сто)кілометровий, (семи)сотий, (двісті)восьмий;
Г (шести)мільярдний, (двадцяти)кілограмовий, (вісімдесяти)річний;
Д (сімдесяти)сантиметровий, (дванадцяти)тонний, (сорока)тисячний;
Е (восьми)гранний, (три)добовий, (сорока)(семи)мільйонний.
7. Позначте числівники, у яких пишеться ь:
А вісім..надцять;
Б віс..мох;
В чотир..мастами;
Г дев’ят..сот;
Д тридцят..ох;
Е шіст..ма.
8. Укажіть рядки, у яких словосполучення побудовані правильно:
А десятеро курчат, двоє хлопчиків, троє учениць;
Б двоє окулярів, п’ятеро цуценят, троє вікон;
В четверо ножиць, двоє учнів, шестеро мавпенят;
Г двоє дверей, троє сестер, четверо ведмежат;
Д семеро хлопців, троє саней, четверо кошенят;
Е троє ягнят, четверо медсестер, двоє куховарок.
Завдання на встановлення відповідності
9. Укажіть відповідність між числівником та його характеристикою.
А кількісний у родовому відмінку
Б порядковий у давальному відмінку
В кількісний в орудному відмінку
Г порядковий у місцевому відмінку
10. Запишіть числівники словами:
Подарунки роздали 169 учням________________________________________.
Потяг із 287 пасажирами___________________________________________.
Не вистачило 1352 кг_______________________________________________.
11. Дайте всі можливі варіанти відповіді на питання «Котра година?» щодо позначеного часу.
14:30 ____________________________________________________________
9:10 _____________________________________________________________
15:15 ____________________________________________________________
22:45 ____________________________________________________________.
12. Текст і завдання до нього
А Укажіть номер речення, в якому вжито порядковий числівник ____.
Б Укажіть номер речення, в якому вжито збірний числівник ___.
В Укажіть номери речень, в яких ужито кількісні числівники у формі знахідного відмінка ________.