22 червня о 18:00Вебінар: Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

Контрольна робота за темою «Давній Рим». Всесвітня історія 6 клас

Про матеріал
Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, висловлювати власну думку, застосовувати набуті знання; виділити й актуалізувати в пам’яті учнів найважливіші явища і процеси; виховувати зацікавленість історією.
Перегляд файлу

6 клас Інтегрований курс «Всесвітня історія. Історія України»

 

Контрольна робота за темою «Давній Рим»

Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, висловлювати власну думку, застосовувати набуті знання; виділити й актуалізувати в пам’яті учнів найважливіші явища і процеси; виховувати зацікавленість історією.

Тип уроку: урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів

Обладнання:  картки з тестовим завданням. 

ХІД УРОКУ

І.    Організаційна частина уроку

Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.

ІІ.  Виконання завдань

Варіант І

1. Б; 2. В; 3.А; 4. Г;

5. Юлій Цезар

6. Рішуча дія, відсутність шляху назад

7. А, В, Б, Г

Варіант ІІ

1. А; 2. Б; 3.Г; 4. В

5. Тіберій Гракх

6. Рішуча дія, відсутність шляху назад

7. В, А, Г, Б

 

ІІІ.  Домашнє завдання

Повторити відповідні § підручника

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант І

Рівень 1

1. На що схожий Апеннінський півострів, що лежить на захід від Балкан?

А) квадрат  В) сорочку

Б) чобіт  Г) паралелепіпед

 

2. Які гори захищають від холодних вітрів Італію?

А) Кримські В) Альпи

Б) Алтай  Г) Тібет

 

3. Назвіть дату заснування міста Рим?

А) 753 р. до н.е.  В) 23 р. н.е.)

Б) 811 р. до н.е.)  Г) 743 р. до н.е.)

 

4. Як називається пагорб у Римі, на якому встановлено статую вовчиці?

А) Апеннінський  В) Римський

Б) Італійський  Г) Капітолійський

 

Рівень 2

5. Кому з римських полководців належить вислів: «Прийшов, побачив, переміг!»?

6.  Що означає вислів «перейти Рубікон»?

Рівень 3

7. Установіть хронологічну послідовність подій.

А) встановлення республіки

Б) Перша Пунічна війна

В)  ухвалення Законів ХІІ таблиць

Г) зруйнування римлянами Карфагена

Рівень 4

8. Дайте характеристику діяльності Луція Корнелія Сулли

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Варіант ІІ

Рівень 1

1. Біля якої річки розташоване місто Рим? 

А) Тибр  В) Ніл

Б) Єфрат  Г) Хуанхе

 

2. Вкажіть період, під час якого Римом правили царі?

А) 753-500 рр. до н.е.  В) 748-510 рр. до н.е.

Б) 753 – 510 рр. до н.е.  Г) 748-500 рр. до н.е.

3. Кого призначали головним у Римі на час найбільшої небезпеки?

А) імператора  В) сенатора

Б) полководця  Г) диктатора

 

4. Кого римляни вважали головним богом?

А) Марса  В) Юпітера

Б) Ареса  Г) Арімана

 

Рівень 2

5. Кому з відомих діячів Стародавнього Риму належать слова: «Навіть дикі  звірі мають нори і лігвища, а у тих, хто боровся і помирав за Рим, немає нічого, крім               повітря і світла!»?

6. Що означає вислів «Жереб кинуто!»?

Рівень 3

7. Установіть хронологічну послідовність подій.

А) діяльність братів Гракхів

Б) Перший тріумвірат

В) «золота доба» Римської республіки

Г) диктатура Сулли

Рівень 4

8. Дайте характеристику діяльності Юлія Цезаря

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
7998
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку